Faktabørsen

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Her kan dere poste fakta angående v.6 ;)

For eksempel, slenge inn koselige statestikker og gjøre resten av orientert mellom din og en annen stamme?
Eller deg og en annen spiller?
Uansett, store og små. Sleng dere på med statestikker.
Vi alle liker å høre "negative" ting rundt andre stammer, som kan være godt til bruk for andre.

Mener du en statestikk er postet feil, så får du motbevise dette i stedet for å diskutere hvorfor. ;)
 

DeletedUser

Guest
...

Du får redirecte Svein hit da, tror han har endel å skrive her.

Hvis jeg skal komme på litt fakta nå i farten må det være at NATO er interesserte i Allianse med O:H.
Det er ikke et rykte nei, bare fakta :)
 

bakfull

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
AP lagt ned

Fakta 1
Det er ett fakta at Jens Stoltenberg har tatt til fornuften og lagt ned stammen AP. Etter diverse indre uenigheter i det som en gang var ett fruktbart 3-kant samarbeid, har han nå besluttet å legge ned driften. :eek:

Det har stormet rundt gruvedriften, leirutvinningen og ikke minst hvordan frakta jernmalmen på gunstigst mulig vis til smeden. De store kravene fra innbyggerne med tanke på miljø løsninger gjorde driften ulønnsom og tungvint.

Nedleggelsen er den eneste fornuftige beslutningen Stoltenberg har tatt de siste 6 dagene. Håper dette gir hans navnebror mot til å gjøre noe tilsvarende. :D

Fakta 2
Min poengutvikling de dagene jeg har spilt:
+72 +61 +57 +69 +94 +89 +135

Setter pris på en faktabørs eliminator...;))
 

zeanil

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er fakta at jeg og Life-Stinks har clearet så og si hele stammen -g- i dag :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Du får redirecte Svein hit da, tror han har endel å skrive her.

Hvis jeg skal komme på litt fakta nå i farten må det være at NATO er interesserte i Allianse med O:H.
Det er ikke et rykte nei, bare fakta :)

Fakta skal være sant? hhmm, tror du må sjekke faktabøkene dine engang til ;)
 

zeanil

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Men det var ikke det jeg sa i starten heller..

Jeg sa at vi clearet meste parten av deffen til -G- :)
 

DeletedUser

Guest
Alle spillerne jeg farmet i "tgfg" eller "the gangsters from gokk" er blitt utestengt og jeg kan ikke farme dem lengre:mad:
 

DeletedUser

Guest
Faktaene sier at SadoMaster er til å stole

Oppegående spillere kan stole på meg, N00bs derimot bryr jeg meg ikke om, og for dem lager jeg heller feller.

Så hva er en N00b? Det er en som totalt ikke begriper TW, og er avhengig av at hans stamme skal beskytte han for sine feiltrinn.

Så hvem er det i så fall du refererer til? Eneste jeg kan tenke meg må være D4YW4LK3R, som da adlet en 10k by fra Audida6 som har gitt seg her i TW, 3 ruter fra min moderby!!!

For de som har den minste kjennskap til meg, så er en slik handling et SIKKERT SELVMORD fra en opplagt selvmordskandidat.

Etter å ha adlet denne byen, sender han så en melding til meg om at han skal ha de resterende 3 byene fra Audia6 som da også ligger i min bakgård, og ville bare informere om dette...hehe...da er man jo glatt den største optimisten her på TW :)

Hadde jeg vært i ACTION, OUTLAW eller PREY, så hadde ikke denne spilleren lenger eksistert i dag, men jeg er faktisk bare et vanlig medlem i NATO, så jeg sendte ingen restart melding til ham i det hele tatt, men var hyggelig faktisk, hvor jeg sa at han ikke fikk alle disse byene for seg selv.

Jeg hadde bare 2 adelsmenn inne, så jeg måtte sende over 2 runder mot den nest største Audia6 byen. På runde 2 fikk jeg byen som forventet, men nå var det D4YW4LK3R anklaget meg for skittent spill!!!
Først skjønte jeg ikke hva problemet var, men senere så jeg at jeg hadde kryssadlet byen fra ham, fra et adelstog som var sendt lenge før han tok denne byen. HAN VILLE NÅ HA DEN TILBAKE...DE 2 STØRSTE BYENE FRA EN INAKTIV SPILLER 3 RUTER FRA MIN MODERBY, OG I MIN BAKGÅRD!!!

Det var jo opplagt at vi snakket om en svært ung gutt her, som ikke begriper takt og tone i TW, og at han i det minste skulle kontaktet meg FØR han adlet noe som helst av Audia6. Nå KREVDE han de 2 største byene til Audia6!!!

