Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Denne trenger vi :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg vill benytte denne anledningen til å fortelle at jeg gav bort byen min, når min gode venn Soul Hunter mottok en bann (noe som var helt latterlig) min nestleder og jeg selv ble borte samtidig, så jeg ingen grunn til å fortsette med #VD og heller ikke med min egen konto.

Krismorg ign Schizo fikk byen min som en liten takk for at han gjorde v9 spennende. Jeg har ikke giddi, og kommer ikke til å gidde å lese igjennom alle forum, men jeg antar at zippy har hatt det ganske morsomt.

Så benytter jeg også anledningen til å annonsere at jeg kommer tilbake på v9 om 9 dager.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Hadde vel litt med at du mista nuken din og vel, Krona? Men hyggelig om du kommer tilbake.

Hva skjedde med Noobs?
 

DeletedUser

Guest
Tålte ikke presset fra Forte kanskje:)
 
Sist redigert av en moderator:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Kv på lederen - Kven oppløste stammen, svarte på mails for å lage lureri, og sendte ut alt av tropper på Carnifex og Sauron..
 

nushimura

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg var lederen, ja, idag skjedde det en meget tragisk hendelse.

Spilleren quint som jeg antok som trofast saboterte kontoen min, han sendte troppene i angrep på forskjellige spillere, blant annet carnifex som er en god venn av meg.
Han oppløste også stammen min og utga seg for å være meg i diverse sammenheng.

Han er nå bannet og alle angrep som ble sendt ut ble heldigvis dodget, ved unntak av et hvor jeg heldigvis bare mistet ca 200 LK.

Når det gjelder forte som et par av dere har sitert lengre oppe her vil jeg si det IKKE var med tanke på dere.

Spilleren Liiverbiird og quint har nå gitt seg med tanke på presset fra dere, noe jeg ser på som feigt. Han ene slettet kontoen og han andre slutter (samt ødelegge hele stammen vår).

Stammen er nå på plass igjen. ;)

TK, ig navn?
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet godt hva grunnen er, og kan si med hånden på hjertet at de ikke gjorde det for å svike stammen, men de var heller skuffet over deg. Som hadde søkt i mange stammer og hadde kommet inn i en. Det var grunnen for at de sluttet.
du ville inn i en topp stamme og ville la dem internadle deg etterpå, så skulle de få lov til å adle de i stammen din etterpå.

Det var grunnen for at han gjorde det. Han var skuffet over deg, og ganske sint.
 
Sist redigert av en moderator:

nushimura

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Der har du nok vranglært litt hvordan og hva som skjedde.

Ja, det stemmer at jeg er på vei over til en annen stamme.
Jeg har ikke nevnt noe om deretter å adle mine stamme venner.

Det var snakk om at jeg skulle over som dual på en annen konto, men det vil tydeligvis ikke skje, om jeg i så ville ha gjort det ville mine byer blitt adlet av kontoen jeg da hadde blitt dual på.

Han som tok KV for meg var en feiging som var livredd fra forte, det samme fra liverbird som gikk grå med tanke på at lusty adla han..
Jeg backstabber ikke stammen min og ville neppe ha gått imot dem om vi så skal skille lag.
 

DeletedUser

Guest
Merkelig at du som leder for noobs har søkt deg over til forte flere ganger da:p
 

nushimura

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jupp, men den saken er ferdig.

Hvem vet ikke at dere er en gjeng stødige karer som har mer å gå på ?
Hvem ville ikke ha søkt til den stammen.

Det er da en stund siden det. Stammen jeg er i og er leder for er bare en midlertidig løsning for oss i nabolaget, lengst sør.
Ikke bland deg inn, jeg kan innse at det å forlate en stamme når du er leder er en sviker holdning, men i dette tilfellet vil det ikke bli slik
 

DeletedUser

Guest
Ja, 1 uke er jo en lang stund siden:rolleyes:

Uansett så har du ingen respekt i Forte som leder eller person pga uærlig spill. Samtidig som man søker fred med en stamme beodrer man ikke stammen sin til å gjøre fiendlige handlinger i det skjulte;)
 

nushimura

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har enten beordret dem til å begå fiendtlige handlinger mot dere og heller har jeg ikke direkte spurt om en fred, jeg var innpå temaet og spurte McB om litt forskjellige når det gjelder diplomatien.

Jeg ønsker ikke å diskutere noe med dere, dere er gode spillere som ikke er lett å få oppmerksomhet fra.
Jeg driver ikke med noe uærlig spill.
 

DeletedUser

Guest
Så at du som leder søker deg over til andre stammer er ikke uærlig spill mot dine stammemedlemmer? Du sier at denne stammen var avtalt å bare være et tilholdssted, men medlemmet som oppløste stammen hadde aldri fått vite dette, og fikk vite om dine søknader til andre stammer gjennom din post som kv. Merkelig:rolleyes:

Du kom med et fredstilbud til oss, det kan du ikke nekte på. Når du da samtidig setter igang fiendlige handlinger mot Forte, er det uærlig.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vill benytte denne anledningen til å fortelle at jeg gav bort byen min, når min gode venn Soul Hunter mottok en bann (noe som var helt latterlig) min nestleder og jeg selv ble borte samtidig, så jeg ingen grunn til å fortsette med #VD og heller ikke med min egen konto.

Krismorg ign Schizo fikk byen min som en liten takk for at han gjorde v9 spennende. Jeg har ikke giddi, og kommer ikke til å gidde å lese igjennom alle forum, men jeg antar at zippy har hatt det ganske morsomt.

Så benytter jeg også anledningen til å annonsere at jeg kommer tilbake på v9 om 9 dager.

by navnet er "Krona den gavmilde"
<3

start i k44! med mindre du blir dual et sted.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Tranxz spiller paa Carnifex, om noen leter etter ham.
 

DeletedUser

Guest
Hadde vel litt med at du mista nuken din og vel, Krona? Men hyggelig om du kommer tilbake.

Hva skjedde med Noobs?

Nuken, mistet jeg da etter jeg hadde sluttet? hahah!

Jeg sendte mld til schizo, og sendte troppene ut på angrep. Logget aldri inn igjen før kontoen var borte :)
 
Topp