FaktaBørsen

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Glitter har blitt så desperat at hun prøver å verve divers WIC-kontoer, går virkelig nedom med BOL nå (rofl)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Glitter har blitt så desperat at hun prøver å verve divers WIC-kontoer, går virkelig nedom med BOL nå (rofl)

Skal vi lage en blogg vi også, for det der legger hun vel ikke ut på bloggen sin (angel)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg liker Glitter sin blogg :(. Bare dumt at hun er litt partisk i innleggene som omhandler V1.. Men det får så være ^_^.

Uh, så for og være on-topic.. Fakta at jeg leser Glitter sin blogg hver dag/annenhver dag O_O
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Fakta at kjøkkenmaskinene har hjulpet deg med og få dagens forsvarer 2 dager på rad :p.
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Jeg liker Glitter sin blogg :(. Bare dumt at hun er litt partisk i innleggene som omhandler V1.. Men det får så være ^_^.

Uh, så for og være on-topic.. Fakta at jeg leser Glitter sin blogg hver dag/annenhver dag O_O

Fordi du leter etter bilde av hennes stump ! :awesome:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Fordi du leter etter bilde av hennes stump ! :awesome:

Ikke si sånt på faktabørsen, folk kan jo tro at det er fakta :p. Men nei, avslår denne, jeg har nok med og le av alle de dumme og morsomme bildene fra Hovden-festen!

Fakta at jeg er kul!
 

DeletedUser

Guest
Du har mistet 2339 óg. Tror ikke det er så mange, om noen, som kan matche det heller :razz:
 
Topp