Fortsatt var jeg høflig, og behersket meg for ikke å blokkere han og bare gjøre kort prosess, men fortalte han høflig at han ikke kunne forvente å få begge de største byene av Audia6, men at vi i så fall måtte dele de i 2 pakker; Den største og minste i en pakke, og de 2 mellomstore byene i pakke nr.2 . Dette var det ENESTE som var FAIR, og egentlig ikke noe mer å diskutere.

Så hva skjer? Jo, N00ben kverulerer, og syter bl.a. om at han har nuket det lille som var der, og igjen behersker jeg meg og tilbyr en gratis nuke på hvilken som helst by han ønsker å adle neste gang for å bevare litt fred mellom stammene våre, som denne N00ben nå ønsker å ødelegge...for han evner visst ikke helt å forstå hva som vil skje om vår IAP blir brutt mellom våre stammer :)

Uansett klarte han ikke bare å takke JA til tilbudet, og jeg har nå bare adlet den 3. største byen, og er ferdig med saken for min del, hvor så D4YW4LK3R kan ta den siste. Case closed for min del :)
 

DeletedUser

Guest
Faktaene sier at SadoMaster er til å stole

Du finner ikke enn bedre person om du så leter i 100 år til. Fakenick er en person som er så lojal at det å gå ned med skipet ses på som små ting. (ser opp til fakenick)
 
Sist redigert av en moderator:

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
SadoMaster i dag klokken 17:43
Han ligger i mitt nære nabolag, så førstemann til mølla :)

D4YW4LK3R i dag klokken 18:40
skal gjerne dele byer med deg, men jeg skal ha de 2 jeg har tømt.

D4YW4LK3R i dag klokken 19:49
jeg skal ha byen tilbake :O

D4YW4LK3R i dag klokken 19:50
du sa selv, første mann til mølla.

SadoMaster i dag klokken 21:48
Vi får dele på det som er her. De er tross alt MEGET nær meg disse byene...

D4YW4LK3R i dag klokken 21:51
Ja, men jeg skal ha byen du tok fra meg.

Så kan jeg heller la deg få ta resten av den spilleren.

SadoMaster i dag klokken 21:53
Sorry...og gidder ikke diskutere det engang :)

SadoMaster i dag klokken 21:55
Greit jeg tar [coord]532|483[/coord], så tar du den andre som grenser til deg?

D4YW4LK3R i dag klokken 21:57
Nei, jeg nuka den byen du tok, jeg skal ha den. Du kan ta de to andre. Respekterte deg faktisk, også holder du ikke dine egne ord, det e skikkelig skuff ass "/

SadoMaster i dag klokken 22:00
Jeg har cleare masse byer her jeg, og latt andre få ta de, bl.a. eirik77 som ikke er i vår stamme engang.

Audia var claimet av meg, så kanskje vi burde sette opp et felles claim forum mellom stammene om man skal unngå slike ting fremover.

D4YW4LK3R i dag klokken 22:07
Enig i at vi børr få opp et felles claim system.

Jeg har ikke tatt noen Eirik77 byer har jeg det ?!?!
Nei og da kan du heller ta dem som har gjort det.

Faktumet er at jeg tok den byen fair and squire og hvis du ikke gir meg den, så er det faktisk brudd på NAP'en fra deres side.

SadoMaster i dag klokken 22:12
Dette er intet brudd på IAP. Byene er så nære mine hovedbyer at du burde strengt tatt kontaktet meg før du adlet noenting av Audia, så hadde det blitt samme fordeling;
Største og minste som er veggivegg i en pakke, og de 2 midterste veggigvegg i den andre pakken.
Dette er den eneste dealen som ville blitt forhandlet, og nå er det jo allerede "bestemt" hvem som valgte hvilken pakke.

D4YW4LK3R i dag klokken 22:17
Selvfølgelig e det brudd på IAP'en :O

Du ta en by fra en ALLIERT spiller og nekter å gi den tilbake, itillegg til at du lyger til meg ?!?

Sadomaster skrev:
SadoMaster i dag klokken 17:43
Han ligger i mitt nære nabolag, så førstemann til mølla :)

SadoMaster i dag klokken 22:20
Hehe, ojsann, ser jeg adlet byen av deg :) jeg var ikke klar over det, og du burde visst at det toget var sendt lenge før du eide denne byen.

Uansett kan du bare glemme at du får hans 2 største byer, og jeg smulene, så vi fordeler ut fra de 2 pakkene jeg nevnte.

Kødder du eller? Cheers. Lykke til NATO, med slike medlemmer.. Lykken trengte IyDz! en gang i tiden.
 

DeletedUser

Guest
Tok en kjapp titt på byene det er snakk om her, og jeg må si jeg forstår Fakenick godt her. Løsningen han foreslo er jo mest logisk både hvis en tenker poeng og viktigst av alt clustermessig.
 

