Faktabørs

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg har aldri sagt jeg hadde beviser. Jeg sa at MIN PERSONLIGE mening var at bl.a JV har jukset her på HP8.
Dette er ut fra en "umulig" vekst i starten som etter å ha regnet på det kun kan komme fra ressurspushing fra andre (Wrathful Rainbowfish var værre på dette), samt lette adlingsmål og som han sier selv iap med potensielle motstandere (og også "allierte" senere i spillet).
Jeg mener fortsatt alt dette er juks i forhold til intensjonene med denne spesielle runden hvor det skulle være alle mot alle (om man liker det eller ønsker flere slike runder er en helt annen diskusjon).

Så hva mener du er "juksing", utenom regelbrudd. Hva mener du med umulig vekst i starten? Kan fortelle deg; gå fullt for ressfelt i alle byer + deff. Da kommer du der jeg var. Jeg vet ikke med Wrathful Rainbowfish. Regner med at de har brukt marked mer. Men, jeg har ikke pushet i starten, med unntak av at jeg fikk lette byer som jeg har forklart tidligere. Kaller du det pushing? Si meg hva du mener er pushing jeeeeeeright.

I tillegg kjenner jeg moderatorene såpass godt at jeg VET at den utestengelsen JV fikk ikke ville vert gitt uten god grunn selv om han tydeligvis ikke hadde brutt noen regler.

Hva mener du?



La meg understreke at du ikke har brutt noen regler ved å benytte duals, eller ved å samarbeide med andre spillere. Det eneste du har brutt er retningslinjene for runden, som egentlig alltid vil være åpen for ignorering så lenge det ikke er nedskrevet i regelverket.

Samtidig må jeg si meg uenig i din konklusjon. Hva som er reglene baseres ikke på navnet til spillet, det baseres på hva man definerer som misbruk, urettferdig, eller forkastelig bruk, av spillets funksjoner. Og hvem som fastsetter hva som inngår under disse kategoriene, er hovedsaklig InnoGames, med noe input fra samfunnet.

Navnet på spillet kan som oftest fortelle deg litt om hvordan spillet vanligvis foregår, men det finnes alltid muligheten for å variere det litt.
Det er også derfor det er så mye forskjellige innstillinger som blir kjørt på HP, og speedrunder, rundt om kring på de forskjellige domenene.


Jeg snakker til jeeeeeeright. Ikke til deg. Han beskylder meg for "juks", "pushing", og jeg vil ha hans begrunnelse for det. Er litt rart at MOD's kommer med utsagn om alt jeg har "brutt", "jukset", men når det kommer til spillets regler har jeg ikke jukset? Jeg har ikke pushet; ressurser etc.



Jeg er rank 3, ingen duals, ingen pushkontoer. Det er mulig å spille uten dual på denne runden, og det hadde vært fint om flere også gjorde nettopp det.

Skal ikke uttale meg noe særlig mer, da jeg ikke aner hvem som er hvem, og hvor.

Jeg sa; "de fleste"? De fleste som har skole, jobb, fritidsaktiviteter har ikke tid til å toppe en verden alene. Jeg snakker for alle de på topp 10 jeg vet hvem er, som er nesten alle. Men om du skjekker listen:

1 Wrathful Rainbowfish Poeng 157.298 ( 4 personer )
2 Big Daddy Skilz Poeng 129.495 ( 2 personer )
3 Quintana Nairo Poeng 79.582 (^ 1 )

Så ligger du godt bak, og har nok ikke mulighet for å vinne denne runden på 1 uke.
 

DeletedUser

Guest
Helt greit at dere snakker om juks angående retningslinjene for runden. Men jeg vil ikke se noe mer snakk om noe som omhandler regelbrudd.
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Helt greit at dere snakker om juks angående retningslinjene for runden. Men jeg vil ikke se noe mer snakk om noe som omhandler regelbrudd.

Rank 1. Wrathful Rainbowfish ble bannet i 22 timer for mistanke av pushing? Når en moderator; jeeeeeeright sier vi har pushet nå, er det ikke naturlig at vi tar det opp da? Hvis man kan bli bannet for pushing, da er vel det et regelbrudd.

Ville bare ha en oppklaring i dette.. Men greit, skal ikke snakke mer om det.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg snakker til jeeeeeeright. Ikke til deg.
Får ikke jeg lov å svare på utsagn jeg er uenig i? Eller er det feil gjort av meg å blande meg inn i offentlige innlegg?

