Faktabørs

DeletedUser

Guest
Jeg og Sondre planla et koordinert angrep på EH i morgen. Jeg tenkte nok at han ville angripe meg i natt i stedet, men jeg har ikke tid til å sitte oppe hele tiden for å følge med. Det var synd at han ikke angrep når jeg var online fordi da ville han møtt mer motstand.
 

DeletedUser

Guest
kunne vært morsomt og se sondre i en duell når begge var online, er jo lov og være taktisk. men hadde vært gøy:)
 

gusseee28

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
er taktisk og angripe om natten vøttu :)
Men det mest taktiske er nok å ha PA med en spiller, ha de på vennelista og planlegge en aksjon mot en annen stamme med de. Også på natten når den andre spilleren ikke er på så adler du de.

[30.06.2013 23:23:52] Gustav: Hører masse rykter om at du har planer om å angripe oss..
[30.06.2013 23:23:58] Sondre aka Mr.Vin.Diesel: nop :)
[30.06.2013 23:24:08] Gustav: (think)
[30.06.2013 23:24:35] Sondre aka Mr.Vin.Diesel: project x er pri 1
[30.06.2013 23:25:03] Gustav: Hvilken pri er vi da? Har ikke vi IAP/PA?
[30.06.2013 23:25:22] Sondre aka Mr.Vin.Diesel: PA :)
[30.06.2013 23:25:27] Sondre aka Mr.Vin.Diesel: vi har jo pa :)

Du var den siste trusselen til sondre der oppe nå som du så godt er ferdig så kan han omgruppere byene å hjelpe til nede i K55.
Alle vet jo at PAer er de største trusslene man kan ha på TW ja.
 

DeletedUser

Guest
Men det mest taktiske er nok å ha PA med en spiller, ha de på vennelista og planlegge en aksjon mot en annen stamme med de. Også på natten når den andre spilleren ikke er på så adler du de.

[30.06.2013 23:23:52] Gustav: Hører masse rykter om at du har planer om å angripe oss..
[30.06.2013 23:23:58] Sondre aka Mr.Vin.Diesel: nop :)
[30.06.2013 23:24:08] Gustav: (think)
[30.06.2013 23:24:35] Sondre aka Mr.Vin.Diesel: project x er pri 1
[30.06.2013 23:25:03] Gustav: Hvilken pri er vi da? Har ikke vi IAP/PA?
[30.06.2013 23:25:22] Sondre aka Mr.Vin.Diesel: PA :)
[30.06.2013 23:25:27] Sondre aka Mr.Vin.Diesel: vi har jo pa :)


Alle vet jo at PAer er de største trusslene man kan ha på TW ja.



Nå har han frie tøyler til å utdanne store mengder deff oppi nord til oss nede i fronten. På det grudnnlaget at han har ingen trussler der å med tanke på all backstabbingen her på hp7 så var ikke det en risk jeg personlig ville latt sondre tatt.

Så nå kan han bare få deg helt bort, la små spillere vokse seg litt større(store byer) mens han adler seg ned mot k55 samtidig som han bygger deff i hele nord som han dekker så å si alene.
Det er taktikk mtp stammens beste. Det er den eneste kontoen som ligger safe til atm. vi andre på sitte kv for hverandre for å dekke alle tider på døgnet det samme må nok fienden ~A~.
Jeg tilbudte hamster/guttenfranord/martin en fair fight mot at han ga opp spionene han har hos oss. Men det ønsket han ikke i det heletatt. Så da får ikke han eller andre en fair fight fra oss, da ingen har vært særlig fair med oss.

Det kalles gjennsidig respekt!
 

gusseee28

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Respekt? Jeg tror ikke dere vet hva det er engang.

Man skal kunne stole på den personen man har PA med såpass at man ikke går og tenker at man må backstabbe dem før de backstabber deg.
Og hvis man ikke gjør det så er det mulig og ta kontakt med den andre og snakke om det. Slik som jeg gjorde med Sondre. Og så lyger han og sier at han ikke har noen planer om å angripe, det er bare feigt.
 

DeletedUser

Guest
Respekt? Jeg tror ikke dere vet hva det er engang.

Man skal kunne stole på den personen man har PA med såpass at man ikke går og tenker at man må backstabbe dem før de backstabber deg.
Og hvis man ikke gjør det så er det mulig og ta kontakt med den andre og snakke om det. Slik som jeg gjorde med Sondre. Og så lyger han og sier at han ikke har noen planer om å angripe, det er bare feigt.

