Faktabørs

DeletedUser

Guest
Fakta at han mikkel er awesome :awesome:

Side 1:
Spillere: GeirS78
Side 2:
Stammer: GNI

Timeframe: Siste 3 månedene
total erobringer:
Side 1: 1,419
Side 2: 502

Forskjell: 917
Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 1,236
Side 2: 5
Forskjell: 1,231
 

DeletedUser

Guest
@K2: :Redface: (yes)

[spoil]
233-Worship-me-or-Ill-torture-you-650x525.jpg
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Sendte denne til hele BNP.

GeirS78 nov. 28,2012 01:44
Så, dette tok litt av.

Litt bakgrunnsinformasjon. For det første, når jeg skriver;

Newsted nov. 27,2012 18:11
håper dette er en spøk :p

GeirS78 nov. 27,2012 18:20
Jeg spøker da aldri :D

...så betyr det at jeg spøker. Har vi møttes? Jeg spøker og tuller om ting stadig vekk. De som ikke har skjønt det har tydeligvis aldri møtt meg. Men det er nå greit. Sarkasme går ikke alltid like greit over på internett.

Selvfølgelig, hvis man leste den flåsete samtalen mellom Johan J1234 og meg på BNP/GNI forumet så ville man visst at jeg spøkte med å ta en utveksling til GNI før slutten. Legger man to og to sammen så er det kanskje mulig å få fire.

Men som sagt så gikk det litt over stokk og stein. Jeg beklager at jeg gikk ut av BNP og at det ble slik, det var ikke meningen. Det eneste jeg ønsket var å flåse litt på slutten av en verden, slik som det har blitt gjort på veldig mange tidligere verdener uten at det har blitt noen katastrofe av den grunn.

Sånn. En beklagelse, fra meg. Nyt det, det skjer ikke ofte.

Nå... over til dere. Hva skjedde når jeg gikk ut? Vel... Noen gullkorn...

Kalle skrev:
geir skal vel kødde det til

Kimmi skrev:
[27.11.2012 20:47:23] Kimmi: ******* ***** ass! Grim er så patetisk! han synker så ****** lavt at jeg ikke skulle tro det!
[27.11.2012 20:47:29] Kimmi: fy ****! patetiske jeg har sagt!

Måtte sensurere den der ganske kraftig.

Henry skrev:
nemlig - han ødelegger for absolutt alle her.

Henry(IGM) skrev:
Det du nå gjør at dette ikke vil skje. Så mange mennesker som du svikter.... Helt ubegripelig at du kun tenker på dine egne ønsker.

...og jeg tror vi alle vet at det kom en del bra saker i BNP chatten etter at jeg ble sparka ut derfra. Ah, hvordan kan jeg motstå å gjøre dere en tjeneste ved å komme tilbake til BNP, så sympatiske dere er! Hopper til konklusjoner om meg, og skjeller meg ut.

Dere som er ivrige etter å avslutte V4. Men! Var dere ivrige etter gjøre jobben for å fullføre V4? Nei. Nei, det var dere ikke. Hvis dere vil ha noe, og ikke er villig til å jobbe for det? Og så syter og klager på at det ikke skjer av seg selv? Det er patetisk. Den eneste andre enn meg selv som har gjort en respektabel jobb det siste året er Vigdis. Ingen andre av dere som så absolutt vil avslutte V4 har gjort en innsats. Flere har vært totalt ubrukelige. Dette er ikke en subjektiv oppfatning, det kan man lese rett av statistikken. Ta en kikk på krigsstatistikken. Spesielt ledelsen har vært fraværende. Skal man være en leder, da fører det med seg et ansvar om å lede.

Jeg skylder dere ikke noe som helst. Hvis jeg ønsker å spille på V4, hvorfor ikke? Ja, dere kan sannsynligvis true med å adle meg. Noe dere nok ville greie hvis dere gjorde en innsats. So what? Jeg har allerede vunnet et par verdener. Been there, done that. Det vil også ta... en stund. Nesten 6k byer, og jeg kan da adle både grått og rødt i mellomtiden. Men selvfølgelig, et alternativ. Kanskje jeg blir første på .no til over 2 milliarder ODT, i så fall. Det kunne vært gøy.

