Faktabørs

DeletedUser

Guest
Fakta er at gråby-adlere ryker først ut av verden 15!

Det er ikke ment å være rettet mot noen spesifikke personer, men på generell basis.
Slikt er barnslig og burde vært forbudt. Har dere ikke andre å spille mot en barbarbyer burde dere ha gitt opp for lenge siden..

Husk at dette er ett krigspill, ikke ett byggespill.

(Måtte bare få det ut en plass..:)
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
77abc6d08a8678b13cca4597c6804d1a.png


(angel)(wasntme)
 

DeletedUser

Guest
da mente jeg spillere som ikke har så mye på v15 å gjøre. :gjeip:
 

DeletedUser

Guest
da mente jeg spillere som ikke har så mye på v15 å gjøre. :gjeip:


Hører du Bacardi Razz slutt her og fokuser på noe annet!
Teemo trenger ikke en i ledelsen som adler grått og som gir ninjaz byer.
og i tillegg har du ikke kommet til og overlevd lenge uten støtte fra andre i teemo.
 
Sist redigert av en moderator:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Tror faktisk ikke man kan argumentere mot noen av påstandene dine, Bssnatan. Men hadde det ikke vært for innsatsen Bacardi la ned i starten av verdenen, hadde det ikke vært noen Teemostamme på v15.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Hører du Bacardi Razz slutt her og fokuser på noe annet!
Teemo trenger ikke en i ledelsen som adler grått og som gir ninjaz byer.
og i tillegg har du ikke kommet til og overlevd lenge uten støtte fra andre i teemo.

Joda Joakim, er alltid mulig å finne en måte å diskutere på! :p

Hvorfor skulle Bacardi slutte på v15 når han ligger så godt an til å vinne? Hvis det i det hele tatt skulle være noen som skulle sluttet her, burde det vel vært deg? Altså, med tanke på at du har en nokså lav sjanse til å vinne v15 i forhold til oss andre ;)

Hvis Teemo trenger en i ledelsen er det Teemos valg, samme om spilleren alder grått, fiendebyer eller handelsposter (vet de ikke går an å adle :p). Vil også nevne at Bacardi har fått lite skryt for innsatsen han har gjort i ledelsen i det siste, derav han holder øye på at stammen går som den skal, og fører de som holder på å kjøre av banen, inn igjen. Så jo, vi trenger Bacardi i ledelsen. Hvordan han viser seg å prestere IG, er opp til ham.

Så fint at Bacardi hadde nettopp Teemo i ryggen da, og ikke Ninjaz. For sånn du uttaler deg om stammer, får du de til å virke som en urettferdig fordel, som du aldri har dratt nytte av selv? Det er også mulig å påpeke at enkelte heller ikke hadde vært her uten støtte fra Teemo, eller andre stammer forsåvidt. Hvis du ikke forstår konseptet med en stamme, forstår jeg ikke hvorfor du fortsatt er i Ninjaz?
 

DeletedUser

Guest
jeg sjekket bra hvordan stemningen var innad i teemo ! ser ikke rosenrødt ut spør du meg ^^

Hvorfor jeg er i Ninjaz fortsatt er vell fordi at jeg grunnla stammen og var en av grunnleggerne for Ninjaz som har en historie:)

Ninjaz ble etablert i 2008 og var opprinnelig en CS klan som besto av 5 stykk fra Mo i Rana.
Ikke lenge etter ble Ninjaz's også ett futsall lag som gjorde stor suksess i nærområdet.
Og nå i dag er to fra ninjaz laget hentet inn til Tiller sitt futsall lag som spiller i eliteserien.
I 2010 kom også trackmania inn i bilde der vi hadde den spilleren som var ranket som nr 5 (hopa) i hele verden med på Ninjaz.
vi har også prøvd oss på tw en gang for fult før. men det gikk ikke så bra siden det var første gang for mange som da satt i ledelsen av Ninjaz.

har fått flere tilbud her på tw, men jeg vil enten dø i Ninjaz eller vinne med Ninjaz :)

Men hva faen er det med at alle gir meg - på ryktene mine ?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
jeg sjekket bra hvordan stemningen var innad i teemo ! ser ikke rosenrødt ut spør du meg ^^

det er veldig roserødt i Teemo for tiden; og det er ett fakta at ting går den rette veien. (nod)

:villagers: Og en ting er sikkert, vi trenger Bacardi med oss videre i ledelsen! :villagers:
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Fakta er at JvS er på krigsstien og har økt med 1,8 mill ODA de tre siste dagene! (clapping)(støttes)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hmm, ja. Aatto har vist uvanlig stor motstandsstyrke, selv om oddsene mildt sagt ikke er i hans favør. Det nærmer seg nok slutten for ham, men det er fordi han rett og slett er i ferd med å gå tom for tropper.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ja. Aatto har vist uvanlig stor motstandsstyrke, selv om oddsene mildt sagt ikke er i hans favør. Det nærmer seg nok slutten for ham, men det er fordi han rett og slett er i ferd med å gå tom for tropper.

Er det feil om jeg sier at det er 3-4 spillere som angriper gutten?
 

DeletedUser

Guest
Vel da har jeg ingen argumenter å komme med. Men det må sies, Aatto er en formidabel spiller.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ja. Aatto har vist uvanlig stor motstandsstyrke, selv om oddsene mildt sagt ikke er i hans favør. Det nærmer seg nok slutten for ham, men det er fordi han rett og slett er i ferd med å gå tom for tropper.

Ja, tropper kan begynne å bli ett problem for meg :LOL:
 

DeletedUser

Guest
Tar av meg hatten for Teemo med vell gjennomført offensiv. Med den timinga av så mange adelstog innafor få minutter hadde jeg ikke sjans :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at de 11 byene Teemo så langt har klart å adle fra meg kosta dem 48 nukes (fullstendig utslettet) på 3 dager ^_^
 
Topp