Noen kaller det taktisk, men jeg kaller det feigt. Å ha en PA skal være seriøst, og personer skal ikke få angrep på seg uten noe som helst forvarsel, spesielt når den andre parten nekter for at han har tenkt til å sende. Det står det hvertfall lite respekt av fra min side. Det er helt greit at han angriper om natten, men å ikke si ifra først, gjør det respektløst.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Respekt? Jeg tror ikke dere vet hva det er engang.

Man skal kunne stole på den personen man har PA med såpass at man ikke går og tenker at man må backstabbe dem før de backstabber deg.
Og hvis man ikke gjør det så er det mulig og ta kontakt med den andre og snakke om det. Slik som jeg gjorde med Sondre. Og så lyger han og sier at han ikke har noen planer om å angripe, det er bare feigt.

Som jeg sa tidligere her, det var jeg som sa sondre skulle gjøre dette. Av det grunnlaget at han ikke skal sitte å ruge på deff i nord bare pga du KANSKJE kan angripe han.
Verdenen er så godt som over å jeg vil bare bli ferdig med hele hp7 en gang for alle.
dine byer var brune for min del, som du kanskje vet etter flere års spilling kommer stammen alltid før personlige iap, pa og personlige venner. Hvis ikke har dem ikke noe i stammen å gjøre.

Noen kaller det taktisk, men jeg kaller det feigt. Å ha en PA skal være seriøst, og personer skal ikke få angrep på seg uten noe som helst forvarsel, spesielt når den andre parten nekter for at han har tenkt til å sende. Det står det hvertfall lite respekt av fra min side. Det er helt greit at han angriper om natten, men å ikke si ifra først, gjør det respektløst.

Hvis du har lest alle sidene her, så ser du at han har fått forsvarsel(en spion i Drama tipset han om det noen minutter etter sondre skrev det i felleschatten vår, der skrev han også NÅR han skulle angripe. Så at vedkommende ikke ønsket å ha en av sine duals pålogget eventuelt seg selv, så har han bare seg selv å takke.


Trodde da folk viste at man ikke kunne stole på han sondre. så er vel egentlig bare ris til egen ræv (giggle)

Igjen en som ikke har lest alle sidene her, JEG KEVVA/KEVEN/GOYAKLEH/CHARLIE HARPER/sirjspwinalot ga han ordre om å angripe. Så skal dere alle rakke ned på noen for at jeg tenker på stammens beste og ønsker bare å bli ferdig med hp7 med en seier. Så blame me ffs.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Igjen en som ikke har lest alle sidene her, JEG KEVVA/KEVEN/GOYAKLEH/CHARLIE HARPER/sirjspwinalot ga han ordre om å angripe. Så skal dere alle rakke ned på noen for at jeg tenker på stammens beste og ønsker bare å bli ferdig med hp7 med en seier. Så blame me ffs.

Har lest alle sider ;) men uansett om du ga ordren til sondre om og avbryte pa eller ikke så fortjener uansett vedkommende og få en pm med f.eks 'Hei har fått beskjed om og avbryte pa med deg å starte å angripe av stammens leder ' å kan ikke Sondre gjøre det en gang så viser det bare at man ikke kan stole på han selv om det var du som ga ordren.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Kevin, du er ikke mye til leder. Tafatt og plutselig overstyrende. Jeg synes det er direkte festlig at du gråter når en ulykke skjer deg, men så skal du ta på deg skylden for en liknende hendelse. Selvfølgelig hadde dette gått helt fint om du ikke hadde klikket totalt og slengt i øst og vest om hvor viktig lojalitet, samhold og ikke minst det å kunne stole på hverandre var.

Dessuten sa velkomstmeldingen til 1337 følgende "Dette er en høyst midlertidig løsning", så jeg kan ikke fatte hvordan du kunne tro at vi to hadde giftet oss.

Du er intet mindre enn en dårlig spiller. :LOL:
 

DeletedUser

Guest
Som jeg sa tidligere her, det var jeg som sa sondre skulle gjøre dette. Av det grunnlaget at han ikke skal sitte å ruge på deff i nord bare pga du KANSKJE kan angripe han.
Verdenen er så godt som over å jeg vil bare bli ferdig med hele hp7 en gang for alle.
dine byer var brune for min del, som du kanskje vet etter flere års spilling kommer stammen alltid før personlige iap, pa og personlige venner. Hvis ikke har dem ikke noe i stammen å gjøre.

