Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Etter hva jeg vet så kan jeg ikke se at snipe har gjort noe unfair. Vi har angrepet Malf blant annet. helt til han søkte om asyl.

Er det blitt galt å angripe fienden?

Unfair spill er det motsatt av politikk. Det meste som har skjedd de siste to ukene er politikk. Uten det ville alle verdener vært kjedelig.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Mine damer og herrer!

La meg presentere en gammel kjenning. Dere har nok alle hørt om...

[spoil][/spoil]

Noble-lederene har gitt opp hele stammen. Etter uroligheter i stammen den siste tiden kommer ikke dette som noe sjokk for mange. Vi har sett tendensen, og nå ser vi resultatet. Noble er i full oppløsning!

Flere spillere har nå forlatt Noble; Ballert og Camorra (hmm?). Fakta er også at flere andre spillere har gitt seg, har planer om å gi seg eller er inaktive. Hvordan skal Noble håndtere dette? Vil det komme opp en ny ledelse med tillitt fra stammen og få skuta riktig vei, eller vil det vi nå ser være spikeren i kista?

Som Newsted liker å si: Tajm will shåw!

Verdt og nevne at det der var Daniels verk, og at jeg og jeg tipper Chris (orginale Camorra som var leder i noble) ikke stiller seg bak den der.
 

DeletedUser

Guest
Karsten; den regelen du tenker på med en uke uten angrep, vil nok aldri skje. takker for at du endelig ser at jeg ikke var så fryktelig ille likevel, da jeg gjorde det som ble gjort på, i mine øyne, en ryddig måte.
folk kommer alltid til å skifte stamme, side, ja også kontoer. vi vil sansynligivs alltid ha spioner. liker vi det? nei. men det er slik spillet blir spilt, så det er vel strengt tatt bare å tilpasse seg realiteten.

ps; jeg vet ikke nok om malf-saken til å hverken forsvare eller dømme handlingen. derfor lar jeg det ligge med det.
 

DeletedUser

Guest
Etter hva jeg vet så kan jeg ikke se at snipe har gjort noe unfair. Vi har angrepet Malf blant annet. helt til han søkte om asyl.

Det er direkte løgn, for bevisene ligger i TW-Stat, bare til å telle dagene bak her ifra han gikk ut.

http://no.twstats.com/no7/index.php?page=tribe&mode=members&id=88&compare=odd

Løgn eller ei, vi har behandlingstid i Snipe på nye medlemmer og det betyr at du ikke ser dagen når vi fikk søknaden. Jeg har selv for litt tid tilbake sendt noen hundre angrep på den kontoen. Det etter at trekløveret ga den fra seg. Kontoen har også hatt angrep, det du ikke ser på den statistikken du har funnet fram kan du finne i den statistikken som viser utvikling over tid.

Her er beviset for at du farer med tøv:

http://no.twstats.com/no7/index.php?page=player&id=491117&mode=history
 

DeletedUser

Guest
Du prøver igjen å lyge.

P.S legg merke til 3 okt. og dagene FØR 3 okt., dette beviser bare at jeg hadde 100% rett i det jeg skrev.

2011-10-03 Malfurion Noble 4. +2,019,521 =209 +17,144,445 +12,201,213 +4,943,232
2011-10-02 Malfurion Noble 4. +2,019,120 =209 =16,956,117 =12,019,009 =4,937,108
2011-10-01 Malfurion Noble 4. +2,016,908 =209 =16,956,117 =12,019,009 =4,937,108
2011-09-30 Malfurion Noble 4. +2,013,587 =209 +16,956,117 +12,019,009 =4,937,108
2011-09-29 Malfurion Noble 4. +2,008,411 +209 +16,897,738 +11,960,630 +4,937,108
 

DeletedUser

Guest
Ja fordi vi har behandlingstid. Du har helt feil i dine antakelser. Malf fikk også fakes helt til han gikk over. Men du kan jo ikke spille tw så derfor forstår jeg 100% at det er vanskelig for deg å se at du tar feil.
 

DeletedUser

Guest
Ja fordi vi har behandlingstid. Du har helt feil i dine antakelser. Malf fikk også fakes helt til han gikk over. Men du kan jo ikke spille tw så derfor forstår jeg 100% at det er vanskelig for deg å se at du tar feil.

