Faktabørs

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vi har en børs for rykter (ryktebørsen), men ikke for fakta. Og jeg ser ingen grunn for at vi ikke skal ha det! :hmm:

Fakta er at Honour skal starte en premade også, men at medlemmene hans ønsker å være med i WySoSe isteden (wasntme) (rofl)
 
Sist redigert av en moderator:

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Fakta er at Sander bare gjorde det for å være drittsekk da han godtok det jeg skrev om han før jeg la det ut (no)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fakta at Ruben skulle fått infraction av Ole som har sett det da han har kommentert her etterpå, men pga. at de lager en stamme sammen så slipper Ruben unna, korrupt! :eek:
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Fakta at Ruben skulle fått infraction av Ole som har sett det da han har kommentert her etterpå, men pga. at de lager en stamme sammen så slipper Ruben unna, korrupt! :eek:

TrAnxZ har ikke rettigheter på dette forumet, og kan ikke gi infraction.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Fakta er at det ikke skal diskuteres infractions her, og at jeg er en vanlig bruker (som Dakapo her sier) på alle forumene bortsett fra speed forumene da jeg ikke er en forummoderator.

Men noe ny informasjon til faktabørsen folkens? :party:
 

The mathS

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Fakta er at det ikke stemmer, folk har jo forskjelliger metoder de mener er best, og hvordan de skal spille for å være størst mulig om 2? måneder
 

DeletedUser

Guest
I og med at dette er en no haul verden er alt annet en ressursfelt+evt varehus poenghoring(puke)
 

The mathS

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Nope, å gjøre "oppdragene" i starten som du tjener mer ressurser enn du taper er ikke poenghoring, men smart
 

DeletedUser

Guest
Iom at dette er en no-haulverden er det vel ganske vanskelig å klare å poenghore helt på starten uansett åssen man ser det? :confused:
 
Topp