Faktabørs

DeletedUser

Guest
Jeg så svaret ditt før du sletta det og skrev et nytt et :LOL:

Hva var det du skrev... Skal vi se... Åja, at jeg ikke bruker det som er inni hodet til å tenke med. Vel, du er jo eksperten på det å ikke bruke hodet, så da har du nok rett :razz:

Ellers er du jo utrolig flink til å argumentere for dine standpunkter. Det må sies.
 

DeletedUser

Guest
Jeg så svaret ditt før du sletta det og skrev et nytt et :LOL:

Hva var det du skrev... Skal vi se... Åja, at jeg ikke bruker det som er inni hodet til å tenke med. Vel, du er jo eksperten på det å ikke bruke hodet, så da har du nok rett :razz:

Ellers er du jo utrolig flink til å argumentere for dine standpunkter. Det må sies.

Jeg har ingenting å si til deg. Så bra du fikk se det jeg svarte da :) Lucky you! Du er helten min! Wæow! hall of shame :) men men! No more talking to you.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Nå synes jeg et par stykker skal trappe ned på drittslengingen (selv om den forsåvidt ikke bryter reglene), og heller holde seg til å poste ting andre også liker å lese.
 

DeletedUser

Guest
v4- den beste verdenen som har eksistert. Her skjer det ting, btw krig mellom bnp og grimm hmmm, her må man veie opp skillsa jeg tipper grim ville vunnet soleklart. Med mindre bnp sin aktivitet skyter i været...
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg lurer på når neste spillerby skal bli adlet på v4.
 
Topp