Er det å bryte en PA uten forvarsel greit? Skal ikke to personlige allierte kunne stole på hverandre?

Hvis du har lest alle sidene her, så ser du at han har fått forsvarsel(en spion i Drama tipset han om det noen minutter etter sondre skrev det i felleschatten vår, der skrev han også NÅR han skulle angripe. Så at vedkommende ikke ønsket å ha en av sine duals pålogget eventuelt seg selv, så har han bare seg selv å takke.

Det var ingen spioner i Drama som tipset oss om noe. Det eneste vi hørte om at han skulle angripe var fra en i Drama (ingen spion) som vi hadde snakket litt fra før av med og det var bare ikke en bekreftelse på om han faktisk ville gjøre det engang. Det at vi fikk vite hvilket tidspunkt han skulle angripe på er også bullshit. Tror du ikke vi ville vært pålogget hvis vi var sikre på at han kom til å angripe? Jeg vil gjerne høre hvor du har dette fra... Dessuten var det bare jeg og Gustav som var på kontoen og sånn har det alltid vært.


Igjen en som ikke har lest alle sidene her, JEG KEVVA/KEVEN/GOYAKLEH/CHARLIE HARPER/sirjspwinalot ga han ordre om å angripe. Så skal dere alle rakke ned på noen for at jeg tenker på stammens beste og ønsker bare å bli ferdig med hp7 med en seier. Så blame me ffs.

Det var Sondre som brøt PAen så han er den størst ansvarlige etter min mening. Selvfølgelig skal du også ha litt av skylden for å helt uvitende om hva en PA innebærer.

Trodde da folk viste at man ikke kunne stole på han sondre. så er vel egentlig bare ris til egen ræv (giggle)

Det å stole på Sondre må være den største tabben vår på HP7 :p
 

DeletedUser

Guest
Har lest alle sider ;) men uansett om du ga ordren til sondre om og avbryte pa eller ikke så fortjener uansett vedkommende og få en pm med f.eks 'Hei har fått beskjed om og avbryte pa med deg å starte å angripe av stammens leder ' å kan ikke Sondre gjøre det en gang så viser det bare at man ikke kan stole på han selv om det var du som ga ordren.
Det er noe annet ja, det kan jeg absolutt si meg enig i! Men desverret så ble det sånn denne gangen. Men det som irriterer meg er at folk ikke kan skille verdner. Den eneste "backstabbingen" sondre har gjort her er det som har skjedd mot dagfinn, men til tross for det så har folk klaget på sondre siden dag 1. av Hp7. Så da ser jeg meg ansvarlig til å backe opp sondre som faktisk er en veldig snill og allright gutt/dude om man faktisk setter seg ned å prater litt med han. Ja han kan absolutt være litt irriterende til tider, men det kan godt være for at det er over 4års aldersforsjell på oss ihvertfall.
Samtidig kan jeg også være relativt irriterene OFTE.

Men takk for en god og saklig forklaring! Cudos!

Kevin, du er ikke mye til leder. Tafatt og plutselig overstyrende. Jeg synes det er direkte festlig at du gråter når en ulykke skjer deg, men så skal du ta på deg skylden for en liknende hendelse. Selvfølgelig hadde dette gått helt fint om du ikke hadde klikket totalt og slengt i øst og vest om hvor viktig lojalitet, samhold og ikke minst det å kunne stole på hverandre var.

Dessuten sa velkomstmeldingen til 1337 følgende "Dette er en høyst midlertidig løsning", så jeg kan ikke fatte hvordan du kunne tro at vi to hadde giftet oss.

