Faktabørs

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Nuka tomme byer? (rofl)

Det eneste vi trengte var adels, og 100 øks med de. Du tok visst alle troppene i tre byer og fronten mot Thana, de resterende ca. 140-150 byene stod tomme :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta at Sondre er illojal som vanlig..

The Corona Men juni 30,2013 00:39
vi skal lage en utbryterstamme, kanskje. er du med da?

The Corona Men juni 30,2013 00:44
dette er seff helt super hemmerlig.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at elsido er som en version av gossip girl. Drama overalt :)
 

DeletedUser

Guest
Er ikke mye hemmelig uansett når jeg som leder fikk vite om det minutter etter han sendte det ut.. Venter spent på hvem som joiner den utbryterstammen :)
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som om flere av folkene som prøvde å tyste joinet alikevell! Herlig å ha dere her folkens<3
 

DeletedUser

Guest
fakta: jeg fikk vite at folk fra ~A~ søke til Queens. jeg ser jo poeng at de leder ovs, men Tw hander ikke å flykte fra stammen på 2 plass. Vi gir jo alt for å prøve å ta de samma hvem vei det går. Er lei av spillere som søker til stammen som leder bare fordi det blir store og er redde for naboen.

heldig vis har jeg en venn i Queens som har samme synn som meg på dette og får ut de som er reddhare.

Dette er et sitat fra en som søker til de:

Hei. Jeg ligger adskilt fra idiotene i ~A~ på kartet.
Og ligger så og si midt i deres indre..

Jeg er en aktiv og dyktig spiller, men jeg får ikke utnyttet potensialet mitt når jeg ikke har en stamme å jobbe sammen med og er under konstant undertrykkelse av dine medspillere.

For det første vi er ikke idoter, for det andre Han aner ikke hvor mange ganger vi har spurt han om hjelp eller prøvd å få han med på aksjoner.

Jeg Drit* lei av sånne folk.

ps, kan være feil "dysleksi"
 

DeletedUser

Guest
fakta: jeg fikk vite at folk fra ~A~ søke til Queens. jeg ser jo poeng at de leder ovs, men Tw hander ikke å flykte fra stammen på 2 plass. Vi gir jo alt for å prøve å ta de samma hvem vei det går. Er lei av spillere som søker til stammen som leder bare fordi det blir store og er redde for naboen.

heldig vis har jeg en venn i Queens som har samme synn som meg på dette og får ut de som er reddhare.

Dette er et sitat fra en som søker til de:

Hei. Jeg ligger adskilt fra idiotene i ~A~ på kartet.
Og ligger så og si midt i deres indre..

Jeg er en aktiv og dyktig spiller, men jeg får ikke utnyttet potensialet mitt når jeg ikke har en stamme å jobbe sammen med og er under konstant undertrykkelse av dine medspillere.

For det første vi er ikke idoter, for det andre Han aner ikke hvor mange ganger vi har spurt han om hjelp eller prøvd å få han med på aksjoner.

Jeg Drit* lei av sånne folk.

ps, kan være feil "dysleksi"


Må si meg enig med "sånne folk", som vi nå merker så er dere ikke akkurat så aktive på å sammkjøre aksjoner, mot bradolf nå er det vell 2 stk som har angrepet, de 2 samme spillerene er det som har angrepet sau med magesjau.

Å disse 2 spillerene er bare noen dager gamle i A, alikevell drar de hele lasset til stammen! Så jeg har full forståelse for at "sånne folk" ønsker en stamme med sammerbeid og sammkjøring! <3
 

DeletedUser

Guest
Der backstabbet Sondre meg ja. Det var vel egentlig bare et spørsmål om tid...
 

DeletedUser

Guest
Der backstabbet Sondre meg ja. Det var vel egentlig bare et spørsmål om tid...

Ordre fra meg! Så legg skylden på meg.
Når du spiller solo, må du ta forhånds regler.
Du var den siste trusselen til sondre der oppe nå som du så godt er ferdig så kan han omgruppere byene å hjelpe til nede i K55. å adle alt på sin vei nedover dit.

Å du fikk også pm ganske tidlig om at sondre kom til å kjøre aksjon mot deg. Så du var ihvertfall forberedt.
 
Topp