FaktaBørsen

DeletedUser

Guest
Dakaj glitter :/ dere burde spare henne så BOL fremdeles er så det vil bli flere bol fester (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Hmm syntes det er litt rart da at en som sitter i ledelsen i wic sier det :hmm:

Men du vil vel bare nekte til all evighet så får vel legge ut et lite bilde :)

16byrkw.jpg

tatt helt ut av kontekst, og dessuten har ikke herbalife med direkte rekruttering å gjøre uansett. så hva han sa der, betyr ingenting. de fra viking som vil komme til WIC, blir tatt inn.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Fakta er at jeg er skuffet over vedkommende på torkild kontoen. er breial på pm, men klarer ikke å gjøre noe ingame...
 

DeletedUser

Guest
Gullungen du må være stolt klarer og adle ustacka byer WOHOO! du er best.
 

DeletedUser

Guest
En by må da ikke være stacket for at en spiller skal kunne forsvare den? Og hvis den faller så har man vel fremdeles noe kalt readling?
 

DeletedUser

Guest
Om de er isolerte fra resten av spilleren/stammen så er det en annen sak. Du nevnte derimot ingenting om det i posten jeg svarte på så jeg gikk utifra at det gjaldt byer ved fronten hvor det ikke burde være noe problem å forsvare ustackede byer.
 

DeletedUser

Guest
Det er fakta at de fleste begynner å bli litt lei den kranglingen mellom Cap og Scar. Get a room you too! :forvirra:

HAHAHA!
Ser det for meg. Lamper, stoler, bord, glass, tallerkener, kaffemaskin, kjøleskap, osv osv ville ha blitt flydd igjennom rommet.
Men til slutt så kan vel Scar si: Who let the ***** out! :D
 

DeletedUser

Guest
Syntes det er hyggelig av JPTG å pynte på ODD statistikken min.
 

DeletedUser

Guest
Hehehehehhe, ikke enda nei

Ikke enda? Har dere noe hemmelig på lager??!? Så spennende!! De siste 10 offensivene deres har ikke akkurat vært så veldig vellykkede, så blir spennende å se hva dere kan utrette denne gangen.
 

DeletedUser

Guest
Det som jeg syntes er veldig synd, er at Just kan være flinke til å sende def til de som trenger, men at de som får støtte ikke behandler det bra. Jeg angriper ofte spillere som får inn myyye støtte, men de spillerne jeg angriper ikke gir nesten byene sine bort. De bygger ikke mur, lager knapt tropper og readler nesten aldri. Altså, det er trist ettersom de som sender støtten håper at den vil være til nytte... Men realiteten er at all støtten havner hos meg før den rekker fram til sin kjære venn :(
 
Topp