Faktabørs

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Ja du sa det på skype igår :p

BNP kommer til å vinne, ekke noen tvil om det. Men er jo søtt at flere vil prøve å stoppe dem.

Gleder seg over slagene dem vinner, men krigen i seg selv ser jammen ut til å gå i BNP sin favør.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Er vel redd for at alliansen ikke er flink nok til å gjøre de riktige angrepene. Men men, ting har snudd før i andre verdener:)
 

DeletedUser

Guest
10 mill poeng:jkul:
1632576631_funny_pictures_happy_recharge_grey_kitten_xlarge.jpeg
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
De siste 31 dagene har GNI bare hatt 4 dager med vekst. Resten av dagene går de i minus :)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Fakta er at jeg er veldig stolt over å kunne være med i BNP og vinne V4. God gjeng som står på i """"""kampen""""" mot GNI, og som holder motet oppe selvom fienden tydligvis har gått inn i en pernament sommerdvale. Bare tidsspørsmål før vi har seieren i lommen :)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
BNP har 17 spillere i topp 20 listen, og GNI har 3. Mon tro hvor lang tid det tar før BNP har alle plassene... (giggle)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Kommer nok på aktiviteten, som ikke akkurat er så fryktelig høy nå :mehe:

Nåja. Tw er et aktivitetspill.. Vi i BNP sitter for øyeblikket hjemme og biter negler mens vi venter på GNI sin fantastiske snuoperasjon der maktbalansen i V4 blir dramatisk endret. Ja, vi er veldig redde. (kyss)
 

DeletedUser

Guest
vi kan dele bnp vi går vigdis grim castor og henry over til oss :*
 

DeletedUser

Guest
La meg gjør det om til Norsk... Vi kan dele Bnp, vi får Vigdis,Grim, Castor og Henry.

Det hadde btw ikke vært morsomt, når bnp først har tatt så mange byer av oss blir det kjedelig å sakte men sikkert vinne de tilbake...det kan fort ta 3-4 år.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Håper vi vinner over dere før jeg skal i militæret jeg.. Dvs om 3 måneder:tunge:
 

DeletedUser

Guest
Hva skjer i V4? Er så lenge siden jeg har tatt en titt ;)

[spoil]Side 1:
Stammer: BNP
Side 2:
Stammer: GNI

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 1,964
Side 2: 194
Forskjell: 1,770

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1,569
Side 2: 101
Forskjell: 1,468

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 18,236,767
Side 2: 1,709,936
Forskjell: 16,526,831

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 14,604,433
Side 2: 939,837
Forskjell: 13,664,596

chart
[/spoil]

Å, du vet. Samme gamle.
 
Topp