Ja md
, du forsvarte byen min mot egne og andres tropper. Tusen hjertelig takk for din forståelse
. Håper selvfølgelig jeg har fått med det viktigste jeg og, men nå er det jo ingenting å gjøre med likevel. Så da har jeg det jeg har
. Å huske alt, det tror jeg nok ikke jeg gjør, noe jeg har erfart i den tia jeg satt med PM`s. Det er så utrolig mange små detaljer. Nå vil sikkert noen mene at det ikke er meninga jeg skal huske alt. Så enig, så enig
..men for meg betyr det mye å få en tidsbekreftelse på når alt skjedde i forhold til hverandre etc. Printscr kan også brukes som "krydder" ift historien, for bekreftelser, morsomme detaljer etc
Satt i over 12 timer i strekk i går, så la meg ikke før 06 i dag. Orka ikke holde meg våken lenger, selv om det ville vært historisk å være tilstede ved "overtakelsen" av min siste by. En epoke er over.... Tiden på v1, den er uforglemmelig, på alle måter. Har møtt mange flotte mennesker, både på slagmarken og på skype
Takk md, det er så absolutt gjensidig. Var utrolig morsomt å møte deg på slagmarken ...og vil være en ære å få spille med deg på samme side