FaktaBørsen

DeletedUser

Guest
fakta er at byer som adles, mangler diverse bygninger og må bygges opp før man kan fortsette -.-
 

DeletedUser

Guest
fakta er at byer som adles, mangler diverse bygninger og må bygges opp før man kan fortsette -.-

Hahahahaha, kanskje du ja :)
Er mange som nuker og nuker, så tar det dager/uker før toget kommer, snakk om å ha god tid :p
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hahahahaha, kanskje du ja :)
Er mange som nuker og nuker, så tar det dager/uker før toget kommer, snakk om å ha god tid :p

Vi har alltid hatt god tid vi :) Vi vet godt at dersom vi skrur opp heten så tar vi flere hundre byer på få dager, så derfor tar vi det litt roligere så dere skal få en mikrosjanse til å gjøre motstand :)
 

DeletedUser

Guest
Vi har alltid hatt god tid vi :) Vi vet godt at dersom vi skrur opp heten så tar vi flere hundre byer på få dager, så derfor tar vi det litt roligere så dere skal få en mikrosjanse til å gjøre motstand :)

Heheheh, er jeg så farlig enda altså.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jasså?
Hvis de i nord ikke gidder å nuke lengre engang fordi jeg ikke er noen trussel, for jo jeg bygd meg opp igjen :)

Fortell meg hvordan en spiller på 250k skal klare å bygge seg opp i nord når det er så mange aktive WIC-folk? Og skulle en tilfeldigvis gå innaktiv, så får du ikke adlet mange byene før du er borte uansett. Du er ikke god, mister.
 

DeletedUser

Guest
Fortell meg hvordan en spiller på 250k skal klare å bygge seg opp i nord når det er så mange aktive WIC-folk? Og skulle en tilfeldigvis gå innaktiv, så får du ikke adlet mange byene før du er borte uansett. Du er ikke god, mister.

Det hadde ikke vært første gang, hint: Super lol
 

DeletedUser

Guest
nå skal det vel også nevnes at det er forskjell på at det finnes 250 motstandere og 12....
 

DeletedUser

Guest
ser xandor har mistet enda noen byer, han har igjen 20 i skrivende stund. skal vi tippe hvor lang tid det tar før han er rimmet? ^^
WIC adler 1500 byer på en slapp uke, fienden går grå og skaper enorme gråhav. vil tro at jeg slipper å bekymre meg for jul og nyttårsfred i år :)
 
Topp