Faktabørs

DeletedUser

Guest
fakta er at sondre hadde PA med oss. Så brøt han den. Dette er andre gangen sondre backstabber oss så sier vel sitt ^^ aldri stol på sondre. fakta om AK1 går under er ikke eg ferdig med hp så sondre watch out

Fakta er vel at du får som fortjent ! Du er i OMG men fløter med Elsido og mekker litt avtaler her og der ! Går ikke an å tilfredstille alle og en dag går man på en smell. Det har du gjort nå. Du ble kasta ut av stammen din for utroskap/flørting (med andre enn din egen stamme) , Elsido ble vel lei av deg de også vil jeg tro samt planlegger aksjon mot din egen PA. Så snille er ingen at de lar deg få dure frem som du vil !
 

DeletedUser

Guest
Fakta er vel at du får som fortjent ! Du er i OMG men fløter med Elsido og mekker litt avtaler her og der ! Går ikke an å tilfredstille alle og en dag går man på en smell. Det har du gjort nå. Du ble kasta ut av stammen din for utroskap/flørting (med andre enn din egen stamme) , Elsido ble vel lei av deg de også vil jeg tro samt planlegger aksjon mot din egen PA. Så snille er ingen at de lar deg få dure frem som du vil !

sant sant
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at elsido tar en forhåpentligvis uimponerende seier.. Omringet med allierte konstant og minimalt med incs. På enkelte. Synd sickcnt ble adla da jeg mener han er en av de eneste som faktisk nådde suksess pga god krigføring.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at elsido tar en forhåpentligvis uimponerende seier.. Omringet med allierte konstant og minimalt med incs. På enkelte. Synd sickcnt ble adla da jeg mener han er en av de eneste som faktisk nådde suksess pga god krigføring.

Forsvant ikke helt da, siden jeg gikk over på Vendla kontoen. Men takk :)

EDIT: Jeg nådde ikke så ekstremt mye suksess selv, men mekka mange fine discotheque byer til Vendla!
 

the corona men

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
kan ikke være oppskrytt når noen aldri snakker noe posetivt om meg når det kommer til spille ferdigheter ^^


fakta er at eg er på en ny konto ilag med sander fra AK1 og at vi endå er høyt på topp 20 ;)

er du naboen min eller Magnar er klar for og rimme deg igjen jeg ;D
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at mens vi (Project x) fikk mangen incs, nukes adels og fakes, så var det en eller annen idiot som har vært inne på kontoen vår, endret passordet, og siden "eieren" er på en liten helgetur så kan ingen gjøre noe med det.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Fakta er at mens vi (Project x) fikk mangen incs, nukes adels og fakes, så var det en eller annen idiot som har vært inne på kontoen vår, endret passordet, og siden "eieren" er på en liten helgetur så kan ingen gjøre noe med det.

Merkelig at dere klarer og sende ut anrep da hvis dere ikke har tilgang til konto? :razz:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at GuttenfraNord, Perrynatoren og Fabanx3 er drømmetrioen. Kan slenge på at vår kjære Mr. X er ganske ferdig:

Project X i dag klokken 19:55
Hva sier du fred?
- Dette er ikke moro for noen av oss. La oss arbeide sammen.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er Elsido er feige ;)

Sender Pm til ledern mellom 2-3 på natt å sier at dere ikke vil ha ally lenger, å angriper på fult :p

En bra leder stamme hadde gitt de som er mindre 24 timer på seg.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Fakta er Elsido er feige ;)

Sender Pm til ledern mellom 2-3 på natt å sier at dere ikke vil ha ally lenger, å angriper på fult :p

En bra leder stamme hadde gitt de som er mindre 24 timer på seg.

sier sitt når dem ikke kan ta ut en spiller på dagtid en gang ^^ men må vente til natten før dem
backstabber den ^^
 
Topp