Faktabørs

DeletedUser

Guest
jeg sa at du ikke burde yppe med musikk dronninga .!.

nå er det du som mister tropper og byer, dude... (love)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 Jehovas Vitner [Rank 1] 265.355
2 mileycairus99 [WCS] 234.552
3 SmashYou [SSB] 175.957

2 mot 1 er litt feigt :)
2 mot 1.?. nå tror jeg at du må sjekke faktan din ein gang til! det kan stemme at jeg har fått et par meldinger av smashyou om angrep osv, men to mot en er bare tull.!. er jo ikke to mot en selv om jeg har snakka litt med nabon.!.

og det sier i tillegg kong juksepetter selv.?. du har jo blitt boosta og fått gratis byer, i tillegg til at du har alliert med wrahtful rainbowfish.!.
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
2 mot 1.?. nå tror jeg at du må sjekke faktan din ein gang til! det kan stemme at jeg har fått et par meldinger av smashyou om angrep osv, men to mot en er bare tull.!. er jo ikke to mot en selv om jeg har snakka litt med nabon.!.

og det sier i tillegg kong juksepetter selv.?. du har jo blitt boosta og fått gratis byer, i tillegg til at du har alliert med wrahtful rainbowfish.!.

Hva mener du? Det var 1v1. Helt til du sendte angrep på meg, så da blir det 2v1 om jeg ikke tar helt feil.

Eller hva Chris?



Wrahtful Rainbowfish har ikke gjort noe sammarbeid med meg enda. Han sikret seg en IAP med meg, fordi han ville sikre seg minst mulig konkurranse ifølge hva jeg fikk vite av deg, og som jeg kan tenke meg nå. Så jeg sitter igjen med 2v1 + en Wrahtful Rainbowfish som kanskje startet alt dette. Jeg vet at dere sammarbeider :)

Har ikke blitt boosta mer enn det Rank 2 er her. Var heldig, fikk et bra sammarbeid med The Avenger i starten, men han ga seg fordi han ble lei spillet- dette var noe jeg ikke ante før han ga seg. Jeg måtte selv cleare vekk hans offbyer ettersom en allerede hadde tatt hans deffbyer.
 

DeletedUser

Guest
Hva mener du? Det var 1v1. Helt til du sendte angrep på meg, så da blir det 2v1 om jeg ikke tar helt feil.
det blir ikke 2 vs 1 selv om det er to som angriper samme kar. det blir 1 vs 1 og 1 vs 1, dummen.

Eller hva Chris?
.?.

Wrahtful Rainbowfish har ikke gjort noe sammarbeid med meg enda. Han sikret seg en IAP med meg, fordi han ville sikre seg minst mulig konkurranse ifølge hva jeg fikk vite av deg, og som jeg kan tenke meg nå. Så jeg sitter igjen med 2v1 + en Wrahtful Rainbowfish som kanskje startet alt dette. Jeg vet at dere sammarbeider :)
jeg har ikke aning på hva slags sammarbeid dere har hatt, alt jeg har blitt fortalt er at dere er allianse

Har ikke blitt boosta mer enn det Rank 2 er her. Var heldig, fikk et bra sammarbeid med The Avenger i starten, men han ga seg fordi han ble lei spillet- dette var noe jeg ikke ante før han ga seg. Jeg måtte selv cleare vekk hans offbyer ettersom en allerede hadde tatt hans deffbyer.
du har blitt boosta, om det er to som er juksepetter bryr jeg meg ikke om. doping i sykling er ikke lov selv om det er to som gjør det, samme gjelder her .!. synd at dere må ødelegge en artig hp runde .!. jeg er norsk, men har så langt bare spilt på den engelske .co.uk serveren da jeg er halvt-walisisik, og ingen jukser slik som dere der....!.
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
det blir ikke 2 vs 1 selv om det er to som angriper samme kar. det blir 1 vs 1 og 1 vs 1, dummen.

Ikke når dere sammarbeider? Dere tok jo Underdog sin ene by sammen også.



;)


jeg har ikke aning på hva slags sammarbeid dere har hatt, alt jeg har blitt fortalt er at dere er allianse

Snakket med deg nettopp på skype? Kan legge ut bevis på det også.


du har blitt boosta, om det er to som er juksepetter bryr jeg meg ikke om. doping i sykling er ikke lov selv om det er to som gjør det, samme gjelder her .!. synd at dere må ødelegge en artig hp runde .!. jeg er norsk, men har så langt bare spilt på den engelske .co.uk serveren da jeg er halvt-walisisik, og ingen jukser slik som dere der....!.

