Faktabørs

DeletedUser

Guest
Fakta er at Baron sliter så mye at de må ty til spioner.
Magnus - Martyrio med skypen "Oscar" og Stian den kule - Nonstoppelig ble funnet og kastet ut av chatten igår.
Ikkje forundra over at Magnus den tragiske kan ty til sånne idiotiske tiltak men er heller skuffa over deg Stian...

-Johan/TAK
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Sant, men han har noen drastisk gode Plyndrere på v13, var dem jeg tenkte på :)
 

DeletedUser

Guest
AAAha. I get it now!

Fakta er at plyndrermedlajen er en teit medalje. Skal instruere Sindre til å ikke bry seg om den, av prinsipp ;)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Er en fin medalje å få og ha, rett og slett å få den medaljen synes jeg er artig. Kan og være et bevis på at du var en konto som farmet mye
 

DeletedUser

Guest
Nei, "Dagens Raner"-medaljen er et bevis på at du har farmet mye. Idiotisk å få "Dagens Plyndrer"-medaljen med f. eks 5000 plyndrede landsbyer, når du ikke farmer noe mer av det uansett.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Nei, "Dagens Raner"-medaljen er et bevis på at du har farmet mye. Idiotisk å få "Dagens Plyndrer"-medaljen med f. eks 5000 plyndrede landsbyer, når du ikke farmer noe mer av det uansett.

Husker vel vi to satt ved siden av hverandre og trykket drastisk på en landsby av gangen, med 20 og 20 LK, og førstemann til den medaljen (chuckle) Farmet vel tilsammen 20k vil jeg tru, men hadde 1k plyndra.
 

DeletedUser

Guest
Dagens Plyndrer beviser nada, nix, nothing. Med unntak av at vedkommende kjeder seg mye.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Fakta er at Baron har fått sin første Baron (clapping)

Ønsker Baronen lykke til med å lage hus lvl'er ;)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Lurer fortsatt på hvorfor Kaktusbaronene brøt ut fra J.F.F, mange av dere var fast bestemt på å hjelpe RUAB å vinne en verden.
 
Topp