Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er at folk legger inn negative rykter......den er grei.....men hvorfor uten underskrift.......pyser!!

Ser ikke hva som er så farlig med det så lenge det negative poenget er saklig (ikke blame meg for det rykte du nettopp fikk altså) :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Fakta er vel også at det er alt for mange som hevner signerte negative ryktepoeng, og at man ikke akkurat trenger å være rakettforsker for å skjønne at det er "dårlig butikk" og signere de.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er vel også at det er alt for mange som hevner signerte negative ryktepoeng, og at man ikke akkurat trenger å være rakettforsker for å skjønne at det er "dårlig butikk" og signere de.

Fakta er da, at det er dårlig butikk å være ærlig og stå for det man sier og mener...........hellere være ærlig og da ta den hevn som kommer.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at CMOS har like mange stammeskifter som -RE- har hatt gjennom hele V12 til tross for at stammen kun er 14 dager gammel.
 

rasha

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
-RE- er på tur å oppløses og fordeles i 2 stammer.
Store uenigheter innad i stammen og ikke minst ledelsen.
Vist komflikter fra tidligere verden det er snakk om.
 

DeletedUser

Guest
Eneste uenigheten her er nok hvilken julebrus som er best og hvilket ølmerke som er best!
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
-RE- er på tur å oppløses og fordeles i 2 stammer.
Store uenigheter innad i stammen og ikke minst ledelsen.
Vist komflikter fra tidligere verden det er snakk om.


Det er sant at det har vært diskusjoner innad, og at det har vært stridigheter. Flere har sikkert lagt merke til at vi ikke har vokst de siste 3-4 dagene mye pga de interne stridighetene. Så det var vel ikke helt uventet at noen har fått dette med seg.
For å forklare det i korte trekk så nærmer vi oss julen, og enkelte medlemmer nekter å følge ledelsens foreskrifter i henhold til julebrus og juleøl. Det har til og med vært noen diskusjoner om marsipangris ed og uten sjokolade og hvilkefarger det skal være på kulene.

Noen medlemmer føler seg presset til å drikke cb julebrus, hamar/lillehamar julebrus mens diplomaten står hardnakket på at borg gylden er best. Selv har jeg vært ute for at diverse avstemninger har blitt manipulert og medlemmer har følt seg presset til å stemme på bla annet borgs julebrus. Ved en gjennomgang av avstemningen fant vi ut at det var avlagt 73 stemmer altså langt mer enn vi er medlemmer i stammen.

Det er mer enn dette som gnager medlemmene også. Nå i helgen har det vært sterke meninger om type juleøl også, noe vi i ledelsen ikke aksepterer og har suspendert 13 medlemmer fra å adle fiender den neste uken. Det er nok denne situasjonen som nå gjør at RE er på vei for å deles i 2 stammer :( Altså en aktiv og en innaktiv del.

Så det er med tungt hjerte at jeg skriver dette. Borg julebrus gylden, borg juleøl, marsipangris med sjokolade og grønne kuler er det eneste som blir akseptert!
 
Sist redigert:

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Hehe.....god den Solono. Men helt nye Fakta.......Fakta er, at Rattuskontoen, ikke i lange perioder, greier å holde en bare noenlunde soper linje..........Fakta er, at dens måte å hverve medlemmer på, åpenbart kun ka la seg gjøre med trusler......Fillern Rattus, oppfør deg.
 

DeletedUser

Guest
Desverre er det solono skriver om her riktig.
Vi er veldig uenige på forskjellige punkter, og det får stammen lide for.

Akkurat nå sitter jeg her og drikker Grans julebrus, og kan ikke forstå hvorfor en mann ville foretrekke annet! Å drikke en annen julebrus enn Grans ville vært som gift i min munn i forhold.
Jeg drømmer saftige drømmer om en verden hvor alle drikker samme julebrusen, spiser samme marsipangrisen, spiser julegrøt uten at noen krangler om juksing med mandelen; men det skjer desverre ikke.

Jeg står derfor hardnakket på min mening om
Grans julebrus, marsipangris MED sjokolade, og RØDE kuler på juletreet!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Desverre er det solono skriver om her riktig.
Vi er veldig uenige på forskjellige punkter, og det får stammen lide for.

