Faktabørs

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Føler at det mangler, så her er Faktabørsen for runde 1 på HP!

Er det noen som har noen safige fakta? Noen nicks og avsløre? Noe hemmelig informasjon? Eller muligens noen allianser av betydning?

For gudsskyld - hold dere on-topic...
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
eg har blitt angrepet av 5 spillere men alle har troffet menst mine har vært ute :p kan da umulig dodge:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tror det etter hvert vil komme mer eller mindre dominerende stammer etter hvert. Spørsmålet er hvor lang tid det tar ;)

EDIT: Dobbel etter hvert FTW :D
 

DeletedUser

Guest
Hva syns dere andre om at enkelte spillere har fått 20 grå byer rundt seg mens andre ikke har fått noen? Dette er så idiotisk tillaget og ikke minst urettferdig for alle andre at det burde blitt rettet for lenge siden!!

Alle må se at det er noe riv ruskende galt når enkelte har 4 ganger så mye poeng på noen få dager. Det burde være likt for alle!!


Dette har ødelagt første runde på HP serveren!!


MV.bgm
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hva syns dere andre om at enkelte spillere har fått 20 grå byer rundt seg mens andre ikke har fått noen? Dette er så idiotisk tillaget og ikke minst urettferdig for alle andre at det burde blitt rettet for lenge siden!!

Alle må se at det er noe riv ruskende galt når enkelte har 4 ganger så mye poeng på noen få dager. Det burde være likt for alle!!


Dette har ødelagt første runde på HP serveren!!


MV.bgm

har du fulgt med så hadde du fått med deg at teamet har fjernet gråbyer og gjevnet det ut slik at det ble likt for alle, grunnen til at noen har flere gråbyer nå er jo for at de har clearet spillere og så har de restartet.
 

DeletedUser

Guest
sendte ticket på dette allerede første dagen når det ble skrevet at de ville fjerne endel bb byer i k.45 , det de gjorde var å fjerne noen få byer helt i nord mens de lot mange spillere fremdeles ha massivt med grått rundt seg.

bare se på dagens plyndrer medaljer, de e jo sinnsyke så tidlig i spillet. så lukter veldig unfair play i mine øyne.. helt enig med at runde 1 har fått en start som absolutt ikke skulle vært slik den er. Burde nesten ha restarta hele runden.
 

DeletedUser

Guest
har du fulgt med så hadde du fått med deg at teamet har fjernet gråbyer og gjevnet det ut slik at det ble likt for alle, grunnen til at noen har flere gråbyer nå er jo for at de har clearet spillere og så har de restartet.__________________


Har sett og lest dette, men fordelingen av grå byer er heilt på trynet enda! Når vi skal av gjøre en vinner på 2 mnd så MÅ alle ha like forhold, sånn som kartet er satt opp nå så er det en del spillere som har klare fordeler!


Det er og blir så urettferdig at eg håper folk protesterer?


Burde nesten ha restarta hele runden.


100% enig, da kunne de som setter opp rundene laget et kart som var likt for alle.
 

DeletedUser

Guest
sendte ticket på dette allerede første dagen når det ble skrevet at de ville fjerne endel bb byer i k.45 , det de gjorde var å fjerne noen få byer helt i nord mens de lot mange spillere fremdeles ha massivt med grått rundt seg.

bare se på dagens plyndrer medaljer, de e jo sinnsyke så tidlig i spillet. så lukter veldig unfair play i mine øyne.. helt enig med at runde 1 har fått en start som absolutt ikke skulle vært slik den er. Burde nesten ha restarta hele runden.

restarte? fordi at dere ikke klarer og holde følge, rank en har farmet konstant siden oppstart.
 

DeletedUser

Guest
Har sett og lest dette, men fordelingen av grå byer er heilt på trynet enda! Når vi skal av gjøre en vinner på 2 mnd så MÅ alle ha like forhold, sånn som kartet er satt opp nå så er det en del spillere som har klare fordeler!


Det er og blir urettferdig!

kan hende det er urettferdig, men det er nå ikke Arrr som har ordnet slik at det ble mange gråbyer, vi har bare vært veldig heldig med og starte opp i nord øst.
 

DeletedUser

Guest
starta nord øst sjøl...... men fikk de 6 nærmeste gråbyene fjerna..... kem i arrrr kan si det samme? si ka du vil....du e full i p... likevel ... ka vet du om aktivitet nivået til andre? skjerpings....
 

DeletedUser

Guest
restarte? fordi at dere ikke klarer og holde følge

Poenget er jo akkurat at det er umulig for oss andre å holde følge, det går ikke an!! Det er umulig fordi vi ikke har 20 grå byer vegg i vegg som noen andre har. Vist eg skal driste meg til å bruke meg selv som eksempel så har eg 1 grå by som ligger 10 minutt unna, den deler eg med 30 andre:)

Heile opplegget er en skam, så urettferdig er det!


Håper folk slutter i protest!!
 

DeletedUser

Guest
starta nord øst sjøl...... men fikk de 6 nærmeste gråbyene fjerna..... kem i arrrr kan si det samme? si ka du vil....du e full i p... likevel ... ka vet du om aktivitet nivået til andre? skjerpings....

haha, en som ikke gjør det så bra som han trodde han skulle :D
fikk over 6 gråbyer fjernet hoss meg jeg, du ser ikke meg klage?

til Bgm75, er bare og restarte i protest det, dere vil jo tape uansett
 

DeletedUser

Guest
har ikkje sagt at det går forferdelig, men e likevel enig med at det e en lattelig fordelig av farms. de burde ha fjerna 3 ganger så mye bb byer i starten.. MINST!! men det måtte jo være en arrrr spiller som ikkje var enig, sier seg jo selv. går ann å være oppegående selv om en har fått store fordeler i starten.
 
Topp