Faktabørsen

DeletedUser

Guest
det øyeblikket det nye og ganske lille spilleren som gikk over til DN har fått mer poeng iløpet av 1 uke enn alle andre på toppen :) link

såklart internadling ;) menmen, that's life
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hoho, hvilken økning jeg har hatt <3

Stygginger som ikke sa ja til end game så vi snart kunne fått halvering på gms :p
 

DeletedUser

Guest
Hoho, hvilken økning jeg har hatt <3

Stygginger som ikke sa ja til end game så vi snart kunne fått halvering på gms :p

er da enda billig for deg ? Har jo sittet i evigheter for og få selskap på 50 000 mynter medaljen, men du tar deg tia.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Du med ditt store intellekt og innsikt burde ku heve deg over, å komme med tåpelige innspill pga en stavefeil. Men det er vel fakta, at du ikke har så mye å komme med pt.

Med min store intelligens* og innsikt så klarte jeg å se feilen ;)
Må bidra i samfunnet med å hjelpe med å få opp IQ-en på den gjennomsnittlige nordmannen vetu :eeek:

Over til fakta så drar vi nok engang i fra fra IP når dem liksom skal ta oss igjen, når skal dere skjønne at vi er bedre enn dere?
 

DeletedUser

Guest
Nå holder vel thorst3 på å skrive rundskriv om at dem ikke må gi opp enda.. Synd det IP, men dere må gi slipp en eller annen gang..
 

DeletedUser

Guest
Spillerrangering for kontinentet 55

Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Antall landsbyer
1 Major Zod DN 1,16 Mio. 112 128
2 mr. xxx IP 1,16 Mio. 125 143
3 fingreslitte IP 1,10 Mio. 114 114

There is a new sheriff in town :)
 

DeletedUser

Guest
Nå holder vel thorst3 på å skrive rundskriv om at dem ikke må gi opp enda.. Synd det IP, men dere må gi slipp en eller annen gang..

haha :) trenger vel ikke skrive til folk for at de ikke skal gi opp (rofl)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hehe eg gidd ikke og forsvinne eg vil bare glede deg for mye til at eg ønsker og gi deg den gleden (rofl)
 

DeletedUser

Guest
gratulerer med dagen folkens :) håper byene deres får hvile ifred så lenge som mulig (nod)
 
Topp