GeirS78 nov. 28,2012 01:44
Så, dette tok litt av.
Litt bakgrunnsinformasjon. For det første, når jeg skriver;
Newsted nov. 27,2012 18:11
håper dette er en spøk
GeirS78 nov. 27,2012 18:20
Jeg spøker da
aldri
...så betyr det at jeg spøker. Har vi møttes? Jeg spøker og tuller om ting stadig vekk. De som ikke har skjønt det har tydeligvis aldri møtt meg. Men det er nå greit. Sarkasme går ikke alltid like greit over på internett.
Selvfølgelig, hvis man leste den flåsete samtalen mellom Johan J1234 og meg på BNP/GNI forumet så ville man visst at jeg spøkte med å ta en utveksling til GNI før slutten. Legger man to og to sammen så er det
kanskje mulig å få fire.
Men som sagt så gikk det litt over stokk og stein.
Jeg beklager at jeg gikk ut av BNP og at det ble slik, det var ikke meningen. Det eneste jeg ønsket var å flåse litt på slutten av en verden, slik som det har blitt gjort på veldig mange tidligere verdener uten at det har blitt noen katastrofe av den grunn.
Sånn. En beklagelse, fra meg. Nyt det, det skjer ikke ofte.
Nå... over til dere. Hva skjedde når jeg gikk ut? Vel... Noen gullkorn...
Kalle skrev:
geir skal vel kødde det til
Kimmi skrev:
[27.11.2012 20:47:23] Kimmi: ******* ***** ass! Grim er så patetisk! han synker så ****** lavt at jeg ikke skulle tro det!
[27.11.2012 20:47:29] Kimmi: fy ****! patetiske jeg har sagt!
Måtte sensurere den der ganske kraftig.
Henry skrev:
nemlig - han ødelegger for absolutt alle her.
Henry(IGM) skrev:
Det du nå gjør at dette ikke vil skje. Så mange mennesker som du svikter.... Helt ubegripelig at du kun tenker på dine egne ønsker.
...og jeg tror vi alle vet at det kom en del bra saker i BNP chatten etter at jeg ble sparka ut derfra. Ah, hvordan kan jeg motstå å gjøre dere en tjeneste ved å komme tilbake til BNP, så
sympatiske dere er! Hopper til konklusjoner om meg, og skjeller meg ut.
Dere som er
så ivrige etter å avslutte V4. Men! Var dere ivrige etter
gjøre jobben for å fullføre V4? Nei. Nei, det var dere ikke.
Hvis dere vil ha noe, og ikke er villig til å jobbe for det? Og så syter og klager på at det ikke skjer av seg selv?
Det er patetisk. Den eneste andre enn meg selv som har gjort en respektabel jobb det siste året er Vigdis. Ingen andre av dere som så absolutt vil avslutte V4 har gjort en innsats. Flere har vært
totalt ubrukelige. Dette er ikke en subjektiv oppfatning, det kan man lese rett av statistikken. Ta en kikk på krigsstatistikken. Spesielt ledelsen har vært fraværende. Skal man være en leder, da fører det med seg et ansvar om å
lede.
Jeg skylder dere ikke noe som helst. Hvis jeg ønsker å spille på V4,
hvorfor ikke? Ja, dere kan sannsynligvis true med å adle meg. Noe dere nok ville greie hvis dere gjorde en innsats. So what? Jeg har allerede vunnet et par verdener. Been there, done that. Det vil også ta... en stund. Nesten 6k byer, og jeg kan da adle både grått og rødt i mellomtiden. Men selvfølgelig, et alternativ. Kanskje jeg blir første på .no til over 2 milliarder ODT, i så fall. Det kunne vært gøy.
Men vet dere hva? Jeg fikk en utrolig fin melding fra Sylphida. Den var veldig hyggelig. Hun hoppet ikke til feil konklusjoner om meg. Hun skjelte meg ikke ut. Hun sa det hun mente, og hun spurte om jeg kunne komme tilbake.
Går jeg tilbake til BNP nå så er det over. V4 er ferdig. Min erkefiende Barbie vil fortsette å eksistere, og jeg får aldri en eneste dagens forsvarer medalje.
Jeg stiller bare én betingelse for å gå tilbake. En offentlig og privat unnskyldning fra Henry, hvor han beklager at han hoppet til konklusjoner angående meg, at han kalte meg en sviker, og at han
tok feil i sine antakelser om meg og mine motiver.. Uten et
snev av ironi eller sarkasme. Ikke noe forsøk på unnvikelse. Den offentlige skal være på det offentlige forumet, i
V4 sin faktabørs. Den private skal være på PM på forumet (mitt brukernavn der er
Grimlock, FYI).
Jeg har beklaget. Nå, du, Henry, som så absolutt ønsker å avslutte V4, du har muligheten til å gjøre det nå. Du trenger bare å svelge stoltheten din.
Til alle dere andre, dere kan velge om dere tar inn over dere det jeg skrev nå. Det er ganske så likegyldig for meg. Men jeg tror virkelig dere vil bli bedre personer hvis dere velger å ta lærdom av dette. Jeg går ikke tilbake for dere. Jeg går tilbake for Vigdis, en spiller som har
jobbet for å avslutte V4, og Sylphida.
Grim