FaktaBørsen

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Oh the irony! Typisk at det blir slik, men forhåpentligvis logger ikke folk inn lenger, jeg har ikke logget inn på flere uker, men Andy hadde vist gjort det dagen før den ble grå så da tar det tid! Sikkert flere som sjekker innom i ny og ne også.

Men kan jo muligens være mulig og snakke med support om det? De fleste kan jo se utifra TW stats at det er 0 tegn på motstand igjen..

Har du tapt slaget?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fakta at folka som maxer byene sine snyter andre for deres rank uten at de selv har fortjent det med skikkelig aktivitet for å få ferdig denne verdenen, støtter MD i at det er slemt at de bare "krabber" over andre.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det er ikke ulovlig. Alle kan makse byene sine, så synes du det er urettferdig så kan d jo slenge deg med. Spillerene som ikke er med i WIC yter ikke akkurat noen superstor motstand at d gjør noe uansett, så litt tropper til og fra betyr nok lite ^__^.
 

DeletedUser

Guest
fakta er at jeg nå har begynt å sende ut mer adels enn nukes ^^
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Da var Serpico grå :) Kansje vi blir ferdig til jul :O?

Da var Eurosis og grå, stor konto som adlet masse av xandor i starten.
 
Sist redigert:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Fakta er at WIC nå er iferd med å adle siste byen. Det betyr at jeg ikke får gått gjennom alle PM`s, hvor mye av historien ligger.
Kan jo lure på hvorfor det er så viktig å få tatt ut den byen, istedet for å adle andre byer. Det er snakk om å gi meg noen dager til... men skjønner at noen ligger bak og trekker i tråder av en eller annen grunn..
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fakta er at WIC nå er iferd med å adle siste byen. Det betyr at jeg ikke får gått gjennom alle PM`s, hvor mye av historien ligger.
Kan jo lure på hvorfor det er så viktig å få tatt ut den byen, istedet for å adle andre byer. Det er snakk om å gi meg noen dager til... men skjønner at noen ligger bak og trekker i tråder av en eller annen grunn..

Enig her. Men du har fått mye tid, store store deler av WIC ville ha deg rimma og skyldte på at du hadde tid mens de adlet deg osv :) MD har vært utrolig talmodig.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det må kunne vises forståelse for at irl tar overhånd til tider. Mye å ta igjen etter å ha sittet foran TW de siste 5 årene. Da JPTG ble avsluttet, så orket jeg ikke tenke på noe som helst som hadde med v1 å gjøre. Jeg var innom sånn dann og vann, men prioriterte IRL rett og slett. Mye pga at jeg nærmest ble kvalm av å gjennoppleve v1 via pm`s.
Det skal sies at jeg til nå har gjennomgått 35-40 undermapper allerede. Hver mappe har inneholdt alt fra 3-6 sider à 30 pm pr side. Det som jeg ønsker å ta vare på, blir pr.scr og lagret. Alt i alt mye trykking, og enormt med tidsbruk. Det gjenstår fortsatt 25 undermapper.. Så vel..
Blir en smule søkt å si "jeg har fått mye tid på meg" når det høres ut som det kun er den ENE byen som er igjen på v1. Jeg må si jeg blir forundret over at jeg er så "heldig" å ha fått den tia på meg, som jeg har..tatt i betrakning at det fortsatt er igjen en GOD del byer dere kunne konsentrert dere over istedet for meg.. men mulig de andre spillerne også har mange PM de skal gå gjennom?(wasntme)
 

DeletedUser

Guest
Hva som står i alle de mappene du skulle gjennomgå kan jeg bare gjette på Ann, men tror også at mange i WIC nå helst ser at den siste av fiendelederne nå får bukke under i fred.

Sånn er nå engang spillet og selv om jeg kan skjønne at RL tar tid så må vi heller ikke glemme at dette bare er et spill. Skriv historien som best det lar seg gjøre, så får du heller bare beklage om noen føler seg bortglemt i etterkant.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Nå har jeg ikke tenkt å gå i dybden på det på den måten du tror jeg kommer til å gjøre spir..sånn at du vet. Noen forventer kanskje det at jeg kommer til å gasse meg i negative hendelser, men da må dere altså tro om igjen. Jeg går igjennom mappene for å få historisk korrekthet, uten å fråtse i detaljer. Det går jo heller ikke an å skrive historien uten å nevne vanskelighetene... men derifra til hva du nå antyder, er langtifra hensikten. Noen etterspør tanken bak våre valg blant annet.

En ting som også bør nevnes, det er de positive PM`ene, fra enkeltmedlemmer, som dukka opp inniblant. Godt å se de igjen. Godt å se et bevis for at det faktisk går an å samarbeide, på tross av.. Samtidig kan det være kjekt å sitte på en slags bevitnelse, på det som har vært.
 

DeletedUser

Guest
Var nå ikke sånn at jeg tenkte i retning at det kun skulle være negative ting du skulle nøste opp i. Trodde du etter hvert hadde forstått meg såpass...

At vanskelighetene kommer til å komme regner vel de fleste med, men var langtfra det jeg skulle fram til i min kommentar. Det jeg skulle fram til er at du bare må skrive historien som du husker den sett i lys av din første kommentar fra denne dag om mangelen på tid til gjennomgang av alle PM.

Er vel ingen som tidligere har skrevet historiene som har hatt all info tilgjengelig heller, så gjør ditt beste ut i fra hva du har. Ingen kan uansett kreve at du skal huske hver detalj om hva som har skjedd gjennom de årene stammene dine eksisterte
 
Topp