Faktabørs

DeletedUser

Guest
Verdenskrig - FORTET

Vil annonsere at FORTET har bestemt seg for å gå imot oss i Game! Dette er naturlig nok da denne verden kunn kan ha 1 vinner!

Men jeg ber da alle spillere på denne verden: La oss gå sammen og danne en superallianse mot FORTET. La oss vise at denne verden faktisk ikke er avgjort! Håper vi kan få til et godt samarbeid og få tatt ut de store gutta! Ber alle spillere som ønsker å være en del av denne krigen om å ta kontakt med Game eller ~WT~.

Alle spillerne i den 1. runden av Classic på NO vs. FORTET.

Mvh. Gruble fra Game.
 

DeletedUser

Guest
Vil annonsere at FORTET har bestemt seg for å gå imot oss i Game! Dette er naturlig nok da denne verden kunn kan ha 1 vinner!

Men jeg ber da alle spillere på denne verden: La oss gå sammen og danne en superallianse mot FORTET. La oss vise at denne verden faktisk ikke er avgjort! Håper vi kan få til et godt samarbeid og få tatt ut de store gutta! Ber alle spillere som ønsker å være en del av denne krigen om å ta kontakt med Game eller ~WT~.

Alle spillerne i den 1. runden av Classic på NO vs. FORTET.

Mvh. Gruble fra Game.



Ja

Lad os vise dem Verdenen ikke er vundet!



- Gert ( World Warrior )
 

DeletedUser

Guest
Oisann sjå der Adels ink skal jeg sende 1tog på alle byene hanst nå :D_?
 

DeletedUser

Guest
Fakta er de er ny farme rekord

6x Dagens raner
Du plyndret mest ressurser i denne verdenen den 19.10.2011 (16.315.415 ressurser)!
 

DeletedUser

Guest
Du vet at dette er en faktabørs? rykter hører kanskje til.. ja.. ryktebørsen? :eek:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg skrev det for å se hvem som faktisk gidda og gnage på det. Grattis, du får + ryktepoeng av meg for dette :)
 
Topp