Faktabørs

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Det er din fjerde post om akkurat det samme. Kanskje skrive noe konstruktivt nå eller er det umulig?
 

DeletedUser

Guest
Nå må du itte bli så sur bære førr att du vart tatt me boks'n nere på knea da. Det er bære et spell serru.

:)
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg er ikke sur, denne saken er i seg selv helt ubetydelig, men jeg trodde du syns det var gøy å diskutere det gjør i hvertfall jeg. Men nå er det bare blitt rør fra din side så jeg tror vi sier oss ferdig.
 

DeletedUser

Guest
Je sins det er arti å diskutere je, var jo dæffr je påpekte juginga di. Juging i faktabørsen tar sæ itte så gøtt ut.

:)
 

DeletedUser

Guest
M00nsh13 51n tw5tat

5å k3rm1t har jo r3tt nårn sir at m00nsh13 va rank 8 d3n dag3n? 1 all3fall 3t t1dspunkt på dag3n. Du kan da 1tt3 s1 at han ljug da? 3kk3 det ljug i s3g sjøl bar3 å s1 atn ljug?

-Johan
 

DeletedUser

Guest
Såklart je kan si at det er jug når det var jug.

Innlegge åttn kermit refererte tell et spesielt tissponkt på da'n, meir spessifikt da'n tranz laga innlegge sitt.

At twstats har muunshajn som nommer 8 beviser jo ittno, da twstats kun ekstraherer data frå sørvern på et gitt tissponkt som itte nødvendivis er ekvivalent me tissponkte da tranz'n laga innlegge sitt.

:)
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Da var vi på det sjette inlegget hvor du gnåler om det samme. Jeg melder meg herved ut av denne diskusjonen.
 

DeletedUser

Guest
Det siste innlegge mitt var et tellsvar ått'n johann som kom me feilakti opplisningr. Je skjønnr at du sinns det er trevalli å bli tatt me boks'n på knea, men je kan jo itte fråstå frå å rætte opp faktafeil bære førr at du itte vill at faux paas'n din sker sinligjæras meir.

:)
 

DeletedUser

Guest
Je komm no itte me nokko feile opplysninger je? Det er no jug mumle. Alt unntatt teve statten har jo spyrsmålstegn bakom seg og er jo dafår itte opplysninger men spyrsmål.
 

DeletedUser

Guest
Jo, du sa att'n kørmit sa at muunshajn var nommer åtte iløpe tå den dagen. Men det er feil. kørmit sa at muunshajn var nommer åtte på et spessifisert tissponkt serru.

:)
 

DeletedUser

Guest
Gramatisk sett va de no eit spyrsmål, sia det va spyrsmålstekn bak?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Kan serriøst ikke tru at dåkker fremdeles diskutere det der. Må være veldi lite å skrive om.
F.eks. så kan man skrive, ryktes at Moonshie hadde latterlig lite off. Stod virkelig i stil til stamme ID'en hans.
 

DeletedUser

Guest
Kan serriøst ikke tru at dåkker fremdeles diskutere det der. Må være veldi lite å skrive om.
F.eks. så kan man skrive, ryktes at Moonshie hadde latterlig lite off. Stod virkelig i stil til stamme ID'en hans.

Ryktes at det er fakta at Kvænangen har en dobbel overraskelse på lager
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Åkei, så å si noe som klubben førr innbirdes beundring itte er eni i er altså å trølle.

Gøtt å væta.

:)
 

DeletedUser

Guest
Åkei, så å si noe som klubben førr innbirdes beundring itte er eni i er altså å trølle.

Gøtt å væta.

:)

Du troller nå igjen! Lol. TWstats og spillerne som sjekka rankingen når innlegget til ole ble skrevet (deriblant meg) har rett. Du tar feil uansett hva du sier om det her ^^
 
Sist redigert av en moderator:
Topp