Du er intet mindre enn en dårlig spiller. :LOL:
Du har aldri opplevd meg som en leder kompis! Vi var i samme stamme i 2(?) dager..
Å ja jeg er overstyrende til tider, men det er sånn det MÅ være når du er alene som leder for en stamme med så mangen personligheter. Samtidig som jeg svarer på ALT her på offforum, tar tak i ALT over pm, planlegger aksjoner samt setter folk i gang. Så beklager at jeg skuffer deg!
Jeg dreit i at du backstabbet meg, hva mer kan vi forvente fra en med din bakgrund? Men det som skuffet meg var Vegard som jeg har spilla ilag med siden v10 å vi har vært igjennom mye ilag, men vegard er ihvertfall mann nok til å kontakte meg å beklage seg å si han sitter der med dårligsamvittighet å har prøvd å forklare seg, det du har komt med er bare motsigelser og BS.
Samtidig har du ikke komt med 1 saklig argument eller begrunnelse iløpet av HELE DISKUSJON HER PÅ OFFORUM.
Å ja, lojalitet, sammhold osv er viktig det, så såklart preacher jeg om hvor viktig det er! For uten lojalitet og samhold er ikke stammen en forbanna drit!
Men igjen, hvem vinner verdenen? Så noe må jeg da ha gjort rett?:)
Å fyi, jeg har vært lojal, ærlig, direkte til mine egne siden dag 1 her på hp7.
I omg ga jeg dere så å si alt av info hele tiden, til tross for dere ikke hadde baron rettigheter engang, dere ble inkludert i alle valg unntatt de få jeg måtte ta alene som hertug.
Å planen min med å leave omg slo litt tilbake mot meg, for planen var ikke at kristin skulle fjerne vegards rettigheter, men dumme meg glemte å opplyse kristin om hele ideen min om å la vegard ta over å vise hvordan en stamme skal ledes.

Men ja, fab, igjen tomme argumenter om at jeg er en så dårlig spiller, har du noen gang sittet på en konto i mot meg? Du har hatt meg innen adlings distanse i ihvertfall 1 uke nå, Ikke kommet incs fra deg enda.
Jeg klarer da å adle vegard sine byer til tross for at de er 3-4spillere der, å jeg angriper ikke bare på nettene, angriper måråner, midt på dagen, kvelder og netter. Å jeg er den eneste på denne kontoen atm som sender noen angrep.

Så ja fab, comon ikke bare ha det i kjeften!

Det å stole på Sondre må være den største tabben vår på HP7 :p
Jeg ville sagt at den største tabben var å spille uten stamme.
Hadde du vært i samme stamme som sondre, som du har blitt tilbudt IHVERTFALL 3 ganger så hadde det aldri skjedd.
Men jeg forstår jo at planen din var å vinne hp7 alene.

Å jeg vet det var synch som sa det til deg den 29 tror jeg det var..
men før synch sa det til deg fikk du det fra noen andre, for jeg har loggene på når synch tipset deg, å det var senere enn når sondre fant ut at du visste om det.
 

DeletedUser

Guest
Å jeg vet det var synch som sa det til deg den 29 tror jeg det var..
men før synch sa det til deg fikk du det fra noen andre, for jeg har loggene på når synch tipset deg, å det var senere enn når sondre fant ut at du visste om det.

Sjekk fata før du poster noe. Vi hadde en anelse om at Sondre ville angripe av mange grunner, men vi var aldri sikre.
 

DeletedUser

Guest
Sjekk fata før du poster noe. Vi hadde en anelse om at Sondre ville angripe av mange grunner, men vi var aldri sikre.

Fakta er at jeg satt kv for sync å leste pmen du hadde fått tilsendt.
Å da sondre fant ut at du hadde blitt tipset var tidspunktet før sync hadde sendt deg pm :D
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg satt kv for sync å leste pmen du hadde fått tilsendt.
Å da sondre fant ut at du hadde blitt tipset var tidspunktet før sync hadde sendt deg pm :D

Det stemmer ikke... Jeg ble tipset den 30.06 kl 04:25 av Synchroniser og meldingen på Skype om at jeg var blitt tipset ble sendt kl 11:38 samme dag.
 

gusseee28

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg ville sagt at den største tabben var å spille uten stamme.
Hadde du vært i samme stamme som sondre, som du har blitt tilbudt IHVERTFALL 3 ganger så hadde det aldri skjedd.
Men jeg forstår jo at planen din var å vinne hp7 alene.
Planen var aldri og vinne hp7 alene, men å vente til verdenen var kommet ordentlig igang før vi søkte stamme.

Fakta er at jeg satt kv for sync å leste pmen du hadde fått tilsendt.
Å da sondre fant ut at du hadde blitt tipset var tidspunktet før sync hadde sendt deg pm :D
Hvis du satt og leste PMene til Synch så må du jo ha sett at vi søkte oss inn til Elsido.

Vi prøvde også å snakke med deg om å joine Queens, men du hadde visst allerede bestemt at Sondre skulle adle oss. Eller så er du bare kronisk vanskelig?
 
Topp