Akkurat nå sitter jeg her og drikker Grans julebrus, og kan ikke forstå hvorfor en mann ville foretrekke annet! Å drikke en annen julebrus enn Grans ville vært som gift i min munn i forhold.
Jeg drømmer saftige drømmer om en verden hvor alle drikker samme julebrusen, spiser samme marsipangrisen, spiser julegrøt uten at noen krangler om juksing med mandelen; men det skjer desverre ikke.

Jeg står derfor hardnakket på min mening om
Grans julebrus, marsipangris MED sjokolade, og RØDE kuler på juletreet!

Her har vi et eksempel på hvorfor det er splittelse i stammen vår akkurat nå. Det var allment akseptert fra oppstart at det var Lillehammer/Hamar bryggeris julebrus som skulle drikkes og at marsipangrisen skulle spises UTEN sjokoladetrekk. Hvorfor noen ikke klarer å leve etter reglene skjønner jeg ikke. Disse retningslinjene ble laget for å skape en mest mulig effektiv og bra stamme.
Men jeg kan forsikre alle sammen om at disse urokråkene som bidrar til å skape splittelse i stammen vår vil bli tatt hånd om på en rask og effektiv måte.
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Desverre er det solono skriver om her riktig.
Vi er veldig uenige på forskjellige punkter, og det får stammen lide for.

Akkurat nå sitter jeg her og drikker Grans julebrus, og kan ikke forstå hvorfor en mann ville foretrekke annet! Å drikke en annen julebrus enn Grans ville vært som gift i min munn i forhold.
Jeg drømmer saftige drømmer om en verden hvor alle drikker samme julebrusen, spiser samme marsipangrisen, spiser julegrøt uten at noen krangler om juksing med mandelen; men det skjer desverre ikke.

Jeg står derfor hardnakket på min mening om
Grans julebrus, marsipangris MED sjokolade, og RØDE kuler på juletreet!

Jeg tror dette er et tema vi må finne ut av internt og ikke gå ut offentlig å bekrefte at vi er en splittet stamme! Så vi fortsetter denne diskusjonen innad. Vi kjører tross alt et hardt regime her i stammen, og vi liker ikke løssluppenhet og delte meninger om ting!

Vi liker å styre stammen med en jernneve!
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror dette er et tema vi må finne ut av internt og ikke gå ut offentlig å bekrefte at vi er en splittet stamme! Så vi fortsetter denne diskusjonen innad. Vi kjører tross alt et hardt regime her i stammen, og vi liker ikke løssluppenhet og delte meninger om ting!

Vi liker å styre stammen med en jernneve!

Dette er et eksempel av det diktaturet vi lever under her i -RE-, kall det first world problems, men jeg nekter å la noen tvangsfôre meg med en ekkel annenrangs julebrus!

Så vidt jeg vet kommer represaliene til å bli knallharde innad akkurat nu, og jeg frykter for min kontos eksistens.
Den eneste jokeren i denne saken er guttakrutt, ettersom de er nordlenninger, og ingen vet hvor de står. Ingen.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Dere har det tøft i den stamme......harde forhandlinger skjønner jeg (rofl)
 

DeletedUser

Guest
Høres merkelig ut for min del :)

Men.. fakta er at jeg synes E. C. Dahls Julebrus er best! Uten tvil!(nod)
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Dette er et eksempel av det diktaturet vi lever under her i -RE-, kall det first world problems, men jeg nekter å la noen tvangsfôre meg med en ekkel annenrangs julebrus!

Så vidt jeg vet kommer represaliene til å bli knallharde innad akkurat nu, og jeg frykter for min kontos eksistens.
Den eneste jokeren i denne saken er guttakrutt, ettersom de er nordlenninger, og ingen vet hvor de står. Ingen.

Nå holder vi dette INTERNT!! Jeg kødder ikke, dette ender ille hvis du ikke holder kjeft om dette!

Det er en grunn til at ting fungerer! det er samme meninger om det felles beste!

//Borg in my Heart!
 
Topp