FaktaBørsen

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Fakta er at simen og hab er uten internett og gullungen har kv :D

Fakta er at kv ikke klarer å være aktiv på gullungen så adels toga slepper gratis fram (wasntme)

første gang jeg ser deg skrive noe som faktisk er fakta, at jeg og simen ikke hadde nett er helt riktig. men dessverre for deg hadde vi ikke kontovakt siden vi ikke hadde nett til å sette opp ;) så 1 av 3 er vel en prestasjon til deg å være!
 

DeletedUser

Guest
2/4 = 1/2?

Med mindre adels på mystisk vis ble stoppet uten noen på kontoen :flau:
 

DeletedUser

Guest
1) Dere hadde ikke nett - Riktig!

2) Dere hadde kv - Feil!

3) KV var innaktiv - Feil!

4) Tog ble ikke stoppet mens ingen var på kontoen - Riktig!

Resultat: 2/4 = 1/2

Kan du si meg hvor jeg har tatt feil her? Med mindre du vil stryke punkt 3, iom. at det i utgangspunktet alt er utelukket siden punkt 2 ikke stemte. I så fall har TP 2/3, som er MER enn halvparten :)
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
det ble aldri satt op noen KV som da vil si at det heller ikke er noe punkt 3...

så er vel 2/3
 

DeletedUser

Guest
2/3, takk :)

Kan du si meg hvor jeg har tatt feil her? Med mindre du vil stryke punkt 3, iom. at det i utgangspunktet alt er utelukket siden punkt 2 ikke stemte. I så fall har TP 2/3, som er MER enn halvparten :)

EDIT: Du redigerte, sorry :flau:
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
4) Tog ble ikke stoppet mens ingen var på kontoen - Riktig!
denne er ikke riktig for han sa at det var kv som ikke var aktiv som fikk stoppet tog

"Fakta er at kv ikke klarer å være aktiv på gullungen så adels toga slepper gratis fram" så ergo feil for det var ikke kontovakt på kontoen ;) så 1/3, men ferdig med det :)


Fakta er at jeg har nett igjen
 

DeletedUser

Guest
1) Dere hadde ikke nett - Riktig!

2) Dere hadde kv - Feil!

3) KV var innaktiv - Feil!

4) Tog ble ikke stoppet av KV - Riktig!

Bedre? Uansett ble ikke togene stoppet. Jeg vil si det er et enkeltstående fakta i seg selv, uansett måten det ble presentert.

EDIT:
5) Innaktiv KV var skyld i at tog gikk inn - Feil!

Sum: 2/5, litt under halvparten, men fortsatt bedre enn 1/3.

La til et punkt for dere som er litt pirkete. Med mindre dere vil fjerne punkt 3 naturligvis, da blir det 2/4 = 1/2 = halvparten :grin:
 
Sist redigert av en moderator:

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Og jeg er fremdeles Awesome :p ingen som sier noe i mot det :p

det er som de sier :) " den som tier, samtykker:p"

WEEEHH!!! jeg er AWESOME!!!:twisted:
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
oh oh oh...

jeg har en ny faktaopplysning :)

Fakta er at V1 ikke har forandret seg stor. det jeg mener med det er at de kranglene som finner sted og de diskusjonene er om så å si det samme. eneste forskjellen er at de bytter litt på hvem som blir anklaget og hvem som anklager :p Og temaene er de samme :) inaktivitet...
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil bestride ditt fakta med et motargument:

I mine øyne har v1 forandret seg stort. Veldig stort. Eksempelvis har vi utbryterstammen BuRn (som du burde huske) og spleisingen av IB og HVIB. Det har vært mye intern strid innad i "Alliansen" mellom BOL, H.F.O og RNG, mange spillere har sluttet, og selv familiestammen K10*SE (før K10*NY) er forsvunnet helt. Diskusjonene har vært veldig ulike opp gjennom tidene, og alltid omhandlet det som har vært høyaktuelt for et bestemt tidspunkt. Jeg husker en periode når MD gjorde et stunt og forsvant fra off-forumet, da det faktisk var dønn stille.

