Faktabørsen

DeletedUser

Guest
som eg dog har sakt mangen ganger no er dette en avgjørelse ledelsen skal ta sammen og ikke 1 enkel person (da kalles det dictatur) vil du si BS driver ddictatur heller ?? men skjøper ikke den at du skal ta avgjørelsen aleine og ev et at gert mente eg hadde delt info til kleppe ^^

og det er en alvorlig sak og beskylde noen for å spionere er vel noe av den værste anklagen man kan få imot seg ^^

og da dere ikke kan legge fram bevis sårer dette meg dypt da eg aldri har hatt en hensikt med og spionere ^^

det andre er vikitge ting og som eg sa søkte eg meg aldri eg snakka med 2 personer som var ledere for det stammene og sporte hva muligheten var ^^

og ja hadde misstillig til ledelsen og ikke uten grunn ser eg ^^

... Jeg, gamla og gert tok en avgjørelse, så nei ikke DIKTATUR her :)

Den er grei, og den skjønner jeg.
Det jeg har snakket om her, er at du sier vi hadde dårlig grunnlag for å kicke deg! Du sa også over at det bare var Kleppe saken som gjorde det, det er også feil. Det er det jeg reagerte på her.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Ja, og så.....du hadde jo gitt info til Kleppe, så hva var galt med det......info ut av stammen =kick........og iøvrigt tror jeg ikke det interesserer off.forum at Erlend er min sønn!!

OK!!!!

Hva slags info er det snakk om her? For jeg har ikke fått en dritt av Magnar. Magnar var faktisk litt sur på emg i den perioden fra jeg ble kiket til han ble kicket. Eneste samtalene som pågikk mellom oss var krangling ang noe på Hp! JA, jeg prøvde å få ham til å si noe, men fikk ikke en dritt ut av fyren!

Å kalle nicehunter spion UTEN beviser, er bare hodeløst. Dere mistet eres BESTE medlem der, og vi ser hvordan det har gått ^^
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Fakta er at ting som var skrevet på vort forum/skype kom igjen nesten ordrett fra Kleppe. End of story.

Jeg har andre venner i BS ^^ END OF STORY

Før dere anklager magnar, ville det kanskje vert smart å se på andre muligheter, for denne personen var en mye mer åpenbar kontakt :)
Sier litt om BS, null kontroll og bare gjetter seg til svar. "Deja vu"
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
"Deja vu" ???

Fakta er, at jeg ikke aner hva dette sku bety, i denne sammenheng? Men fakta er at jeg er dansk, og ikke skjønner så mye likevel.
 

rattus norvegicus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
kleppe du får beskjed nå om og holde kjeft og ikke snakk mere om dette :)

Ryktest jeg gikk på 5 smeller før jeg brøyt muren til laude.....
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ryktest jeg gikk på 5 smeller før jeg brøyt muren til laude.....

øhh....er ikke det et Fakta (wasntme)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Haha.....Fakta er, at jeg fikk negativ ryktepoeng med kommentaren : "Usmakelig" og self uten avsender. I forbindelse med kommentar på "Redegjørelse fra RE"
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Haha.....Fakta er, at jeg fikk negativ ryktepoeng med kommentaren : "Usmakelig" og self uten avsender. I forbindelse med kommentar på "Redegjørelse fra RE"

Fakta er at det er stoned som har gitt det :)
Fakte er at han er jo omvendt av alle andre, så du m tolke det som positivt!
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg ikke vet hva disse ryktewhat er? Hva i huleste er det dere prater om?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Den lille grønne "dot" som er vist under ditt navn......men fakta er, jeg tror du vet hva det er (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at dere er noen usaklige fjols hele gjengen.
Fakta er også at dette er siste gang jeg spiller på en kirkeverden, teite greier.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
"Fakta er at dere er noen usaklige fjols hele gjengen."

Fakta at du har rett Redswan......(nod). Men vi ka ikke alle være perfekte(Lipssealed)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at folk legger inn negative rykter......den er grei.....men hvorfor uten underskrift.......pyser!!
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Jaaa.. hadde "signer negative rykter folkens" på signaturen min, men det endte opp med mange negative rykter som sa "Usiknert :3
 
Topp