Faktabørsen

DeletedUser

Guest
er nok mr. game :) kommer vel et par til snart tenker jg mg hehe
 

DeletedUser

Guest
hahaha

lol . hva skjer med og adle en by på 400 poeng ??? er det en by egentlig :p der falt respekten ned maaaaange hakk :D
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
"RR" hadde ganske spredt cluster på v.6, selv om han var en av de beste, så var det derfor han ikke klarte seg.
Så tror han prøver en annen strategi på hvilke byer han tar.
Han leder jo rått, så det er ikke noe problem, men litt mer "tett cluster" tror jeg han går for nå.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at han vet hva han driver med og det er sikkert en plan bak det, er jo ikke spess mye å syte for da. Kan regne med at by nr 3-4 er sikret her før maaaange andre får sin 2.
Men men, gratts!
 

DeletedUser

Guest
"RR" hadde ganske spredt cluster på v.6, selv om han var en av de beste, så var det derfor han ikke klarte seg.
Så tror han prøver en annen strategi på hvilke byer han tar.
Han leder jo rått, så det er ikke noe problem, men litt mer "tett cluster" tror jeg han går for nå.

Vel, hvorfor sier alle "han"? CS (Chickensword) har like mye ære for det som skjer på RR. (Ikke noe imot deg Joakim :p)
Og så vidt jeg vet var ikke CS med på v6...

edit:
Var vel CS som sendte alle de adelsmenn angrepene :p? Han var ganske irritert i morgentimene når lojaliteten gikk til 8...
 
Sist redigert av en moderator:

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Det MOWGli sier stemmer. Det var meg og Stian (Deus.) som spilte på Yoshikontoen, og vi hadde en helt annen taktikk enn meg og CS. At CS skal ha minst like mye creds som meg for RR-kontoen stemmer nok ikke helt... Han bør få mye mer av æren enn meg.
 

DeletedUser

Guest
VA har flere medlemmer enn det skulle være!!!!

bare se selv de har 14!
2 for mange! det skulle være 1 gud og 11 disipler!!
 

DeletedUser

Guest
12 er antallet nye medlemmer vi søker. 12 disipler. 12 aktive, lojale, erfarne
og kapable til å bli med i den fremtidige vinnerstammen av v7!

Guden + Joakim + 12 Dispiler = 14 ;):cool:
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Dessuten er det ingen regel som hindrer oss fra å ha fler senere. Vi sa vi i utgangspunktet ønsket 12 medlemmer i tillegg til meg selv og Stian. Vi fant 9 som vi mente var gode nok (pluss en RL venn vi egentlig skulle lære opp, men som aldri ble gjort - stakkar Nautiass). Vi ønsket å starte verdenen med maks 14 medlemmer. Hvor mange vi i fremtiden har er ene og alene opp til Gud. Og hans veier er som kjent uransakelige.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Hvem er guden? Deus.?
Nop :)

En gud eller guddom er et overnaturlig vesen eller en åndskraft som ifølge religiøse og mytologiske fortellinger og forestillinger har en spesiell makt over eller betydning for verden, naturen og menneskene, og som blir tilbedt og betraktet som hellig.

Altså, ikke Deus.
 
Topp