Fakta er at jeg innser å ha tapt nå, og er bare spørsmål om tid før jeg er borte. Men har vært koselig å lede den største motstandsstyrken mot Teemo og V15 har vart mye lenger enn jeg hadde planlagt, så er fornøyd med det jeg har fått til og er glad for de nye vennskapene jeg har formet ^_^
Takk til dere fra Teemo som har kjempet mot meg for en god kamp og en trivelig tid på V15. Er stolt over å ha kjempet mot dere og tjent så og si all OD-en min i kamp mot dere ^_^
Takk til våre allierte for å ha gitt meg sjansen til å lede en større allianse, og for å ha gitt meg mange positive tilbakemeldinger på det jeg har gjort! Dere har alle bidratt til en kjempetrivelig tid på V15!
Og sist, men ikke minst, takk til stammens medlemmer for at dere ville ha meg som deres leder, og for den innsatsen dere har gjort for stammen! Skulle ønske jeg kunne vært en enda bedre leder, men slik ble det ikke av varierte grunner dessverre :mehe: Vil også takke resten av ledelsen i stammefamilien for deres innsats som ledere for ~TWoL~/Blood, og for et godt sammarbeid og ikke minst et utrolig flott samhold!
Mvh.Tkdark