FaktaBørsen

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Fakta er at htjostheim har 180 byer av 180 mulige total stacket i k75, for en spiller!
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at htjostheim har 180 byer av 180 mulige total stacket i k75, for en spiller!

Har aldri klart å bestemme meg om HT er en god spiller eller ikke. Det å ha såpass mye støtte i byene sine absolutt HELE tiden viser enten at han er ekstremt taktisk, safer ekstremt, er litt lat og spiller litt innimellom eller at han vet nøyaktig hva han driver med.

Fakta er jo at hver gang jeg sender en nukebølge mot han, er det lite dodging og lite aktivitet. Så jeg klarer ikke å danne meg et godt bilde.

En annen ting er at... Kylling er godt! :p
 

DeletedUser

Guest
Det er fakta at du ikke har mulighet til å slette kontoen din på forumet her.

Hadde jeg hatt den muligheten, hadde jeg gjort det.
 

DeletedUser

Guest
Ingen tvinger deg til å være her da?

Skal være en form for protest. Men nei, ingen tvinger meg å være her, men det er ikke nok.
Blir det samme som å delta i en protest ved å si at man deltar, men møter ikke opp.
 

DeletedUser

Guest
Det er fakta at du ikke har mulighet til å slette kontoen din på forumet her.

Hadde jeg hatt den muligheten, hadde jeg gjort det.

Du kan be Dakapo om å slette den :) Det er de som har fått kontoen sin slettet fra forumet, som for eksempel Dacanis eller DosX.

Uvisst om det vil være en like effektiv protest da.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
...Ellers er det mulig og be om en permanent ban på kontoen din. Det kan enten gjøres med og be henne fint, eller på en særdeles ufin måte :p.
 

DeletedUser

Guest
Vi går for den siste... vi kan sikkert koke opp noe sammen MD :)
 

DeletedUser

Guest
Det blir litt dumt å måtte spørre om jeg kan få slettet kontoen min.

Håper for guds skyld at ryktebørsen blir åpnet igjen innen kort tid. For hvis ikke, så kommer jeg til å be om å få kontoen sletta. Kanskje tw også.
 

DeletedUser

Guest
Det blir litt dumt å måtte spørre om jeg kan få slettet kontoen min.

Håper for guds skyld at ryktebørsen blir åpnet igjen innen kort tid. For hvis ikke, så kommer jeg til å be om å få kontoen sletta. Kanskje tw også.

Svært te syting på dæ da? Om du absolutt har så innmari my imot forumet så hold du dæ unna. Enkelt å greit. Litt som mæ (wasntme) Kan umulig vær nødvendig å spy ut overalt korr inderlig my du har lyst te å slett dæ sjøl..?

..Euhm, faktabørs ja. Snart sommerferie!
 
Topp