DeletedUser

Guest
Kødder med hva egentlig? Du kan jo legge ut hele samtalen og ikke bare halve som da er litt mer opplysende, men begriper ikke hva du prøver å komme frem til?

N00ben fikk beholde hovedbyen, og bør prise seg lykkelig med det hvor han i tillegg fikk den minste av Audia6 byene.

Jeg legger like godt ut hele samtalen, men den er ikke særlig spennende akkurat...


D4YW4LK3R den 18.08. klokken 16:15
Ville no gi beskjed sånn i tilfelle. Så vi slipper enda en krangel som kan ødellege IAP'en. [player]audia6[/player] er under adling av oss, som sagt, ville bare si ifra sånn det ikek oppstår problemer ;)

SadoMaster den 18.08. klokken 17:43
Han ligger i mitt nære nabolag, så førstemann til mølla.

D4YW4LK3R den 18.08. klokken 18:40
skal gjerne dele byer med deg, men jeg skal ha de 2 jeg har tømt.

D4YW4LK3R den 18.08. klokken 19:49
jeg skal ha byen tilbake :O

D4YW4LK3R den 18.08. klokken 19:50
du sa selv, første mann til mølla.

SadoMaster den 18.08. klokken 21:48
Vi får dele på det som er her. De er tross alt MEGET nær meg disse byene...

D4YW4LK3R den 18.08. klokken 21:51
Ja, men jeg skal ha byen du tok fra meg.

Så kan jeg heller la deg få ta resten av den spilleren.

SadoMaster den 18.08. klokken 21:53
Sorry...og gidder ikke diskutere det engang.

SadoMaster den 18.08. klokken 21:55
Greit jeg tar [coord]532|483[/coord], så tar du den andre som grenser til deg?

D4YW4LK3R den 18.08. klokken 21:57
Nei, jeg nuka den byen du tok, jeg skal ha den. Du kan ta de to andre. Respekterte deg faktisk, også holder du ikke dine egne ord, det e skikkelig skuff ass "/

SadoMaster den 18.08. klokken 22:00
Jeg har cleare masse byer her jeg, og latt andre få ta de, bl.a. eirik77 som ikke er i vår stamme engang.

Audia var claimet av meg, så kanskje vi burde sette opp et felles claim forum mellom stammene om man skal unngå slike ting fremover.

D4YW4LK3R den 18.08. klokken 22:07
Enig i at vi børr få opp et felles claim system.

Jeg har ikke tatt noen Eirik77 byer har jeg det ?!?!
Nei og da kan du heller ta dem som har gjort det.

Faktumet er at jeg tok den byen fair and squire og hvis du ikke gir meg den, så er det faktisk brudd på NAP'en fra deres side.

SadoMaster den 18.08. klokken 22:12
Dette er intet brudd på IAP. Byene er så nære mine hovedbyer at du burde strengt tatt kontaktet meg før du adlet noenting av Audia, så hadde det blitt samme fordeling;
Største og minste som er veggivegg i en pakke, og de 2 midterste veggigvegg i den andre pakken.
Dette er den eneste dealen som ville blitt forhandlet, og nå er det jo allerede "bestemt" hvem som valgte hvilken pakke.

D4YW4LK3R den 18.08. klokken 22:17
Selvfølgelig e det brudd på IAP'en :O

Du ta en by fra en ALLIERT spiller og nekter å gi den tilbake, itillegg til at du lyger til meg ?!?

Sadomaster skrev:
SadoMaster i dag klokken 17:43
Han ligger i mitt nære nabolag, så førstemann til mølla :)

Ka skjedde med den hææ ?

SadoMaster den 18.08. klokken 22:20
Hehe, ojsann, ser jeg adlet byen av deg :) jeg var ikke klar over det, og du burde visst at det toget var sendt lenge før du eide denne byen.

Uansett kan du bare glemme at du får hans 2 største byer, og jeg smulene, så vi fordeler ut fra de 2 pakkene jeg nevnte.

D4YW4LK3R den 18.08. klokken 22:27
Er selvfølgelig klar over at du sendte det en stund før byen var min, men du sa fortsatt FØRSTEMANN TIL MØLLA. Har rapport som viser at det er meg det så.

Uansett, du er naboen itillegg til alliert, så jeg hadde jo godt med på det samme hvis situasjonen var omvendt. Førstemann til mølla er førstemann til mølla, sånn er det.

SadoMaster den 18.08. klokken 22:32
Da forstår jeg jo mer hva du pratet om når du hevdet forstemann til mølla, og at jeg ikke var fair på den :)

Jeg gidder ikke sitte med 2 bedritne møkkabyer, så det er helt urimelig uansett, så det får bli med disse pakkene.

