Faktabørs

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Morsomt hvordan nesten hver gang folk spør om en ny verden snart kommer, blir det som regel besvart med: "Nei, det ser vi nok ikke på en stund". Men vips, så dukker det opp allikevell! :awesome:

Foreløpig kommer det ingen ny verden - v14 åpnet for ikke så fryktelig lenge siden, og ingen åpner opp en ny verden når det er sommer. Kanskje til høsten, men det er fortsatt også usikkert. Jeg gir beskjed når vi får vite noe.

Dårlig kommunikasjon her ja! :hmm:
 
Sist redigert:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Morsomt hvordan nesten hver gang folk spør om en ny verden snart kommer, blir det som regel besvart med: "Nei, det ser vi nok ikke på en stund". Men vips, så dukker det opp allikevell! :awesome:

Det har mye å gjøre med at InnoGames sentralt gjør som de føler er best.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
instillingane så greie ut dem untagen at man kan kjøpe adels men ellers hadde eg ønska meg litt høyere speed:mehe:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at jeg liker å starte på en "møkkaverden".....vi får det vi har fortjent !
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Morsomt hvordan nesten hver gang folk spør om en ny verden snart kommer, blir det som regel besvart med: "Nei, det ser vi nok ikke på en stund". Men vips, så dukker det opp allikevell! :awesome:



Dårlig kommunikasjon her ja! :hmm:

mener å ha lest en plass at serveren skal minimum ha 2 verdner åpne å tar jeg ikke feil så har vi kun 1 åpen verden så en ny verden burde egentlig vært forventa rett etter v13 ble stengt :p
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
instillingane så greie ut dem untagen at man kan kjøpe adels men ellers hadde eg ønska meg litt høyere speed:mehe:

Likevell merkelig Dakapo skriver at vi ikke kan forvente noen ny verden med det første, og at det bare blir dumt og starte en ny verden midt i ferien (som jeg er enig i.) Men allikvell skjer det gitt!
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
v15 vil nok gå like greit som v13 antageligvis mye bedre da man faktisk kan farme for fullt her som gjør at å bruke pp på adels ikke blir så populert da man heller kan farme dem in. men vi vil nok se magnar, sondre og olvden bruke en god del pp for nå har dem kjangs til og kjøpe seg til rank 1, 2 og 3 (giggle)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Likevell merkelig Dakapo skriver at vi ikke kan forvente noen ny verden med det første, og at det bare blir dumt og starte en ny verden midt i ferien (som jeg er enig i.) Men allikvell skjer det gitt!

Det er dessverre ikke hun som har siste ordet.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
La dem som vil bruke penger på pp, og da ka folk jo vurdere om den ranken de har, står i forhold til de penger de har brukt. Så ka vi andre glede oss over å delta på den måte som passer oss best, selvom det betyr en plassering lengere nede på rankingen. For min del er det spillet, og ikke plasseringen som betyr mest.
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke om de ærede medlemmer av Dope er dopa, men fakta er at mange andre er dopa på denne tid av døgnet:p
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg får bestemme stammenavn på stammer jeg kanskje ikke skal joine i f.eks. Dope :D
 
Topp