FaktaBørsen

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Fakta er at enkelte spillere i WIC tror så godt om seg selv at de fort kan snuble i egne murer. Hovmod står for fall sies det..
 

DeletedUser

Guest
sign_war.gif
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Nei. Hvorfor skal jeg bli kicka?

Er bare det at Det er mye baksnakking, drittslening, dårlig oppførsel, dårlig språk.. Ledelsen tar ikke tak i det ;)

Å det har jeg aldri hørt at bol har gjort før.. Trodde dem var en fin stamme
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Nei. Hvorfor skal jeg bli kicka?

Er bare det at Det er mye baksnakking, drittslening, dårlig oppførsel, dårlig språk.. Ledelsen tar ikke tak i det ;)

Å det har jeg aldri hørt at bol har gjort før.. Trodde dem var en fin stamme

Tja, løgn og bedrag står det i wikipedia når man slår opp på Bol. Er vel bare å se på oppførselen til Scar her på forumet så får du en liten ide på hvordan det er. (clapping):awesome:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tja, Lord Manison dro fra WIC fordi han ikke likte seg der heller :) Hvordan skal vi tolke det mon tro? Oh, riiiight, bare se på oppførselen og kveruleringen til paalodin så faller alle brikkene på plass ja.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Tja kontoen var jo under innadling hos oss, fint å bli kvitt enda en av spionene deres.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Tja, Lord Manison dro fra WIC fordi han ikke likte seg der heller :) Hvordan skal vi tolke det mon tro? Oh, riiiight, bare se på oppførselen og kveruleringen til paalodin så faller alle brikkene på plass ja.

Jeg er da ikke i bol. :hmm: Jøss, dra opp meg i en diskusjon om forholdene i bol. jøss, jeg kan bare betrakte makk verket dere kaller en stamme fra utsiden og er fornøyd med den rollen (wasntme)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg er da ikke i bol. :hmm: Jøss, dra opp meg i en diskusjon om forholdene i bol. jøss, jeg kan bare betrakte makk verket dere kaller en stamme fra utsiden og er fornøyd med den rollen (wasntme)

Jeg vet ikke om du helt er oppdatert, men Lord M var da i WIC, om jeg ikke husker feil? Du er vel også i WIC, er du ikke? Jo, det stemmer ja. At Lord M dro var pga at han ikke trivdes i WIC, så ikke kom å si at WIC er en eventyrstamme :) Dere har deres problemer dere også, paal ;)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Jeg vet ikke om du helt er oppdatert, men Lord M var da i WIC, om jeg ikke husker feil? Du er vel også i WIC, er du ikke? Jo, det stemmer ja. At Lord M dro var pga at han ikke trivdes i WIC, så ikke kom å si at WIC er en eventyrstamme :) Dere har deres problemer dere også, paal ;)

Vi diskuterer ikke LM her, følge med i timen Scar?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Se litt lenger opp så vil du se at det er faktisk det vi diskuterer :) Følg med i timen selv, min venn.

Vi diskuterte bol, du dro opp LM, alt jeg kan si om den saken er at jeg er ferdig med den, en spiller som har slutta og har gitt KV til Glitter. Ja vel. diskuter så mye du vil, saken er at bol ble diskutert her og du vrir den over på LM, diskuter LM med deg selv du. :rolleyes:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Les settningen til Pål 2-3 ganger, Scar, så skjønner du nok den lille sarkastiske "linja" han trekker opp ;).

Dette som har skjedd forandrer ikke så mye, bekrefter jo bare at både bol og wic er to stammer som gjør det de må for og vinne en verden. Lord mansion (?) lyser det særdeles liten respekt over mtp og føre fiendene sine opp som KV, men hey, V1 er jo tydeligvis *kremt* fylt til randen av tullinger, ihvertfall ut i fra hva jeg kan se og lese. Anywaiz, vi fra wic har ikke noe vi skal klage på mtp Lord Mansion når vi ser tilbake på hva vi har gjort imot BOL (Lykkebitteliten). Er alltid noen luringer som er illojale, dessverre.

Anyhow, fortsett kranglinga. Det er funfun *knasker popcorn*
 

DeletedUser

Guest
Wow.. Du vet kvaliteten på forumbrukeran, å forumet generelt har dalt betraktelig på .no når man diskutere hvilke stamma som har de største rasshølan. E det muuuuulig? Bli nesten som en diskusjon fra barneskolen..
"Du e dum!"
..
"Neeeidaaaaa!! Men gjengen din e kjempeslem mot mæ, så da må æ vær like barnslig!:mad:"
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Alle vet jo hvorfor det er stor missnøye i bol, :cool: Lurer på når ledelsen med Scar i spissen skal forstå det. Ledelsen i bol er ikke de klokeste hodene i skuffen, langt der ifra. (giggle):awesome:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Som jeg oppfordret deg til i en annen tråd paal, så hadde jeg satt pris på om du fulgte mer med i timen :)

Jeg er ikke lederen i BOL i det hele tatt. Snakk til meg når du er litt mer orientert du, noe som kan ta sin tid :)
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Men missnøyen i BOL sier du ikke noe om, hmm. kan det være at den faktisk er veldig stor og at det er litt for vanskelig å legge lokk på det?
 
Topp