Men vet dere hva? Jeg fikk en utrolig fin melding fra Sylphida. Den var veldig hyggelig. Hun hoppet ikke til feil konklusjoner om meg. Hun skjelte meg ikke ut. Hun sa det hun mente, og hun spurte om jeg kunne komme tilbake.

Går jeg tilbake til BNP nå så er det over. V4 er ferdig. Min erkefiende Barbie vil fortsette å eksistere, og jeg får aldri en eneste dagens forsvarer medalje.

Jeg stiller bare én betingelse for å gå tilbake. En offentlig og privat unnskyldning fra Henry, hvor han beklager at han hoppet til konklusjoner angående meg, at han kalte meg en sviker, og at han tok feil i sine antakelser om meg og mine motiver.. Uten et snev av ironi eller sarkasme. Ikke noe forsøk på unnvikelse. Den offentlige skal være på det offentlige forumet, i V4 sin faktabørs. Den private skal være på PM på forumet (mitt brukernavn der er Grimlock, FYI).

Jeg har beklaget. Nå, du, Henry, som så absolutt ønsker å avslutte V4, du har muligheten til å gjøre det nå. Du trenger bare å svelge stoltheten din.

Til alle dere andre, dere kan velge om dere tar inn over dere det jeg skrev nå. Det er ganske så likegyldig for meg. Men jeg tror virkelig dere vil bli bedre personer hvis dere velger å ta lærdom av dette. Jeg går ikke tilbake for dere. Jeg går tilbake for Vigdis, en spiller som har jobbet for å avslutte V4, og Sylphida.

Grim
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Nå er det ikke første gangen det skjer at noen hopper ut av stammen sånn på slutten. Har opplevd det før selv. Men til tross for at jeg har opplevd det før så reagerte jeg med sjokk og vantro.

Det er ikke første gangen en nært forestående seier, og ende på v4 glipper ut av hendene våre. Først skulle seieren være i havn ved 75% dominans. Men så var det noen som ønsket det annerledes, og en avstemning endret det til 100% dominans. og dengangen var jeg bare sååå nær ved å sette kontoen på slett. Men så gjorde jeg ikke det likevel. Etter det falt noen fra, andre klorte seg fast og blusset opp innimellom, men var for det meste inaktive. meg inklusive. takket være dualen min har det likevel vært en viss aktivitet på kontoen.

Så når du nå hoppet ut i kveld ble det en reprise på sist, bare enda sterkere, og jeg var nærmere sletteknappen enn noen sinne. Var så nedfor at tanken om at det var en spøk falt meg ikke inn engang. Takket være et program på tv så satte jeg meg i tv-stolen for å se (les: sove) på det. En time senere var tankene adskillig klarere. og jeg skjønte at dette jo ikke kunne være mulig.

Noen av mine frender har ikke opplevd dette før og ble såra og skuffa over at seieren og avslutningen de forventet til jul glapp ut av hendene. Og ja, det falt mange ukvemsord som ikke burde falt. Men jeg skjønner hvordan de følte det. Og jeg skjønner hvordan du følte det å lese dette. Ingen god situasjon for noen av partene.

Men bortsett fra det som skjedde konkret i kveld, så må jeg nok gi deg rett i kritikken du gir over her. Og jeg er en av unnaskuntrerne. Kan ikke komme utenom det. Dessverre. Er lenge siden det gnistet av meg på v4. det var et lite lysglimt da du og are kom til oss. En optimisme som bredte seg. spilleglede av høy karakter. Så når jeg tenker tilbake på BNP-historien så er det et av høydepunktene i mitt minne.

Så jeg krysser det jeg har og håper inderlig at du får det som skal til for å få deg tilbake. Du har absolutt en plass hos oss, som ikke kommer via kontoen du kom inn på, men via hva du har gjort fra den kontoen!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Kalle har rett. Sylph er sympatisk og snill. Grim kødder. Joda, høres rimelig normalt ut i mine ører.
 

