Faktabørs

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Fakta er at Turban er en taper så det synger etter! Lat og sløv som må KV hver gang det blåser litt... Dere får slite med han.

Også slipper vi og ha en som bare lager dårlige stats og som syter på chaten vår fra morgen til kveld... Voks opp sier jeg bare!


Men dere er despertate skjønner jeg , siden dere må ty til spion greier på lavt nivå. Der sank respekten til dere (noen i hvetfall) betraktlig... SDDN har jeg altid sett på som en hardt arbeidene stamme som vil frem på "ærlig" vis... Men tok jeg helt feil nå(?) :(

Jaja, dere gjorde i hvertfall at motivasjonen min steg mange hakk! ;)
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Desperate faktisk :D Tissa du i buksa nå som du innså at dere vil tape krigen :D?
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Wow, jeg heier på 7BULLS.. Dette skulle jeg aldri ha trodd :p


Eh, on topic da! -T- har fått en pangstart mot Easy som begynner å våkne, sakte men sikkert..
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Desperate faktisk :D Tissa du i buksa nå som du innså at dere vil tape krigen :D?

lol... koslig at dere jukser da... har nå godt igjennom IP ene på pålogginger og sjekket via IP trace og lukter svidd det som dukker opp. Trist at dere må ta i bruk slike middler da.
Godtar og tape jeg, men på ærlig vis da.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at EASY og BNP har merget/merger.

Fakta avkreftes. Twstats lyver. Det samme gjør rankingen og BNP's profil som sier det har ankommet nye medlemmer som består av samme kaliber som de tilstedeværende :D

__________________
Ironisk? It's just a trademark :D..
..Naith out ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktet avkreftes. Twstats lyver. Det samme gjør rankingen og BNP's profil som sier det har ankommet nye medlemmer som består av samme kaliber som de tilstedeværende :D

Ironisk? It's just a trademark :D..
..Naith out ;)

Da er vel dette ikke et rykte heller, dette er en faktabørs. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wooot! En ny superstamme trer frem, men ingen storm på forum? Trist :(
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at BNP leder stort i poeng enn så lenge ...:rolleyes:

I know everything:cool:
 
Topp