Faktabørs

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Fakta er det er igang! Lykke til alle sammen! (party)

Fakta er og at Dakapo er her! Hvordan er det mulig? :Surprised:
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Hehe! Ja, det er lov. :) Jeg kan spille om jeg vil, men akkurat nå er jeg bare innom for å holde et øye med verden.

Hæ, kan du? :Surprised: Trodde ikke CM'er hadde lov til og spille jeg, siden dere har rettigher til alle verdnene og slikt?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hæ, kan du? :Surprised: Trodde ikke CM'er hadde lov til og spille jeg, siden dere har rettigher til alle verdnene og slikt?

Jeg trodde heller ikke at det var lov, men det er visstnok det. Må bare fjerne rettigheter først.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Spill da :). Blir artig å for engang skyld krige mot deg og ikke bare farme deg:p

Hehe! Dessverre har jeg ikke tid. Jeg måtte enten ha funnet meg en haug med dualer, eller bare gitt opp etter den første timen... og siden begge deler er uaktuelt får jeg heller bare vente til en periode hvor jeg har bedre tid. En periode jeg satser på kommer etter hvert ;)
 

DeletedUser

Guest
ouch. grunn nok til ikke å starte for min del, dak slår meg ned i støvlene..
 

DeletedUser

Guest
Tenkte ikke noe på at den ble satt på automatisk...plutselig var 10 spilletimer borte. Burde komme en advarsel.
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Instillingene skrev:
*Sovemodus settes på to timer før den blir aktivert, du får beskjed 20 minutter før sovemodusen trer i kraft. Sovemodus varer i minimum 6 timer og maks 10. Etter at sovemodus har blitt aktivert, er du nødt til å vente 16 timer før du kan aktivere den på nytt. Du kan sammenhengende være uten sovemodus i 72 timer før den blir aktivert automatisk.

Lese instillingene...
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Du kunne ikke endre sovemodus til å vare i 6 timer, istedet for 10 timer, når du fikk advarselen. Ganske tragisk når du var på kamp på den tiden....
 

DeletedUser

Guest
Er klar over det Heine, men 20 minutter før er såvidt noe.Kunne godt vært noen timer før.
 
Topp