Faktabørsen

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Er de noen kule fakta ute og går ?

Fakta er at eg snart har 100 adelsmenn wiii :)!
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Fakta er at jeg ønsker å slå faktabørsen og ryktebørsen sammen for å slippe å forholde seg til to tråder.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Hvis du ser på hva som blir skrevet vil du legge merke til at disse børsene faktisk kan slås sammen for å skape en bredere diskusjon og mer aktivitet. Vil ikke en gang bli noen forskjell på hva man skriver, siden man fra før skriver om det er et rykte eller fakta. Det eneste som skjer ved å slå sammen til én børst, er at man vil ha mer diskusjon i én tråd. Hvor man lettere kan komme over en diskusjon som man vil delta i.

Noen vil kanskje påstå at det vil bli for mye kluss. Jeg tror derimot at de som driver på dette forumet er såpass oppegående at det går bra. Dessuten er aktiviteten på V11-forumet så lavt, at det skal godt gjøres å forveksle en diskusjon om et rykte med en diskusjon om fakta.

Det som skrives i dag er uansett sånn at man like gjerne kan skrive fakta som rykte foran, da det mest brukes for å skape diskusjon og aktivitet. Dette vil som sagt skape mer diskusjon og aktivitet, og forhåpentligvis vil det bli like morsomt å være på off.forumet som det var en gang i tiden.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Wic å Bnp går sammen om å ta de mindre stammene. Men har tydeligvis ikke skjønt at begge kan ikke vinne Verdnen. Så spørsmålet er når kommer de til å kjmepe den av gjørende krigen seg imellom. Eller tør de det ikke?
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Det er ikke så lett å få med seg det når de kun ser til nesetippen:D

Men dere må ikke glemme at både BNP og WIC var de minste stammene en gang og har slitt for å komme ditt. Med godt samarbeid og gode diplomatiske løsninger gjør at vi er der vi er i dag.

At andre begynner med at vi er feige etc etc. Dere har deres fulle rett til å samarbeide med alle andre stammer/spillere på v11 for å kjempe mot oss. Kanskje det er en bedre løsning en å grine som en unge som dere gjør i dag:crybaby:
 
Topp