Faktabørsen

DeletedUser

Guest
for å bruke hva du pleier å skrive til folk tranxz; hvorfor skriver du cool story bro? det har jo ingen relevanse til våre innlegg?

og for å si det sånn, det er du som sitter her og forteller historier. kom deg opp på ett respektabelt nivå før du fortsetter å diskutere her du.
 

DeletedUser

Guest
Fakta

Fakta nå er at "Elite stammen" VA, som alltid har hatt høye tanker om seg selv begynner å tape byer som det griner
etter nå.
Synes faktisk vi slet mere med UGD enn dem så langt i krigen.

Krigen heter forøvrig "Vi skal alle dø engang", og nå er turen
kommet til dem.
Og faktisk så er det ingen kriger jeg har gledet meg mere til
i denne Verden.

Da får vi for en gang bekreftet at "lite medlemmer" med
skills ikke alltid oppveier massen.
(Ikke det at 300 S noen gang vært i nærheten av masse rekrutering)
Og at poeng ikke dreper er noe tull. (så sant folk bygger tropper i dem)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg synes du er litt vel rask med å konkludere med at vi har tapt. Er ikke det litt... arrogant? :D Fint dikt forresten.
 

DeletedUser

Guest
Det syntes ikke jeg. Dere har nesten hele verdenen mot dere, i tillegg har dere 4 aktive medlemmer.

4 aktive medlemmer har aldri før vært et nederlag. Er ikke kvantitet men kvalitet som gjelder vettu ;) Får man satse på at de 4 medlemmene innehar det siste da..
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
4 aktive medlemmer har aldri før vært et nederlag. Er ikke kvantitet men kvalitet som gjelder vettu ;) Får man satse på at de 4 medlemmene innehar det siste da..

Joooa, men 4 medlemmer vs 50-100 aktive medlemmer? Oddsen er ikke bra :p
 

DeletedUser

Guest
Ikke alltid oddsen er på det andre lagets side i fotball heller, men jaggu vinner'em fordet ^^
 

DeletedUser

Guest
Atzon er jaget på rimmen. Han har en by, ingen vil adle den fordi den er så liten.
 

DeletedUser

Guest
Ler av dere hele gjengen.. Dere oppfører dere som at dere er bedre enn dem. Joda noen av dere er sikkert flinke, men majoriten ligger nå å flyter på at de har vært i overtall. Forventer at alle spillerene på v7 går inn i grupper på 4 og 4 for å vise at de egentlig kan backe opp måten de har oppført seg mot VA folka.:)
 

DeletedUser

Guest
Så fordi VA har spilt slik at de kun ender opp med 4 aktive medlemmer, må alle andre på v7 gjøre det samme, for at det skal bli fair? VA burde gjort mye annerledes om ønsket dems var å vinne v7. Det hjelper ikke om du kan snipe tog på 10 ms om du setter deg i en posisjon der du til slutt ender opp med å ha blitt fiender av hele verden, uten å engang ha en rim å støtte deg på.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har hørt mye skryt av VA, og hvor gode de er.. I mine øyne kan ikke en stamme kalles noe i nærheten av god hvis de greier å sette seg selv inn i en slik posisjon som Nolaw så fint beskriver.
Når det kommer til hvordan "vi" har oppført oss mot dem, tror jeg en del av grunnen ligger i hvordan somme VA-spillere har oppført seg her på forumet. Du høster som du sår :)
 

DeletedUser

Guest
fakta er at jeg er lei av å bli bedømt av ting folk som var medlem av VA før jeg startet på v7, har sagt.
 
Topp