Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er at undertegnede er eneste i topp10 vekstrank som ikke har 1mill poeng :eek:
 

DeletedUser

Guest
Fordi jeg tok en Snipe by? Not fair :(

Fakta er at Bunnpris har satt opp et forrykende tempo og er første mann til 2mio. Gratz :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg ønsker sender Camorra med å ta en Snipe by.
Måte alle stats gå oppover for Noble nå :jkul:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at 2Far har gått fra sin kjære stamme 300 S. Ble du lei av stammen?
Slår alliansen sprekker? Er det begynnelsen på slutten? More to come!
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Dere vet vel det som er verdt og vite?
[spoil]
2Fargone4U i dag klokken 11:36
Heisann, så du plukket noen få def. tropper av meg, er det
slikt å forstå at du ønsker krig mot [ally]Ac[/ally] og
[player]2Fargone4U[/player]?

Mh
2Fargone

Sau med hoppetau i dag klokken 11:45
Ehhh !
Denne forandringen har jeg ikke fått med meg. Why ?

2Fargone4U i dag klokken 11:50
Ønsker meg en litt roligere tilværelse, har vært for mye styr i 300 S denne sommeren, fant ut at jeg vil få det bedre alene i en periode:)
Komer til å samarbeide med noen av dem, slik som [player]darkus[/player] og [player]Langlo[/player] mine nærmeste naboer

Sau med hoppetau i dag klokken 12:01
Og hva sier resten av 300s til dette da? Regnet med at dette ikke ble tatt godt i mot, eller ?

2Fargone4U i dag klokken 12:10
Eg vett ikkje, ingen er vel u-erstatelige, skrev ett fint avskjed`s brev til dem, og begunnet hvorfor.
Regner med at de forstår.
Ja de mister en aktiv spiller, en som de har utnyttet til fulle denne sommeren med KV sitting og div. er jo ingen tvil om at 300 S har hatt det tøft denne sommeren, noe jeg egentlig viste ville skje om de i X-300 S gikk imot oss, vi var jo svake i det clusteret.

Mange som ikke innfrier forventningene en forventer,
men slik er det vel i alle stammer, og sommeren er nå en litt spesiel tid i alle V, en tid folk faller ifra og
ikke gidder mere.

Sau med hoppetau i dag klokken 12:53
Sommerferie + V9 gjør at alle stammer svekkes !

2Fargone4U i dag klokken 15:09
Ja, så har du det at nå kan jeg konse om min egen konto,
noe som er vanskelig når en passer flere andre kontoer,
som igjen gjør meg dobbelt så farlig:) hehe
Tidkrevende å være leder i en stamme, der alle maser på den de vet er mest aktiv, der 1/3 del av tiden har gått vekk i svaring på PM`er etc.etc.

Sau med hoppetau i dag klokken 16:58
Derfor er det nå godt å være i Snipe og slipper å være leder lengre (WAW) . Fikk aldri gjort noe som helst annet enn "papirarbeid", så skjønner hva du mener.
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at det var stammen din han kalte noob, ikke deg. Fakta er også at jeg synes du ikke er en noob <3
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Fakta er at jeg lurer på hvordan jeg ikke kan være noob når jeg er med i en noob stamme?
 

DeletedUser

Guest
på samme måte som at ikke alle i en proff stamme er proffe, antar jeg.
 
Topp