Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Jesus Christ.....makan til barnehage.........Kom til fornuft Cum og ikke la deg trekke ned på et sånt lavt nivå......som din diplomat ber jeg deg ikke kommentere dette mer.

Fakta er at gertpe fikk et poeng fra min side! :cool:
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
FAKTA er at det siste Cum gjorde før han forlot stammen var å kicke meg......

Hmm....
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
JA (clapping)

Men still, sittende leder kunne da tatt seg av desse avgjørelsene? :hjelp:

Og om dere skal kicke for det dere kicka meg for, er det bare å kicke hele stammen :)
 

DeletedUser

Guest
FAKTA er at det siste Cum gjorde før han forlot stammen var å kicke meg......

Hmm....


Du ble kicka grunnet lekasjer for andre gang, etter første gangen skal du også ha fått en advarsel. Noe som du da ikkje har tat til deg.

Att cum leavet rett etterpå er da bare tilfeldigheter.

Og sondre, tror du får roe ned buksa igjen, virker som blei litt ivrig no ... Du vet nok ingenting du heller, så slutt å prøve å vere morsom ...
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Du ble kicka grunnet lekasjer for andre gang, etter første gangen skal du også ha fått en advarsel. Noe som du da ikkje har tat til deg.

Att cum leavet rett etterpå er da bare tilfeldigheter.

Og sondre, tror du får roe ned buksa igjen, virker som blei litt ivrig no ... Du vet nok ingenting du heller, så slutt å prøve å vere morsom ...

prøver ikke det jeg Martin aka Cave canem :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
FAKTA er at det siste Cum gjorde før han forlot stammen var å kicke meg......

Hmm....

Fakta er at Cum var bøddelen.......men du tror vel ikke han var ene om å ta den avgjørelse.......for da får du flytte den til ryktebørsen.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Idiotiske argumenter, men det får da vere :)

Når man påstår at ved å prate med Sondre ang en ting så har jeg "På vegne av stammen kontaktet en spiller/stamme og tatt på meg jobben til lederne"? Gi meg styrke! :hjelp:

Men jaja :) Liker meg faktisk litt uten stamme jeg, men vi får da se hvor lenge det blir :p
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Du kan vel ikke bli sjokka over å bli kicka etter å ha startet en åpenlys diskusjon som dette med din egen leder på offentlig forum?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Idiotiske argumenter, men det får da vere :)

Når man påstår at ved å prate med Sondre ang en ting så har jeg "På vegne av stammen kontaktet en spiller/stamme og tatt på meg jobben til lederne"? Gi meg styrke! :hjelp:

Men jaja :) Liker meg faktisk litt uten stamme jeg, men vi får da se hvor lenge det blir :p

Tja, nu har det seg vel sån, at de fleste stammer har uskrevne regler om, at man ikke forteller noe om det som skjer i stammen, det være seg stort eller smått.........selv ikke hvor ofte de enkelte medlemmer skifter undertøy snakker vi om uten for stammen.
 
Topp