Det er ingen bra sammenligning det der. Har ikke blitt boosta, jeg clearet byer selv, og clearet byer for The Avenger. Wrathful Rainbowfish hadde fått byene sine med mye mindre motstand enn meg også (ifølge ODA). Samt har jeg 2v1 nå + en "IAP" som står bak det hele :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Du er en moderator. Og for en mod så er dette upassende og si. For noen kan dette virke som veldig useriøst og veldig umodent. Og en mod skal være et forbilde og vise at slik som dette ikke er akseptabelt. Alt for blir backstabba osv. Istedenfor er du dobbelt moralsk.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Du er en moderator. Og for en mod så er dette upassende og si. For noen kan dette virke som veldig useriøst og veldig umodent. Og en mod skal være et forbilde og vise at slik som dette ikke er akseptabelt. Alt for blir backstabba osv. Istedenfor er du dobbelt moralsk.

Jeeeeeeright er spiller på HP, og har dermed også lov til å kommentere som en spiller. Han er kun moderator på de forumene han har fått ansvar for, og der skal han være et forbilde som er seriøs og moden. Alle andre plasser er han (og de andre) like mye spiller som det du er =)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Jeeeeeeright er spiller på HP, og har dermed også lov til å kommentere som en spiller. Han er kun moderator på de forumene han har fått ansvar for, og der skal han være et forbilde som er seriøs og moden. Alle andre plasser er han (og de andre) like mye spiller som det du er =)

Joda men det står at han er mod. Og det betyr at han skal være et forbilde for oss på forumet. På hvordan vi skal tre fram. Og da kan ikke drive med slik barnslighet. Har han først påtate seg en slik jobb skal det gjøres seriøst ^^ Ikke nesten seriøst men 100% seriøst. Ellers er han ikke det forbilde han burde vært ^^
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Joda men det står at han er mod. Og det betyr at han skal være et forbilde for oss på forumet. På hvordan vi skal tre fram. Og da kan ikke drive med slik barnslighet. Har han først påtate seg en slik jobb skal det gjøres seriøst ^^ Ikke nesten seriøst men 100% seriøst. Ellers er han ikke det forbilde han burde vært ^^

Så det å være forbilde betyr at det aldri er lov å komme med en spøk, eller skrive noe som hadde vært morsomt å gjøre? Vi er bare mennesker, og det må være lov at vi skriver ting som en spiller/forumbruker.

Som sagt, han er kun en del av teamet når han "jobber" på det eller de forumene han har fått som ansvar. Alle andre plasser er han bare en spiller med en fancy farge på brukernavnet sitt, og kan da derfor være barnslig om han ønsker det. Dessuten er det jo greit å se at noen i teamet faktisk kan være litt barnslig også, i stedet for å være unødvendig seriøs hele tiden (synes i alle fall jeg) - det er menneskelig. :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Seff kan han ta en spøk. Men ikke på forumet. Det er på en måte jobben hans og vise at han er et forbilde.

La meg ta et eks

EKS

Tenkt deg at barnet ditt skal kjøre. Også kjører du fort hele tiden og viser et dårlig forbilde. Kan du då forvente du da at barnet skal lette følge vei reglene. eller vil det være støre kjanks for at han blir like useriøs som moren.

Det jeg da mener er at han skal holde seg seriøs. Greit han kan ta en spøk men gjør det da på Off,topic ikke her da dette er et serøst forum del for hp 8 ^^
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg er uenig. Forumet er en perfekt plass for å være mer enn kun en i teamet - er det ikke meningen at de som er i teamet og spillere skal kunne delta i de samme tingene? Eller mener du seriøst at vi kun skal sitte på sidelinjen og bare tvinne tomler mens vi gir utestengelser og infractions? Det bidrar jo bare til å gi et større skille mellom teamet og spillere, et skille vi virkelig ikke trenger.

Jobben hans er å moderere forumet han har fått ansvar for, som sagt. Resten av forumet hvor han ikke modererer, er han like fri til å skrive hva han ønsker som det du er (innenfor reglene selvfølgelig). Det går an å skille mellom jobben han som gjør en moderator i teamet, og hva han skriver som en spiller. Så useriøsitet og barnslighet kommer du nok til å se mer av vil jeg tro.



Så til ditt eksempel:
Ja, du kan forvente at barnet mitt vil finne på å kjøre like fort som meg.. men så er det også jobben min som mamma å være et forbilde for mitt barn - oppdragelse kalles det.

Vi oppdrar ikke dere her på forumet på samme måte som foreldre/verger gjør (håper jeg).



Meen nok off topic kanskje? Om du vil fortsette samtalen kan du sende meg en PM ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Kan ikke se hvordan det der er en logisk sammenligning... Å kjøre fort er en handling... Å angripe en spiller er en handling, men å si det hadde vert kult å kjøre fort er derimot ikke en handling, det samme gjelder når man sier det hadde vert kult å angripe den spilleren.

Kan heller ikke se at det Jeeeeeright skrev er upassende selv på et forum han modererer...
 
Topp