DU er HAT objekt Nr. 1 for meg i hele min TW historie på 3 år, ingen har sviktet meg mere enn akkurat DU i
denne V, jeg gav deg ALT, tok deg inn i varmen, mens de andre ville kvitte seg med deg, jeg gav deg byer,
husker du at det var JEG som styrte claimingen i 300 S, etter fallet av Autro?

Hadde det IKKE vært for meg hadde du faktisk IKKE eksistert i V7, for det var flere stammer/spillere som ville
angripe deg på den tiden.

Jaja, Svend, det er bare ett spill, men en forventer i det minste litt respekt ifra en voksen person med tanke
på hvor grei jeg har vært mot deg.
Om jeg slutter her i TW V, så vil det mye være p.g.a akkurat deg.

Jeg ble faktisk advart mot deg, men tok ikke hensyn til det, dette treget jeg sevlfølgelig på i ettertid, du spillte ett bra skuespill og jeg må si "du lurte meg".
 

DeletedUser

Guest
Det som skjedde i 300 S og før vet jeg ikke noe stort om, men det du har gjort mot Toshi fortjener vel ikke noe respekt, mtp en viss rasering?
 

DeletedUser

Guest
Åpent brev til 2fargone4u aka karten67

Jeg har aldri lurt noen. At du er som en forsmådd ektefelle får stå for din regning. V7 har så langt vært en verden med masse intriger. Masse juks, og enda mer fanterier. Alt dette er historie, men slutt å kaste dritt på meg fordi du er sur. Jeg forlot 300S av en eneste grunn, det var en amatørmessig stamme som ikke hadde livets rett. Det ser vi nå, de er borte. Stammen bestod av spillere som ikke hadde utholdenhet eller koordineringsevne. Det er to viktige faktorer i dette spillet.

Jeg er overrasket hvor hårsår du er. Politikk og taktikk er de to viktigste faktorene i TW, hvordan man kriger er underordnet når man passerer en viss størrelse. Du forteller om erfaringer fra andre verdener. Utrolig at du har gått gjennom flere verdener uten å se de faktorene som utspiller seg her. Snipe er en stamme som spiller for å ha det moro. Vi har det til tider så morsomt på skype at vi glemmer å angripe. Vi har for liten taktisk aktivitet til tider, men mange solide spillere gjør at stammen øker jevnt og trutt. Samholdet er godt og hjelpen er lett å få om man får problemer. Uten Snipe så ville jeg vært borte etter kontosaboteringen. Den satte meg flere måneder tilbake, men med mye hjelp og meg som taktisk forsvarer så gikk det over all forventning. Byer er tatt tilbake, andre har kommet inn i området og snipe jobber ufortrødent videre.

Når det gjelder meg som hatobjekt er det interessant. Historien kunne vært annerledes, men Noble ville ikke ha meg. De trodde det bare ble bråk. Jeg var desperat etter å finne en stamme og tenkte nøyaktig null taktikk. Jeg måtte bare redde kontoen. Fikk tips om at 300S kunne være åpen for en samtale. Søkte meg dit og ble etter mye om og men akseptert. Jeg kriget som seg hør og bør inntil den dagen sutrekopp viste hele verden at han ikke kunne noe om tw. Jeg ga han beskjed på blank chat og søkte meg bort. Inntil den dagen var jeg 100% 300S, men sutrekopp ødela hele min respekt for ledelsen i stammen og jeg hadde null tillit. Dette er sannheten fra min side, naken og ærlig.
 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Da setter jeg en sluttstrek for diskusjonen der, og ber dere komme med nye fakta som kan diskuteres på en fin måte :) Om dere skal fortsette diskusjonen ber jeg at noen tar ansvar og oppretter en egen tråd om det her! Men diskusjonen i denne tråden er hvertfall slutt.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at SAS har en særdeles dårlig trend om dagen, og mister poeng i hytt og gevær...
Samtidig sliter mange spillere i stammen med motivasjonen. Folk slutter og vanskelig å skaffe nye på kontoene.

Er det fakta at SAS er på vei ned?
 

DeletedUser

Guest
Nei så absolutt ikke. De finner noen nye å merge med, slik at de kommer på rank 1 igjen, og så er motivasjonen og fightingspiriten tilbake :)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Class! får regelrett bank om dagen. End-game satte i gang maskineriet igjen:)
 
Topp