FaktaBørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
er vel heller det at mange folk kommer til å nekte på at det var slik og slik.. så å ha håndfaste bevis er nyttig når historien skal skrives.. eller hva:D ?
 

DeletedUser

Guest
hva er det å nekte på? dette vil bli HENNES historie, med hennes inntrykk og meninger. at det er mye fakta med, er bare en bonus ^^
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
er vel heller det at mange folk kommer til å nekte på at det var slik og slik.. så å ha håndfaste bevis er nyttig når historien skal skrives.. eller hva:D ?

Nå er det vel også slik at mye av diskusjonene har vært om samme tema, noe som vil si at det er mulig å rokkere om på når utspillene ble fremført å få en "falsk" virkelighet av hva som egentlig er blitt sagt. Ikke det at jeg tror C22 vil gjøre det, men det er en meget fristende mulighet for å vise andre at "hey, jeg hadde faktisk rett", selv om en ikke hadde rett likevel pga omrokkering av argumentene.

Likevel, for min del er det ett fett om når siste byen til C22 faller, men personlig ønsker jeg en så rask slutt som mulig selvom jeg ikke bidrar med annet enn å logge inn, skrive en eller annen tullete kommentar om hvor dårlig været er i Molde for så å logge ut igjen sekunder etterpå. Joda, en kan fokusere på andre byer også, men du må ha forståelse for at du er en spiller flere ønsker å få bort, C22 :) Nettopp fordi du er den siste lederen i en lang rekke av fiendeledere som WIC har fjernet.

EDIT: Og der adlet MD siste byen til C22 :) Du skal være glad for at du nå ikke kan logge inn igjen C22. Jeg misunner deg faktisk sterkt!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Forsvarte byen og kontoen i en god tid etter jeg fikk beskjed om å adle byen. Sendte til og med støtte for å forhindre andre i å forstyrre.
Håper bare at det viktigste av informasjon ble tatt med. Om ikke alt ble med, vet du i det minste selv hva som har skjedd over årene og det kan ingen ta fra deg.

Har vært utrolig gøy å spille mot en så kompetent leder og spiller, så ser på det som både trist og fantastisk å få adlet den siste byen. Jeg tror vi kanskje ser hverandre på slagmarken igjen snart. Kanskje på samme side også ;)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ja md :), du forsvarte byen min mot egne og andres tropper. Tusen hjertelig takk for din forståelse :). Håper selvfølgelig jeg har fått med det viktigste jeg og, men nå er det jo ingenting å gjøre med likevel. Så da har jeg det jeg har :). Å huske alt, det tror jeg nok ikke jeg gjør, noe jeg har erfart i den tia jeg satt med PM`s. Det er så utrolig mange små detaljer. Nå vil sikkert noen mene at det ikke er meninga jeg skal huske alt. Så enig, så enig :) ..men for meg betyr det mye å få en tidsbekreftelse på når alt skjedde i forhold til hverandre etc. Printscr kan også brukes som "krydder" ift historien, for bekreftelser, morsomme detaljer etc

Satt i over 12 timer i strekk i går, så la meg ikke før 06 i dag. Orka ikke holde meg våken lenger, selv om det ville vært historisk å være tilstede ved "overtakelsen" av min siste by. En epoke er over.... Tiden på v1, den er uforglemmelig, på alle måter. Har møtt mange flotte mennesker, både på slagmarken og på skype :)

Takk md, det er så absolutt gjensidig. Var utrolig morsomt å møte deg på slagmarken ...og vil være en ære å få spille med deg på samme side :)
 

DeletedUser

Guest
takk for tiden og all motstanden her på v1 capitan, verdnen ville ikke vært det samme uten deg ^^
du har uten tvil satt ditt preg her, helt til siste stund.
 

DeletedUser

Guest
Fakta at 20% av alle JPTG byer jeg har tatt (+ Battle byer) mangler mye forskning. Latskap altså! :p

Ikke rart dere tapte så det sang! ^^,
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at dette er siste gang jeg logger inn her. har til nå vunnet v5 og v10, og snart v1, da er jeg godt fornøyd. så når da v1 straks er over, kommer jeg til å glemme alt som har med tw og innogames å gjøre.
så takk for meg, og lykke til videre, dere som ennå vil spille.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ehh??? Definerer du som "Jeg". respektløst.

Ja, det er bare en spiller med over 1 mrd OD igjen på V1, og det er Scar. Om du er usikker på ordet "jeg", så kan du ta en titt her. På samme tid vil jeg også fraråde deg fra å kalle folk som faktisk har kjempet mot en aktiv fiende for "respektløse". Er nok at du hakker på Njal og enkelte andre nå på slutten av V1, ikke dra det lenger.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Trur Eivind ser kødden (Og Njal ble sur siden jeg kritserte han) :) Vil ha litt offentlig ære for å pælme 600 nukes i ham :D
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ja, det er bare en spiller med over 1 mrd OD igjen på V1, og det er Scar. Om du er usikker på ordet "jeg", så kan du ta en titt her. På samme tid vil jeg også fraråde deg fra å kalle folk som faktisk har kjempet mot en aktiv fiende for "respektløse". Er nok at du hakker på Njal og enkelte andre nå på slutten av V1, ikke dra det lenger.

Joda, Scar har jobbet greit mot fienden, men mye kudos til en veldig god stamme for at han ikke mista mer terreng :p

som er igjen ja, men man kan vel ikke glemme Xandor sine 2 mrd :eek: og Capitan på 1,3 mrd :eek:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Joda, Scar har jobbet greit mot fienden, men mye kudos til en veldig god stamme for at han ikke mista mer terreng :p

som er igjen ja, men man kan vel ikke glemme Xandor sine 2 mrd :eek: og Capitan på 1,3 mrd :eek:

Det er hva TW handler om, samarbeid. Det hjelper ikke hvor mye ODD Xandor og Capitan hadde når de ikke beholdt byene sine :).
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ehh??? Definerer du som "Jeg". respektløst.

Ja, så vidt jeg kan se heter kontoen Scarborough Rebirth, og sist jeg logget inn var jeg eneste spiller der, så ja, det er da "jeg". :) Og ja, jeg kan se "kødden" din, og som jeg skrev på forumet så skal du selvfølgelig ha creden for at jeg fikk de siste millionene.
 

DeletedUser

Guest
Når verden 1 blir borte, så vil det alltid være noe som mangler :( Den har jo alltid vært der.
 
Sist redigert av en moderator:

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Historiske dager dette her ja.
Vil sånn på tampen returnere og takke for all den gode tiden her inne.
GG!

- Spookie
 
Topp