FaktaBørsen

sjefen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Hehe, nei, spillerne har nok forandret seg mye, jeg skal ikke si noe på det.

Bra metafor om Viking :LOL: Men jeg syns nå de virker koselige :D

Og fakta er at vi også har det koselig :LOL:

En liten gjeng som spiller og har der moro.

Tror nok det er flere som merker at vi fortsatt er med i spillet.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, nei, spillerne har nok forandret seg mye, jeg skal ikke si noe på det.

Bra metafor om Viking :LOL: Men jeg syns nå de virker koselige :D

Du skuffer meg, Grimlock. Fakta er at det ikke var en metafor :eeek:
Egentlig var det fordi jeg ikke kunne komme på noe mer de fleste har men aldri tenker over :flau:
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Og fakta er at vi også har det koselig :LOL:

En liten gjeng som spiller og har der moro.

Tror nok det er flere som merker at vi fortsatt er med i spillet.

Koselige/hyggelige er dere som allierte ja. Ville nødig vært fienden deres, bra på slagmarken uten tvil.
 

DeletedUser

Guest
44x Dagens angriper

Som angriper har du den 13.06.2012 bekjempet flest enheter i denne verdenen (825.415 enheter)!

Godt å få seg den medaljen (igjen...)! :D
En stund siden sist.

Merkelig at jeg blir aktiv når andre adler nærme meg eller angriper meg litt... Skjønner dere virkelig ikke at hvis dere vil at jeg skal slutte, så bare ignorer meg og angrip andre steder? :LOL:
Flere som kan bekrefte at jeg først blir aktiv ved at andre irriterer meg.. :p
 

DeletedUser

Guest
44x Dagens angriper

Som angriper har du den 13.06.2012 bekjempet flest enheter i denne verdenen (825.415 enheter)!

Godt å få seg den medaljen (igjen...)! :D
En stund siden sist.

Merkelig at jeg blir aktiv når andre adler nærme meg eller angriper meg litt... Skjønner dere virkelig ikke at hvis dere vil at jeg skal slutte, så bare ignorer meg og angrip andre steder? :LOL:
Flere som kan bekrefte at jeg først blir aktiv ved at andre irriterer meg.. :p

Så det ene lille toget jeg sendte fyrte deg opp igjen :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Du skuffer meg, Grimlock. Fakta er at det ikke var en metafor :eeek:

[spoil]
grimlockmotivational.jpg
[/spoil]

:razz:
 

DeletedUser

Guest
[spoil]
grimlockmotivational.jpg
[/spoil]

:razz:

Metafor: En sammenligning uten ordet "som" - egenskapene blir direkte overført fra en ting til noe annet ved å fremstille dette "noe annet" som "en ting".

Eksempel: "Du er en engel!"

Simile: En sammenligning MED ordet som, altså holder vi de to tingene adskilt fra hverandre på samme tid som vi understreker at de har noe til felles.

Eksempel: "Du er snill som en engel!"

Jeg skrev:
Faktum er at viking er som et fotoalbum

Altså er nok dette dessverre bare en simile. Jeg ville kalt det sammenligning om jeg ikke hadde sjekket wikipedia først. Det er iallefall det ordet vi har brukt i norsktimene i 10 år, men jeg kan forstå tankegangen. Begge deler er en form for sammenligning, men ordet SOM markerer forskjellen mellom de to.
 

DeletedUser

Guest
Huh, fascinerende. Jeg forholdt meg kun til den engelske wikipedia'n.

Jaja, godt å få bekreftet nok en gang at norsk ikke er mitt sterkeste fag :razz:
 

DeletedUser

Guest
Håper at kong sardinia i RNG har forstått at det ikke lønner seg å støtte byer med 0 mur og 0 gård, som har 50 nukes mot seg. Stakkars de som sendte støtte... Har fått dagens angriper 2 ganger på rad her nå! :D

Som angriper har du den 13.06.2012 bekjempet flest enheter i denne verdenen (825.415 enheter)!
Som angriper har du den 14.06.2012 bekjempet flest enheter i denne verdenen (905.796 enheter)!

Lurer på hvor mye av denne støtten var sardinias egen støtte...

Noen som kan forklare meg hvorfor enkelte ikke har enkel forsvarsstrategi inne?

BTW, så gjaldt dette ca 15 byer...
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Håper at kong sardinia i RNG har forstått at det ikke lønner seg å støtte byer med 0 mur og 0 gård, som har 50 nukes mot seg. Stakkars de som sendte støtte... Har fått dagens angriper 2 ganger på rad her nå! :D

Som angriper har du den 13.06.2012 bekjempet flest enheter i denne verdenen (825.415 enheter)!
Som angriper har du den 14.06.2012 bekjempet flest enheter i denne verdenen (905.796 enheter)!

Lurer på hvor mye av denne støtten var sardinias egen støtte...

Noen som kan forklare meg hvorfor enkelte ikke har enkel forsvarsstrategi inne?

BTW, så gjaldt dette ca 15 byer...

På tide du våkna da. Makan til innaktivitet da. Skjerpings MD (wasntme):warrior:
 

DeletedUser

Guest
Fakta at WIC er store pyser som ikke tør og angripe meg :crybaby: :mad:
 

DeletedUser

Guest
Aha! Har endelig fått bekreftet fakta at RNG ikke er så smarte :D

[16:53:32] Roger :): vi er dumme naut :party:

Godt å få bekreftet fakta.
 

DeletedUser

Guest
Skal klatre opp til 1. plassen jeg da :)

BTW, så fortsetter jeg trollingen av sardinia!

Som angriper har du den 15.06.2012 bekjempet flest enheter i denne verdenen (733.695 enheter)!
 

DeletedUser

Guest
Skal klatre opp til 1. plassen jeg da :)

BTW, så fortsetter jeg trollingen av sardinia!

Som angriper har du den 15.06.2012 bekjempet flest enheter i denne verdenen (733.695 enheter)!

Dakaj må du være litt grei med fyren da er ikke pent og bulldoze alle byene hans for så og ta dem :forvirra: :mad:
 
Topp