Faktabørs

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke fått negativt rykte på en stund nå faktisk så det går bra :D
 

DeletedUser

Guest
Shame on OMG. Bare å sette kontoen på slett. Gjeng med sauehuer hele gjengen ! Takk for alt :gjeip:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
fakta er at sondre hadde PA med oss. Så brøt han den. Dette er andre gangen sondre backstabber oss så sier vel sitt ^^ aldri stol på sondre. fakta om AK1 går under er ikke eg ferdig med hp så sondre watch out
 

DeletedUser

Guest
AK1 var norge, og hadde herre dæmme over normenn og dansker. de mista danskene.
 

the corona men

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
fakta er at sondre hadde PA med oss. Så brøt han den. Dette er andre gangen sondre backstabber oss så sier vel sitt ^^ aldri stol på sondre. fakta om AK1 går under er ikke eg ferdig med hp så sondre watch out

magnar, jeg har fått vannfaste bevis på at dere hadde planer om og kjøre på mot meg til helga, og da er jo de ein grunn til at jeg kjører på mot dere er for at dere vil tatt og prøvd og tatt meg i helga
 

DeletedUser

Guest
fakta er at sondre hadde PA med oss. Så brøt han den. Dette er andre gangen sondre backstabber oss så sier vel sitt ^^ aldri stol på sondre. fakta om AK1 går under er ikke eg ferdig med hp så sondre watch out

Dere har jo også pratet om å angripe sondre for lengre tider, så sånnsett så var det bare spm om tid om hvem som brøt pa først.
Å Btw, når du adler så tett barbs oppmot han/inni hans cluster, så såklart bryter han jo paen!
 

the corona men

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
EN PÅ 400k som ca som dere hadd skulle lett ha stått imot enn med 250k når jeg begynte, så ja, det tyder på dårlig arbeid på kontoen deres
 

DeletedUser

Guest
EN PÅ 400k som ca som dere hadd skulle lett ha stått imot enn med 250k når jeg begynte, så ja, det tyder på dårlig arbeid på kontoen deres
Synes det blir feil av deg å si dette Sondre. Ikke at jeg har gjort så veldig mye, men dette var en aksjon som nesten hele stammen var med på, og dette er ikke bare deres verk. Kan jo også nevne at du ikke vågde å prøve deg på AK1 med mindre hele stammen var med :rolleyes:
Det sier jo at dere ikke gjorde dette alene :)

EDIT: Men for all del, du og Jacob har gjort en flott jobb!
 
Sist redigert av en moderator:
Topp