Er litt rart at MOD's kommer med utsagn om
Det er verdt å merke seg at de fleste i teamet også er spillere, og derfor også har muligheten til å uttale seg som det.
I dette tilfellet uttrykte Jeeeeeeright sin misnøye med at så mange har brutt retningslinjene for denne runden, og derfor ikke har fått en rettferdig ledelse.

Men så er jo ingenting her i livet rettferdig. :razz:
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Om noen vil fortsette diskusjonen er jeg tilgjengelig på skype og pm.

Et nytt fakta er at moral kan være triste greier når man skal nuke noen :|
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Får ikke jeg lov å svare på utsagn jeg er uenig i? Eller er det feil gjort av meg å blande meg inn i offentlige innlegg?

Klart du kan, men innlegget var ment til jeeeeeeright.


Det er verdt å merke seg at de fleste i teamet også er spillere, og derfor også har muligheten til å uttale seg som det.
I dette tilfellet uttrykte Jeeeeeeright sin misnøye med at så mange har brutt retningslinjene for denne runden, og derfor ikke har fått en rettferdig ledelse.

Noe av det han snakket om ja, men det jeg vil ha svar på (kan ta det på pm):

Dette er ut fra en "umulig" vekst i starten som etter å ha regnet på det kun kan komme fra ressurspushing fra andre (Wrathful Rainbowfish var værre på dette)

For dette er helt feil. Iallefall ikke på min konto.


Om noen vil fortsette diskusjonen er jeg tilgjengelig på skype og pm.

Greit det.
 

Big daddy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Jeg har aldri sagt jeg hadde beviser. Jeg sa at MIN PERSONLIGE mening var at bl.a JV har jukset her på HP8.
Dette er ut fra en "umulig" vekst i starten som etter å ha regnet på det kun kan komme fra ressurspushing fra andre (Wrathful Rainbowfish var værre på dette), samt lette adlingsmål og som han sier selv iap med potensielle motstandere (og også "allierte" senere i spillet).
Jeg mener fortsatt alt dette er juks i forhold til intensjonene med denne spesielle runden hvor det skulle være alle mot alle (om man liker det eller ønsker flere slike runder er en helt annen diskusjon).
I tillegg kjenner jeg moderatorene såpass godt at jeg VET at den utestengelsen JV fikk ikke ville vert gitt uten god grunn selv om han tydeligvis ikke hadde brutt noen regler.

Du kan ikke bare si at noe er juks for de er bedre enn andre til det.

jeg kjenner Wrathful Rainbowfish og JV, de er Gode spillere, jeg vil se Hondfastig bevis på at de to har juksa :D.

Og vis du sier de har juksa så forklar meg da?, ligge på 40-60 så komme som en kule opp til top 5-2.
 

timon og pumba

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Du kan ikke bare si at noe er juks for de er bedre enn andre til det.

jeg kjenner Wrathful Rainbowfish og JV, de er Gode spillere, jeg vil se Hondfastig bevis på at de to har juksa :D.

Og vis du sier de har juksa så forklar meg da?, ligge på 40-60 så komme som en kule opp til top 5-2.

NÅr servern e laga får 1v1 og det e folk som går og samarbeider og går mot et spesielt mål og time inn angreps ogsånt, så e det jo JUKS!!
 

DeletedUser

Guest
hva skjedde med meg jehovas vitne .?.

trodde jeg sku forsvinn innen en uke jeg, siden du var i nærheten :D
 

DeletedUser

Guest
jeg kjenner Wrathful Rainbowfish og JV, de er Gode spillere

Skjønner at WR er god spiller men at du kan sitte å si at JV er en god spiller, kan ikke skjønne hvor i huleste du har fått det ifra? Han fikk nesten alle byene sine tilnerma gratis. Og det at han ikke klarte å holde på dem mot SmashYou, en spiller som var 1/4 av størelsen til JV da må det jo ringe noen bjeller. Nå har SmashYou tatt 8 byer av JV.

Dere vill kanskje si at JV gikk ned pga et sammarbeid mellom SmashYou Og Miley, men da SmashYou starta på JV så var den totale poengsummen til SmashYou og Miley bare 1/2 av poengsummen til JV.
 
Topp