Faktabørs

DeletedUser

Guest
Du stiller ganske åpenbare spørsmål. Man bør IKKE stole på Magnar.

Magnar kan man stole på så lenge han er i en stamme han trivs. Å utifra sånn jeg har forstått det så er ikke ledelsen akkurat topp i hp, hørte noen rykter om at ledelsen blir/ble omgruppert i dag? Kanskje det blir bedre da? For sålangt går det bare 1 vei, å jeg tror de fleste vet hvilken vei det er.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Magnar kan man stole på så lenge han er i en stamme han trivs. Å utifra sånn jeg har forstått det så er ikke ledelsen akkurat topp i hp, hørte noen rykter om at ledelsen blir/ble omgruppert i dag? Kanskje det blir bedre da? For sålangt går det bare 1 vei, å jeg tror de fleste vet hvilken vei det er.

riktig kev.

skal no komme en ny ledelse i Hp dette vet eg godt da eg har snakka med noen i HP no.

når det komemr til trivsel. var den delt den var grei men ja. liker ikke en inaktiv ledelse og folk som ikke vil delta i aksjoner disco kunne ha levd vist folk hadde hjulpet og vendla due istedenfor ofret elsido sick menst vi måtte ofre disco :/
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at ledelsen i ElSido lover kick av medlemmer i hytt og pine!
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Fakta er at ledelsen i ElSido lover kick av medlemmer i hytt og pine!

tribalwars er et spill det du ikke kan stole på noen untate det som står deg nærmest :) vært forsiktig med hvor du trår også for alt du gjør kan og vil bli brukt imot deg en gang ;)
 

DeletedUser

Guest
Brukt imot meg at jeg skriver på faktabørsen?

Ledelsen i stammen vet nøyaktig hvor de har meg, og er de usikre nok håper jeg de har baller til å spørre.

Edit: ikke meg det snakkes om, men etter hva jeg har fått med meg har ikke vedkommende gjort noe galt.
 

DeletedUser

Guest
Brukt imot meg at jeg skriver på faktabørsen?

Ledelsen i stammen vet nøyaktig hvor de har meg, og er de usikre nok håper jeg de har baller til å spørre.

Edit: ikke meg det snakkes om, men etter hva jeg har fått med meg har ikke vedkommende gjort noe galt.

Forstår ikke hvorfor medlemmer har lyst til å være i en stamme der man ikke kan stole på ledelsen.. :S
Ledelsen går bak ryggen på sine medlemmer å planlegger å kicke en av dem for å få inn en tidligere fiende.
Samtidig lover dem stacks til en annen tidligere fiende mot at han joiner dem. Mens andre medlemmer som har levd på sine egne tropper å tatt rank 1 odd med så å si bare egne tropper får ikke samme stacks som fienden blir lovet.

Menmen, de er nok veldig gode til å bortforklare seg! :)
 

DeletedUser

Guest
Tror Nicehunter mener generelt ;)

En person du kicker fra stammen uten grunn tror jeg ikke akkurat kommer til å gi deg en tjeneste seinere om du skjønner. Andre verdner for eksempel.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Tror Nicehunter mener generelt ;)

En person du kicker fra stammen uten grunn tror jeg ikke akkurat kommer til å gi deg en tjeneste seinere om du skjønner. Andre verdner for eksempel.

riktig ^^ bra noen forsto den. Dette er generelt eg ser mer og mer utav det på TW dette har blitt et mer ego spill der alle tenker på seg selv en det var før ^^
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at utbryterstammen OMG! skuffer.

Etter snart 1 døgn så skuffer vi? :p De største aksjonene kommer ikke første dagene når stammen er nyopprettet. Nå er det organisering av spillere, duals og blikjent med hva folk kan og ikke. Hvorfor? Enkelt å greit for å få et bedre samhold og sammerbeid en hva visse andre toppstammer har :)

Gjerne kom med noe mer konkret er du snill :D
 

DeletedUser

Guest
7 medlemmer til nå og det ser ikke ut som om dere får til så mange flere enn det? Hvis dere får med flere så skal jeg trekke tilbake det jeg nettopp skrev, men jeg hadde egentlig store forhåpninger til dette prosjektet og det har vært skuffende til nå. 7 medlemmer er egentlig ikke så dårlig, men når man ser på størrelsen på spillerne og erfaringen på noen av dem så er jeg ikke sikker på om det er godt nok.
 

DeletedUser

Guest
7 medlemmer til nå og det ser ikke ut som om dere får til så mange flere enn det? Hvis dere får med flere så skal jeg trekke tilbake det jeg nettopp skrev, men jeg hadde egentlig store forhåpninger til dette prosjektet og det har vært skuffende til nå. 7 medlemmer er egentlig ikke så dårlig, men når man ser på størrelsen på spillerne og erfaringen på noen av dem så er jeg ikke sikker på om det er godt nok.

Vi har heller ikke prøvd å rekruttere noen utenom de som er i stammen til nå. :)
Men hvis du ser på plasseringen vår så er k55 ganske utrygg for resten som er plassert der, kanskje det er noe av planen med tanke på rekrutteringen?
Vi har 1 spiller utenom dette kontinetet, men alikevell dekker han en halv rim i k45.

