Faktabørs

DeletedUser

Guest
Planen var aldri og vinne hp7 alene, men å vente til verdenen var kommet ordentlig igang før vi søkte stamme.


Hvis du satt og leste PMene til Synch så må du jo ha sett at vi søkte oss inn til Elsido.

Vi prøvde også å snakke med deg om å joine Queens, men du hadde visst allerede bestemt at Sondre skulle adle oss. Eller så er du bare kronisk vanskelig?


Leste bare 1 som var av interesse, som jeg faktisk fikk vidersendt av en annen kv for å være nyaktig.
Du søkte deg aldri inn til queens, men både du og dualen din spurte hva som fåregikk, dere ønsket en update, å mitt svar var: det har dere ingenting med å gjøre :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg ønsket ingen oppdatering på hva som hendte i Queens, men hva som hadde skjedd i Elsido og OMG og hvorfor dere brøt ut. Jeg var bare nysgjerrig og sånn informasjon trenger vel ikke å være så hemmelig? Jeg fant jo ut hva som skjedde seinere uansett og du var den eneste som var kjip nok til å ikke fortelle noe.
 

DeletedUser

Guest
Jeg ønsket ingen oppdatering på hva som hendte i Queens, men hva som hadde skjedd i Elsido og OMG og hvorfor dere brøt ut. Jeg var bare nysgjerrig og sånn informasjon trenger vel ikke å være så hemmelig? Jeg fant jo ut hva som skjedde seinere uansett og du var den eneste som var kjip nok til å ikke fortelle noe.

Så i rest my case, du søkte aldri til stammen, men du hadde tilbudet om å joine som en av de første i omg, å da var verdenen alt godt i gang, men du ønsket ikke, du ville vente. Nå ventet du for lenge kompis! :)
Å sorry meg for at jeg ikek ser poenget i å dele info med random dudes de ikke har noe med å gjøre, tok nok ikke lang tid før jeg eller andre skrev noe om det her på offorumet.
 

DeletedUser

Guest
OMG var et mislykket prosjekt og det var tydelig helt fra starten. Tror du at vi angrer på at vi ikke ble med i OMG da? (rofl) Hadde jeg gjort det ville Sondre sikkert angrepet tidligere enn det han gjorde fordi dere hadde en slags krig (?). Dessverre er det ingen som tør å erklære krig på .no lengre så det vet jeg faktisk ganske lite om. Jeg spurte forresten bare etter noe informasjon som fint kunne egnet seg for offentligheten. Dette har jeg sagt minst to ganger tidligere.

Men seriøst.. Nå orker jeg ikke å diskutere denne saken lengre. Nå har jeg en pause fra TW som varer ut sommerferien så nå får jeg gå å finne på andre ting. Ha en fortsatt god sommer :)
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
OMG var et mislykket prosjekt og det var tydelig helt fra starten. Tror du at vi angrer på at vi ikke ble med i OMG da? (rofl) Hadde jeg gjort det ville Sondre sikkert angrepet tidligere enn det han gjorde fordi dere hadde en slags krig (?). Dessverre er det ingen som tør å erklære krig på .no lengre så det vet jeg faktisk ganske lite om. Jeg spurte forresten bare etter noe informasjon som fint kunne egnet seg for offentligheten. Dette har jeg sagt minst to ganger tidligere.

Men seriøst.. Nå orker jeg ikke å diskutere denne saken lengre. Nå har jeg en pause fra TW som varer ut sommerferien så nå får jeg gå å finne på andre ting. Ha en fortsatt god sommer :)

Vetle ærklerte krig mot RoEm på v14. Shame on you.
 

Fotballole

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fakta er at mye skjer på hp7. Derfor må folk fokusere på å spille, ikke skrive på forum hele tiden ;)
 

DeletedUser

Guest
neste natt :O

Jeg ga deg alle rettigheter, men noen andre fjernet dem, men for all del, ønsker du å være i ledelsen får du ta tak også :D
Nytter ikke å true til deg rettigheter, alle har det bare for fun, å noen køddet med deg ved å fjerne dem.
men for all del, trodde du ville vinne jeg Sondre! Å ønsker du seieren så vet du hvor du skal være.(vi leder klart i adlede landsbyer, å ford om du leaver mister vi ikke erobringne, men du mister dine. så have fun!) :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg ga deg alle rettigheter, men noen andre fjernet dem, men for all del, ønsker du å være i ledelsen får du ta tak også :D
Nytter ikke å true til deg rettigheter, alle har det bare for fun, å noen køddet med deg ved å fjerne dem.
men for all del, trodde du ville vinne jeg Sondre! Å ønsker du seieren så vet du hvor du skal være.(vi leder klart i adlede landsbyer, å ford om du leaver mister vi ikke erobringne, men du mister dine. så have fun!) :D

Feil, Kevin. Dere leder kanskje krigsstatistikken, men adlede landsbyer er det vi som leder :Surprised:
 

ulqiorra cifer

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Fakta er at sander(bradolf) er den beste på tw.no og joakim(balle klorin) er den kuleste :awesome:
 
Sist redigert:
Topp