DeletedUser

Guest
@Sylph: Litt usikker på hva jeg kan svare deg, annet enn det vi har tatt på IGM/Skype, så sier bare: Bra skrevet! ( Igjen. )

Vil påpeke at jeg hadde rett. :awesome:

Ja, jeg misforsto litt hva du mente, så det var jo egentlig ikke negativt :razz:

~~~

Mer generelt, er det noen som har tenkt over hva som skjer når en verden er vunnet? Jo, man får en premiumpremie som er en brøkdel av hva man har brukt av premium på verdenen (uten at jeg har noe problem med størrelsen på premiene). Brukernavnet ditt blir slengt opp på en Hall of Fame... for et tekstbasert online strategispill. Jeg er skeptisk til hvor mange som faktisk leser*de listene. Hvor mange av de som leser dem og husker navnene er vel enda færre.

Hva annet skjer? Jo, spillet... er over. Det er slutt. Man kan ikke spille mer. Nå vet jeg ikke med dere andre, men jeg spiller TW fordi jeg liker spillet. Jeg liker å spille TW. Det er gøy. Det er et spill jeg liker.

Dette er refleksjoner jeg har gjort meg de siste par dagene, selv om det nok har ligget å pirket litt i bakgrunnen en stund. Jeg får mer og mer lyst til å bare spille spillet. Er det så ille? Er det noen som kanskje kjenner seg litt igjen?

Ja, det er tilfredsstillende å vinne et spill. Men er det tilfredsstillende for deg selv, eller fordi du ønsker bekreftelse fra andre? Hvis det er det siste så er kanskje ikke TW det beste stedet å finne det. Hvis det er det første, hvor viktig er det egentlig å ha det formalisert på noe vis? For å være litt brutal så får man den samme praktiske effekten som å vinne ved å slette kontoen sin. Forskjellen er i hvordan du tenker på deg selv i hodet ditt.
 

DeletedUser

Guest
Jeg spiller alltid for å vinne. Om noen andre synes jeg vant på en bra måte, er det en bonus, men absolutt ikke et must.
 

DeletedUser

Guest
Jaja! Mens alle andre vil avslutte så vil grim leke! Jaja. Bravo!
 

DeletedUser

Guest
Klapp igjen kimmi :) Etter karte og bedømme og stammens aktivitet sammenlignet med grim ville han nok vunnet :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Respekt grim, respekt, Du har min.

Takk, hyggelig å høre :)

Er vel derfor krigsspill virker så appellerende på meg ;)

Jupp. Du er skummel.

Jaja! Mens alle andre vil avslutte så vil grim leke! Jaja. Bravo!

Har du spurt samtlige om de faktisk vil avslutte?

Jeg har sagt hva som må til for at jeg skal hoppe rett over igjen. Og jeg står for det jeg sier, i motsetning til enkelte andre som liker å slenge med leppa over nettet. Ahem. En beklagelse fra Henry. Selvfølgelig, det kan jo hende denne "lederen" velger å sette sin egen feilplasserte stolthet foran det han mener er det beste for stammen :razz: Hvor mange måneder ekstra blir det i så fall på V4? Et par måneder virker som et ganske så optimistisk estimat. Jeg tipper lengre.

Klapp igjen kimmi :) Etter karte og bedømme og stammens aktivitet sammenlignet med grim ville han nok vunnet :hmm:

:LOL:
 

DeletedUser

Guest
Takk, hyggelig å høre :)



Jupp. Du er skummel.



Har du spurt samtlige om de faktisk vil avslutte?

Jeg har sagt hva som må til for at jeg skal hoppe rett over igjen. Og jeg står for det jeg sier, i motsetning til enkelte andre som liker å slenge med leppa over nettet. Ahem. En beklagelse fra Henry. Selvfølgelig, det kan jo hende denne "lederen" velger å sette sin egen feilplasserte stolthet foran det han mener er det beste for stammen :razz: Hvor mange måneder ekstra blir det i så fall på V4? Et par måneder virker som et ganske så optimistisk estimat. Jeg tipper lengre.



:LOL:

Hahahaha. Jeg må le av deg bare. Uff, stakkars deg.
 
Topp