Faktabørsen

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
gikk du ikke i toget snowy :D

neida gikk ikke selv iår dette vill blitt min 8 gange i toget :LOL:
 

DeletedUser

Guest
altså det jeg sa var:

når jeg skrev meldingen 16:00 var jeg hjemme fra toget ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Xenex i dag klokken 02:26
Hei, jeg bare følte for å skrive en liten pm til deg. Årsaken er helt enkelt rykter... Ryktene sier meg at du ikke blir behandlet noe særlig bra i stammen din. Jeg vet ikke om dette stemmer, folk sier jo så utrolig mye rart her på tw. Tar jeg feil får du bare beklage...

Jeg tenkte først at: Jaja.. Enda flere rykter om at folk er lei, og vil slutte og blabla. Men så har det allikevel gnaget meg litt her i kveld/natt (er ikke så flink til å legge meg som jeg burde).
Personlig har jeg stor rettferdighetsans, og jeg liker ikke at folk blir behandlet dårlig uansett om det er venn eller fiende. De fleste her inne kjenner hverandre ikke irl, og de kan ta på seg personligheter de normalt sett ikke har. I tillegg til at en del er forholdsvis unge og umodne gjør at det kan være et sted egnet for dårlig oppførsel mot andre. Jeg har selv vært med noen år og opplevd å se andre bli plaget til de slutter, og har alltid slått ned på det. Men det er ikke alltid så lett å fange opp i tide, og heller ikke så lett å gjøre noe. Jeg er allikevel alltid klar for å støtte der det trengs.

Men men... Mulig jeg snakker meg heeelt fullstendig på bærtur her. Jeg strekker vel egentlig ut nakken klar til hogg i ethvert off forum. Det får isåfall bare være. Jeg driter meg heller ut en gang for mye, hvis jeg ved en eller annen anledning også kan hjelpe noen. Hensikten er ihvertfall ærlig og god.
Så tanken var om du trengte noe hjelp, noen råd (ikke om spillet for det fikser du fint selv), eller noen å veksle noen ord med så må du bare si fra.

Mvh
Bjørn Erik
(Opprinnelig eier av Xenex)

Fakta at du sendte den meldingen feil, kanskje du burde sende den til mr. xxx, hvalen, Carnifex eller en annen som ikke har fått særlig med hjelp fra IP? Og forøvrig kunne du sendt den til meg, siden jeg blir svært ofte mobbet av svine :(
 

DeletedUser

Guest
Eneste som får støtte i DN virker jo nesten og være deg da zippy ;)
De andre kommer somregel 60 timer etter det er for sent :S
 

DeletedUser

Guest
Eneste som får støtte i DN virker jo nesten og være deg da zippy ;)
De andre kommer somregel 60 timer etter det er for sent :S

Jo, merket jo det når dere sendte over 100 nukes i døden og fikk adlet 1-2 byer fra meg :mehe:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Eneste som får støtte i DN virker jo nesten og være deg da zippy ;)
De andre kommer somregel 60 timer etter det er for sent :S

Derfor jeg var 1.mann til Heltedød i gull og forsterkning i gull?
Og hva har det med deres desperasjon å gjøre egentlig?
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
fakta er at jeg er i IP fra nå, og skal være med å avgjøre verdenen ;) bare så dere vet det DN
 

DeletedUser

Guest
Derfor jeg var 1.mann til Heltedød i gull og forsterkning i gull?
Og hva har det med deres desperasjon å gjøre egentlig?

Støttemedaljen er jo lett og hore slik du gjorde med katapultmedaljen osv ;) Men klart trenger ikke masse tropper i en by for og stå imot fakes og at støtte medaljen skal fly til himmels.
Hvor mange enheter som har dødd i støtte er vel litt mere intresangt :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Man vet jo ikke om dem man støtter for fakes mot seg heller så er jo litt interessant ;)

En større heltedød tilsier jo heller ikke at man støtter mer, kan hende at man faktisk bare støtter dårlig og ikke støtter opp med stacks. Stacks=Mye støtte, men lite tap.

Men hvis det er svært interessant så har jeg mistet 665.457 enheter i støtte.
 

DeletedUser

Guest
Man vet jo ikke om dem man støtter for fakes mot seg heller så er jo litt interessant ;)

En større heltedød tilsier jo heller ikke at man støtter mer, kan hende at man faktisk bare støtter dårlig og ikke støtter opp med stacks. Stacks=Mye støtte, men lite tap.

Men hvis det er svært interessant så har jeg mistet 665.457 enheter i støtte.

Det ser faktisk ut som et ærlig tall, noe jeg ikke hadde forventa så bøyer meg i støvet for den. Og ser at du ikke har ligget på latsiden :)
 

DeletedUser

Guest
vi har ikke mistet så mye tropper i støtte, bare 1 halv mill, tipper zippy kontoen har litt mer ;) for å være ærlig :)
 
Topp