Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Tja, nu har det seg vel sån, at de fleste stammer har uskrevne regler om, at man ikke forteller noe om det som skjer i stammen, det være seg stort eller smått.........selv ikke hvor ofte de enkelte medlemmer skifter undertøy snakker vi om uten for stammen.

Joda, vi har ganske åpne regler om undertøysskift i CKH. Nå har ikke jeg noen lederstilling ol. Men ganske sikker på at jeg kan si dette på vegne av stammen.

Personlig skifter jeg vær gang jeg har bremsespor. Chiltarc skifter i motsetning, om han får fiskeslog på bokseren. Kan gå alt fra 1 dag til måneder.
 

DeletedUser

Guest
Tja, nu har det seg vel sån, at de fleste stammer har uskrevne regler om, at man ikke forteller noe om det som skjer i stammen, det være seg stort eller smått.........selv ikke hvor ofte de enkelte medlemmer skifter undertøy snakker vi om uten for stammen.

Generelt sett er jeg veldig enig i det du skriver når du først kommer på forum her, Gert.
Men å gå imot sin egen leder på måten du gjorde, ville jeg aldri gjort. Påstår ikke at jeg er perfekt, men det der kunne du og burde du vel strengt tatt pratet med Cum i pm?
Der igjen, så var vel ikke reaksjonen Cum kom med verdens beste heller.. Men men, shit happens when you party naked.
 

DeletedUser

Guest
Generelt sett er jeg veldig enig i det du skriver når du først kommer på forum her, Gert.
Men å gå imot sin egen leder på måten du gjorde, ville jeg aldri gjort. Påstår ikke at jeg er perfekt, men det der kunne du og burde du vel strengt tatt pratet med Cum i pm?
Der igjen, så var vel ikke reaksjonen Cum kom med verdens beste heller.. Men men, shit happens when you party naked.


:LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:(rofl)(rofl)HAHAHA
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Generelt sett er jeg veldig enig i det du skriver når du først kommer på forum her, Gert.
Men å gå imot sin egen leder på måten du gjorde, ville jeg aldri gjort. Påstår ikke at jeg er perfekt, men det der kunne du og burde du vel strengt tatt pratet med Cum i pm?
Der igjen, så var vel ikke reaksjonen Cum kom med verdens beste heller.. Men men, shit happens when you party naked.

Trenger egentlig ikke gi forklaring på off forum...men i dette tilfelle synes jeg, det er på sin plass.

Min kommentar :" makan til barnehage" var absolutt ikke myntet på Cum, men på tråden, samt tråden til Sondre. Jeg ku likegjerne ha bedt f.eks Undercower om å stoppe, men nu ble det desværre Cum jeg nevnte. Jeg har stor respekt for Cum, og synes dette var veldig leit, men når en så stor spiller som Cum, bli dratt med ned på Sondre sitt plan, da følte jeg det som min plikt å si ifra.....javel, på feil plass, hvilket jeg og har beklaget i øst og vest.
 

DeletedUser

Guest
:D er det ikke nokk om sondre nå da :) la oss komme med litt fakta i steden


fakta er at grisen spiller på v12 :) og at jeg har en større en enn deg (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Blir det da i såfall den 2. av topp 4 stammer der Sondre har vært en direkte eller indirekte faktor i stammens nedgang, på v12 hittil?

Hvem er det egentlig han jobber for? :hmm:
 

DeletedUser

Guest
han jobber godt for pokemon-korta jeg ga ham.

det er fakta.. eller er det et rykte?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, at CKH går mot spiller i BS. Og fakta er og at Redswan ikke taler helt sant....men sanhet er vel ikke så nøje det.
 

DeletedUser

Guest
Gjerne utdyp hva jeg har påstått fortalt av løgner. Her eller pm, ditt valg. Jeg har ingenting å skjule.
 
Topp