FaktaBørsen

DeletedUser

Guest
det her er ikke ryktebørsen så det kan vel ikke avkreftes eller bekreftes. sondre (kyss)(hug)

Fakta at eg bygger meg opp i fronten (nerd)
 

DeletedUser

Guest
Svært te syting på dæ da? Om du absolutt har så innmari my imot forumet så hold du dæ unna. Enkelt å greit. Litt som mæ (wasntme) Kan umulig vær nødvendig å spy ut overalt korr inderlig my du har lyst te å slett dæ sjøl..?

..Euhm, faktabørs ja. Snart sommerferie!

Sytepave? Jeg som prøver å hjelpe alle andre? Du gir ny betydning til ordet sytepave i hvert fall.
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
fakta er at jeg kan utdanne Du kan fremdeles utdanne: 1195 :cool::hmm::rolleyes:(nod)(giggle)(love):Surprised::Neutral:(party)
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Viste Gullungen våre om dette? Nope, men er jo veldig beleilig at man har noe å borforklare tapene sine med.

Synd at enkelt ikke klare å følge reglene, slik at de ikke får bevist hvor udugelige de er.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Viste Gullungen våre om dette? Nope, men er jo veldig beleilig at man har noe å borforklare tapene sine med.

Synd at enkelt ikke klare å følge reglene, slik at de ikke får bevist hvor udugelige de er.

Poenget mitt var at gullungen ikke har noe prestasjon å skryte av.. alle klarer å adle en utestengt..
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
:rolleyes:

å?
kan du finne noen innlegg jeg skryter av meg selv scar ?

Tja, hadde skypelogger vært gyldig bevis så hadde jeg hatt mer enn nok å legge ut for å si det sånn. Litt fra BNP-chaten etc. Men dessverre. Det er vel mer i den setningen som du skrev som du hadde fått i retur dersom du hadde tatt den en sykkeltur, for å si det sånn :)
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
er vell ikke vanskelig og adle enn dritt unge som deg som tror du eier alle, gjør d bedre ingame enn og sitte og skrytte av at du er så god



Vist du leser så skriver jeg faktisk at jeg er dårlig! og at gullungen klarte faktisk å adle meg når jeg hadde 8mio poeng og gullungen 2mio poeng..
 
Topp