D4YW4LK3R den 18.08. klokken 22:37
Bra du kan se at det er kjipt fra min side, men det er ikke min feil at jeg var førstemann til mølla ;s

Uansett, jeg har ingenting imot deg og håper du ikke har noe imot meg heller. Hvis det er sånn, så er det en dårlig måte å holde den "tonene" noen lune grei på.

Uansett, er mangen andre fine byer rundt om, kan ikke du bare ta en av dem ?

SadoMaster den 18.08. klokken 22:41
Det er som sagt flere byer her, ingen grunn til å være kjip og ødelegge en god tone.

Vi fordeler byene fair med største og minste i en pakke, og midterste og nest minste i den andre pakken.

Dette er bare rett og rimelig, så får vi heller varsle om neste adeslprosjekt mellom våre grenser så vi slipper kryssadling som alltid er kjipt.

D4YW4LK3R den 18.08. klokken 22:46
Er det jeg som er kjip her ?

For å si det sånn, det er ikke jeg som lyger her. Den kan ikke være noen god tone her hvis den ene siden (i dette tilfelle, den andre spilleren) lyger, eneste måten en god tone kan bli holt på er at begge sider holder det de lovte.

Som de sier, du behandler folk slik som du selv vil bli behandlet, du vil vel ikke at jeg skal lyge til deg eller ?

SadoMaster den 18.08. klokken 22:48
Skal vi legge dette bak oss, og komme videre med disse 2 pakkene?

Mener du seriøst at du mener at du skal ha de 2 største byene, og at det bare er fair enda de ligger i min bakgård?

D4YW4LK3R den 18.08. klokken 22:51
Det er snakk om min bakgård også du, ikke bare din.
Mast en god del off tropper også.

SadoMaster den 18.08. klokken 22:57
Nei, de ligger faktisk i min bakgård og ikke din. At vi ikke har hatt noen kommunikasjon og sløst med tropper og adels er jo noe vi burde lære av til neste gang.

Jeg begynner å bli litt lei av denne samtalen nå. Skal vi ta pakkene og komme oss videre? Jeg kan nuke neste by du vil ha som en kompensasjon, men da er vi også ferdige med denne saken.

Deal?

D4YW4LK3R den 18.08. klokken 22:59
Hvilken som helst by ?

Seff ikke sånn helt full med deff og som ligger i deres område, men utenom det.

SadoMaster den 18.08. klokken 23:01
Yep, bare kom med koordinatene så sender jeg nuke i natt :)

D4YW4LK3R den 18.08. klokken 23:06
Jeg sa ikke at jeg gikk med på det, ville bare få deg til å forklare hva du mente med:

Author skrev:
Jeg kan nuke neste by du vil ha som en kompensasjon, men da er vi også ferdige med denne saken.

SadoMaster den 18.08. klokken 23:08
Er det noe som var uklart med det?

D4YW4LK3R den 18.08. klokken 23:10
Ja, litt ihvertfall, for du nevnte dette med denne "pakken" hvis jeg hadde got med på den pakken, så er det jo en selvfølge at jeg hadde tatt den 4k byen med en gang, dermed ville den blitt min "neste" by.

Måtte bare få vite om du mente hvilken som helst by ;)

SadoMaster den 18.08. klokken 23:15
Jesus...hvorfor er du så kverulant egentlig? Synes du det er artig å kjegle om dette i det uendelige, eller blir du ikke lei av hakk i platen?

Jeg har sagt jeg kan nuke ditt neste adelsprosjekt, og lurte på om vi da kan komme oss videre og bli ferdige med denne saken?

D4YW4LK3R den 18.08. klokken 23:20
Author skrev:
Synes du det er artig å kjegle om dette i det uendelige, eller blir du ikke lei av hakk i platen?

Om jeg syns det er artig å bli løyet til ? Nei, syns ikke det er artig i det hele tatt.

Er ganske forbanna nå, så foreslår at vi runner av her og heller fortsetter imorgen.

En tingkan jeg si deg nå, vi kommer ingen vei ikveld ihvertfall!

SadoMaster den 18.08. klokken 23:30
Du er kun 3 ruter unna min hovedby...så nært er det ikke lov å adle selv om du skulle vært ALLIERT!

Jeg trenger strengt tatt ikke godta at du får noen av byene, og enda gidder du ikke bare godta en fair avtale hvor jeg også tilbyr en nuke til ditt neste prosjekt.

D4YW4LK3R den 18.08. klokken 23:42
Vet du ka, du kan ikek forlange et svar med en gang!

D4YW4LK3R den 19.08. klokken 20:18
Du backstabber meg igjen ja -.-

Du kommer ikke langt i denne verdenen om du fortsetter slik, det skal jeg love deg !
 
Topp