Faktabørs

leonerdo da winchy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Fakta er at alle på vestfronten er på kne foran autoriteten :party:

Fakta er også at opprør vil slås ned på hardt, raskt og effektivt.(yes)
 

DeletedUser

Guest
no shit. Virker ikke som det blir mye aktivitet her hvis ikke jeg begynner å danne diskusjoner :3
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg innser å ha tapt nå, og er bare spørsmål om tid før jeg er borte. Men har vært koselig å lede den største motstandsstyrken mot Teemo og V15 har vart mye lenger enn jeg hadde planlagt, så er fornøyd med det jeg har fått til og er glad for de nye vennskapene jeg har formet ^_^

Takk til dere fra Teemo som har kjempet mot meg for en god kamp og en trivelig tid på V15. Er stolt over å ha kjempet mot dere og tjent så og si all OD-en min i kamp mot dere ^_^

Takk til våre allierte for å ha gitt meg sjansen til å lede en større allianse, og for å ha gitt meg mange positive tilbakemeldinger på det jeg har gjort! Dere har alle bidratt til en kjempetrivelig tid på V15!

Og sist, men ikke minst, takk til stammens medlemmer for at dere ville ha meg som deres leder, og for den innsatsen dere har gjort for stammen! Skulle ønske jeg kunne vært en enda bedre leder, men slik ble det ikke av varierte grunner dessverre :mehe: Vil også takke resten av ledelsen i stammefamilien for deres innsats som ledere for ~TWoL~/Blood, og for et godt sammarbeid og ikke minst et utrolig flott samhold! :D

Mvh.Tkdark
 

DeletedUser

Guest
Hehe, selv takk :)
Har vært morro å se meg selv skytes oppover ODD-rangeringa og lede med over 3 mill ODD ^_^
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Her er fakta om krigen Hele v15 VS [ally]Teemo[/ally]

Side 1:
Stammer: OP, Ninjaz, Blood, GC, -VFH-, Pistol, TeKz, KILLER, ~TWoL~, N.W.A., -BHH-, TJ, wbg, ~TRTV~, OTW, V.H.A, LNG, THC 01, N.R.N, -ISH-, EL
Side 2:
Stammer: Teemo

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 2,308
Side 2: 3,831
Forskjell: 1,523

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 77
Side 2: 948
Forskjell: 871

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 7,628,881
Side 2: 22,076,882
Forskjell: 14,448,001

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 527,290
Side 2: 6,553,444
Forskjell: 6,026,154

chart
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Bra statistikk den overrasket meg like mye som hunden min Gary. Han døde idag (ikke pga mokkabønner)
 

DeletedUser

Guest
"This is for the record"

Fakta er at jeg fortsatt holder 1. plassen på ODD-rangeringa med god margin :3

a70f243b3936de3ef602c5c1336af12f.png
 
Topp