Faktabørs

DeletedUser

Guest
må jo bare le av deg , hva er det du har oppnådd som er så mye og skryte av . du ligger ikke akkuratt så bra ann på hp3 heller . så om vi er dårlige hva er du da :D ?

og det værste, er at han sikkert ikke har møtt noen av ''klasse'' spillerene våres heller(wasntme)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Zippy begynner å svette litt nå, for Wacked viser mer motstand en forventet ^^

Var ikke det du som sa at folk skal joine dem så dere i DN får mer motstand? Du har fått det som du ønsker, FLæææ har joina dem.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fakta at man gjennom mer og mer tid på tw lærer hvem man bør ta inn og ikke ta inn, greit å ha slik info videre :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta at man gjennom mer og mer tid på tw lærer hvem man bør ta inn og ikke ta inn, greit å ha slik info videre :)

Kan man få ett smakprov på denna information?

Sen kan jag ju tyvärr säga att er båt läcker ganska kraftigt den med:mehe:
 

DeletedUser

Guest
Zitler är lite ledsen just nu :cool:

"Har aldri hørt om en mer feig stamme enn Wacked."
 

jenny skavlan2

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
.

Ey zippy så du tycker nu att stammen ''Wacked'' Fulspelare? :crybaby: Det roliga är vi gör samma sak som er ni snor våra medlemmar tillbaka de. Du själv har fulspelat mest av alla genom backstabba OsloM, och ni starta krig mot oss så nu ska vi avsluta de här. (kyss)
 

DeletedUser

Guest
Det er fakta at Wacked sine tropper lider en smertefull død under min overmenneskelige kommando:warrior:

De heiser flagget :hjelp:, men det vises ingen nåde:devil:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Wacked mistet utrolig mye off tropper idag morgen! :)

Ikke undervurder småspillere, Wacked :=)
 

DeletedUser

Guest
At ditt og datt mistet tropper bryr ingen seg om uansett, har ikke en dritt å si når man får opp et nuke på null komma svisj, det som teller er hvem som klarer å adle av fienden her. :rolleyes:
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Bare for å påpeke det var det ofte de som drepte mest tropper under speed VM som tapte kampene. Så klarer man å nuke, men ikke får utnyttet det hjelper ikke alle "skillsa" så godt likevel :)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Hvorfor nuket dere bare meg da? :p

Den sak vet jeg dessverre ingenting om, da jeg ikke er blandet. Jeg bare brøt inn med det faktum at det hender at man ikke klarer å dra utnytte av de troppene man dreper.

Tropper dreper! Poeng gjør ikke!

Så lenge man ikke spiller bash trenger man tropper for å drepe motstanderens tropper for å enten ta hans byer og få poeng eller katapultisere han til å miste poeng. I det store stykket er det om å gjøre å få mest poeng som er meningen. Poeng kan drepe ting som selvtillit. Om jeg ligger soleklart på rank 1 er det enkelte som ville gått på mindre spillere, men med mere tropper, og selv bli "drept" (wasntme)
 
Topp