Å hvem vet du noen ting om i det heletatt som du mener du er usikker på er gode nok?

Så, pga vi har rank 3 med bare 7 medlemmer, så er vi ikke gode nok? Da er vi en skuffelse?
Elsido har vi 7 medlemmer mindre en, men alikevell er det bare 200k som skiller oss i gjennomstittet, altså siden vi har 7 medlemmer og de har 14 så regner jeg via det.

HP den tidligere toppstammen har 9medlemmer og 200k mindre enn oss.

~A~ har 8medlemmer mer enn oss, men bare 20k mer poengmessig.

Å jeg har selv vært i Elsido, å det er laaaangt i fra alle der som er gode for å si det mildt.
Å HP har jeg også vært innom både i stammechatten på skype og på forumet deres, så kan si litt om dem også(giggle)

Men for all del, du får synst akkurat hva du vil! Men kommer du med "fakta" så er det greit å grunnlegge dine påstander neste gang! :D

Edit: Jo vi har prøvd å rekruttere deg, men du jobbet heller for å skaffe elsido info enn å tenke på eget beste! :)
 

DeletedUser

Guest
Å jeg har selv vært i Elsido, å det er laaaangt i fra alle der som er gode for å si det mildt.
Å HP har jeg også vært innom både i stammechatten på skype og på forumet deres, så kan si litt om dem også(giggle)

Men for all del, du får synst akkurat hva du vil! Men kommer du med "fakta" så er det greit å grunnlegge dine påstander neste gang! :D

Edit: Jo vi har prøvd å rekruttere deg, men du jobbet heller for å skaffe elsido info enn å tenke på eget beste! :)

Jeg vet at det er flere spillere i Elsido som ikke ser så gode, men jeg sammenlignet aldri nivået deres med Elsidos eller HPs nivå. Det jeg håpte på var en stamme som tok inn flere av de gode spillerne fra Elsido og HP, og gjorde det til en enda bedre stamme enn Elsido og HP og dere har kanskje lykkes med å passere HP ved å rekruttere to av de beste spillerne der, men Elsido er fortsatt sterkere fordi de har flere flinke spillere igjen.

Det jeg skrev var at jeg var skuffet og det er jeg. Er ikke det fakta?

Hva mener du med det siste? :hmm: Kanskje det er du som skal grunnlegge dine påstander neste gang heller?
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet at det er flere spillere i Elsido som ikke ser så gode, men jeg sammenlignet aldri nivået deres med Elsidos eller HPs nivå. Det jeg håpte på var en stamme som tok inn flere av de gode spillerne fra Elsido og HP, og gjorde det til en enda bedre stamme enn Elsido og HP og dere har kanskje lykkes med å passere HP ved å rekruttere to av de beste spillerne der, men Elsido er fortsatt sterkere fordi de har flere flinke spillere igjen.

Det jeg skrev var at jeg var skuffet og det er jeg. Er ikke det fakta?

Hva mener du med det siste? :hmm: Kanskje det er du som skal grunnlegge dine påstander neste gang heller?

Du har fisket info fra en av mine spillere, å du har ikke gitt noe info tilbake om deg selv. Derfor TROR jeg at infoen går noen plass, å jeg tror ikke den stammen er HP, derfor gjettet jeg på elsido.

Som sagt har stammen vært oppe i 1 døgn. Jeg har sagt nei til 2 medlemmer fra HP, sagt nei til 2 spillere fra Elsido og sagt nei til rundt 4-5 spillere fra andre random stammer.

Hvorfor? PLASSERING. Hva skal vi med spillere milievis borte når 6/7 spillere er i k55?
Å hvem skal vi rekruttere fra k55? Det er ikke særlig flere spillere der som frister, fordi det svekker våre utviklings muligheter.
Du har spilla på v1-v5, hp5-hp7 så du burde vite hva det vil si å miste adlings mål.
Å Vi er ikke en masserec stamme i det heletatt. Å med tanke på intrigene både i HP og elsido så er det vell ikke så lenge igjen før ting skjer der igjen.
 

DeletedUser

Guest
Du har fisket info fra en av mine spillere, å du har ikke gitt noe info tilbake om deg selv. Derfor TROR jeg at infoen går noen plass, å jeg tror ikke den stammen er HP, derfor gjettet jeg på elsido.

Dette er bare tull... Jeg har ikke sagt noe til noen i Elsido og jeg vet ikke hvilken spiller du snakker om i OMG! heller. Mener du Sau med magesjau eller Aleksandar?
 

DeletedUser

Guest
Dette er bare tull... Jeg har ikke sagt noe til noen i Elsido og jeg vet ikke hvilken spiller du snakker om i OMG! heller. Mener du Sau med magesjau eller Aleksandar?

Sa ikke du ahdde gjort det, sa jeg trodde det. Men føler du deg truffet må det være noe sannhet i det jeg sier alikevell da! :O
 

DeletedUser

Guest
De er de eneste jeg har snakket med som er i stammen din :p Jeg føler meg absolutt ikke truffet. La oss fortsette denne diskusjonen et annet sted...
 
Topp