Faktabørsen

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
zippi at du blir mobba i DN har faktisk litt vanskelig for meg og tro.

men seff skal ikke si noe sikkert
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
hehehe:D bare spill somdu gjorde når du var naboen min på hp så går det bare bra for oss :awesome:

Nå var det vel sånn at du hadde clearet en hel deffby før noen av oss var på, om jeg ikke husker feil? Og når vi hadde bare 2 stk er det en god del :p
 

DeletedUser

Guest
ifølge twstats på økning i poeng vil jeg anta at rundt neste uke vil verden ha sin vinner (nod) jeg sier 10.juni
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Tja, nu er det 3. juni så tror vi ka plusse minst 10 dager mer på. Så rundt 13-14 juni.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Slutt på ryktebørsen, på tide å komme med litt fakta.

IP "vinner" mest sannsynlig V9. Men til hvilken pris? Føler IP stolthet over sine prestasjoner? Er dere stolte av å utnyttet situasjonen i DN i full desperasjon i siste lita? Hadde det ikke vært bedre å kjempe til siste slutt og tape med hodet hevet, i stedet for å "vinne" en server og bli husket for dette?

At folk faktisk uttaler seg cocky rett etter overgangen av disse to spillerne, er på grensa til komisk. Eier dere ingen skam? "Alle" vet jo hvem som egentlig vant V9, men dessverre ikke får utbetalt sine premier. Premier skal dere få IP, så kan dere starte på en ny verden med litt PP og prøve å vinne.

Dere ønsker å takke for spillet. Men dessverre, etter denne avslutningen blir det bare sittende igjen med dårlig stemning. Vi har jo visst hvordan en del av spillerne i IP er fra før. Vi har Nicehunter, som et par ganger i uka skriver på forum, og får en til lette på humøret, fordi man er glad man ikke er i samme stamme. Man har Black Rose, aka Lady Ibex. Kanskje .no's største intrigemaker og en velutdannet backstabber. Også har man folk som Flashback, som egentlig bare er der, og uttaler seg som en verdensmester på offentlig forum, men som ikke har klart å adle en eneste DN-by ingame. Til slutt sitter man igjen med noen folk man synes i bunn og grunn er all righte, men som klarer å lire av seg noen bedreviterfraser nå på slutten og later som at man vinner fortjent.

Ønsker å takke alle de som fortsatt er i DN for en flott tid på V9. Vi har vunnet denne serveren, i mine øyne, og kan gå ut med hevet hode og tenke tilbake på hva som egentlig skulle til for å slå oss. Mange av oss avslutter TW-karrieren med dette, så vi trengte vel ikke premiumpoengene så mye likevel, sånn som IP, som har en del ære å vinne tilbake på en senere verden.

Vil tro en del av dere i IP vil le av dette innlegget og tenke at jeg er en "dårlig taper", mens en del av dere vil lese å sitte med en bismak i kjeften etter å ha "vunnet" dette. Nå gjenstår det bare å si én ting:

(puke)
 

DeletedUser

Guest
hadde jeg vært i samme situasjon, såklart, hadde vært i samme humør som deg. men ta deg noe søvn nå mann :) slapp litt av så kan meg og deg ri i solnedgangen (kyss)


men jeg har et lite ønske vist noen er intrisert :) jeg har laget en del bilder gjenom tidene på V9. litt strategiske kart og andre ting (tror jeg). så vist noen er intrisert kan jeg gjerne ta å laste de opp på forumet :) sånn at folk kan se litt hva som har skjedd i det rundt denne verden.

har også et lite ønske å ta noen screencut av selve paausan kontoen og forumet i IP. det var noe jeg tenkte å gjøre når verden gikk inn i sin 24timers avsluttning. men er nå usikker om det vil få noen enkelt folk til å reagere som skryting.

Det jeg tenker på er bare for ren moroskyld :) noe jeg syns kunne vært koslig (wasntme)
 
Topp