Faktabørs

DeletedUser

Guest
Fakta er at DrD ikke kan krige, men var utrolig heldige når de klarte å ta 2 byer av meg.
Adelsmennene mine ville gi dere en sjanse, og ga meg lojalitet 2 på begge jeg skulle readle :)

Credz til Litengutt93 som sender 17timers tog! Vanskelig å deffe opp det ja.. hahahaha

(clapping)

At dine am er late kan ikke skyldes på fienden (giggle)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Er for mye luft i v15 :S

Det er så sant, så sant. Liker virkelig ikke denne utviklingen med 9000 gråbyer per spillerby (egentlig bare 7,36). Det gjør at avstandene mellom byer som er verdt å adle blir så stor at man havner i "late game" lenge før det er naturlig. Så man må sende nukes og adelstog >12 timer unna for å i det hele tatt nå frem til en decent fiendeby. Og da ender man opp med å tape både nuke og adels, fordi på dette stadiet av spillet har alle overvekt av defftropper sammenlignet med offtropper.
 
Sist redigert:

fade

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sier du jeg er dårlig?

Nei, nei Jato. Han sier ikke at du er dårlig. Langt i fra, det han sier er at hvis vi hadde gått på deg, så hadde det vært mye mer innsats i det enn det vi har gitt Seyda.. og nei Seyda vi mener heller ikke at du er dårlig. Hadde du vært det så hadde vi ikke gått på deg i det heletatt.

Sammen ligne du seyda mot jl og vifle???
Da undervurderer du motstanderne dine :awesome:

Føler bare at jeg må svare på det her også, når jeg er så godt i gang.
Det er ikke en sammenligning, det er et grovt eksempel.
 

DeletedUser

Guest
Deadpool negativ? Neh.

th_58c963bdc9cf19775dde9a91e88c0677_deadpool33.jpg
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
fakta er at visse pp-horer på v15 er irriterende mur fra 0-20 på 8 timer ja...
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
fikk hvertfall dagens angriper da ^^ får håpe jeg klarer å holde den til inatt :p
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fakta er att ananastreet står uten stamme. gir teemo opp så lett? :awesome:
 
Topp