Så selv om diskusjonene er temmelig like i dag som de var for når det enn er du tenker på, kan du ikke si at ikke noe har forandret seg på v1. Dessuten vil jeg påstå at tonen ulike stammer/spillere imellom kanskje har forandret seg. For eksempel har Scar og C22 konstant vært i hælene på hverandre, iallefall for en stund siden. Og generelt er kanskje tonen "Alliansen" imellom blitt kjøligere?

Det eneste jeg fremdeles kan si er helt uforandret, er det faktum at ingen fremdeles ser ut til å anerkjenne Viking som en stamme. WIC til dels når de vil ta noen for å poste feilaktige/ufullstendige statistikker :grin:
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at RC Jr er litt vel hyper idag kan det ha noe med at det kanskje kommer en ny dame i RNG :eek: (happy)
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil bestride ditt fakta med et motargument:

I mine øyne har v1 forandret seg stort. Veldig stort. Eksempelvis har vi utbryterstammen BuRn (som du burde huske) og spleisingen av IB og HVIB. Det har vært mye intern strid innad i "Alliansen" mellom BOL, H.F.O og RNG, mange spillere har sluttet, og selv familiestammen K10*SE (før K10*NY) er forsvunnet helt. Diskusjonene har vært veldig ulike opp gjennom tidene, og alltid omhandlet det som har vært høyaktuelt for et bestemt tidspunkt. Jeg husker en periode når MD gjorde et stunt og forsvant fra off-forumet, da det faktisk var dønn stille.

Så selv om diskusjonene er temmelig like i dag som de var for når det enn er du tenker på, kan du ikke si at ikke noe har forandret seg på v1. Dessuten vil jeg påstå at tonen ulike stammer/spillere imellom kanskje har forandret seg. For eksempel har Scar og C22 konstant vært i hælene på hverandre, iallefall for en stund siden. Og generelt er kanskje tonen "Alliansen" imellom blitt kjøligere?

Jeg skal ikke si noe på det du sier om forumet, men det som ikke har forandret seg stort på noe som vel er... tre? år nå er maktbalansen på V1. Det er de samme sidene i krigen i rundt tre år, og de samme tre stammene på topp i godt over tre år. H.F.O er muligens på vei opp, men de har fortsatt en vei å gå når det gjelder ren størrelse.

Stagnert verden? Åja. Det går nok mot en endelig seier til slutt, men det er nok ikke innen det første året.

Det eneste jeg fremdeles kan si er helt uforandret, er det faktum at ingen fremdeles ser ut til å anerkjenne Viking som en stamme. WIC til dels når de vil ta noen for å poste feilaktige/ufullstendige statistikker :grin:

Kremt.
 

DeletedUser

Guest
Det har nok med hvor mye du går i dybden i det. Fra utsiden har nok ikke v1 forandret seg stort. Fra innsiden... vel, det er ikke godt å si... :wink:

Og beklager så mye... vil du jeg skal rette det til "... og Grimlock"?
Faktum er at viking er som et fotoalbum - du tenker aldri over at du har dem før noen kommer på besøk og bringer frem igjen ting du hadde glemt for flere år siden :grin:

EDIT: Og nei, det er ingen spesiell grunn til at jeg bruker dette ordvalget, utover at jeg ville bruke sammenligningen "viking er som et fotoalbum"... Selv om at det strengt tatt ikke gir noen mening :flau:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg skal samle opp nok AM til å adle dere alle slik at "vi" vinner før året er omme. ;):cool:
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke en trussel, heller en realitet som fienden snart må møte, det er tross alt MD vi prater om, ingen ting er umulig for han. (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Det har nok med hvor mye du går i dybden i det. Fra utsiden har nok ikke v1 forandret seg stort. Fra innsiden... vel, det er ikke godt å si... :wink:

Og beklager så mye... vil du jeg skal rette det til "... og Grimlock"?
Faktum er at viking er som et fotoalbum - du tenker aldri over at du har dem før noen kommer på besøk og bringer frem igjen ting du hadde glemt for flere år siden :grin:

EDIT: Og nei, det er ingen spesiell grunn til at jeg bruker dette ordvalget, utover at jeg ville bruke sammenligningen "viking er som et fotoalbum"... Selv om at det strengt tatt ikke gir noen mening :flau:

Hehe, nei, spillerne har nok forandret seg mye, jeg skal ikke si noe på det.

Bra metafor om Viking :LOL: Men jeg syns nå de virker koselige :D
 
Topp