Faktabørsen

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Du ble kicka grunnet lekasjer for andre gang, etter første gangen skal du også ha fått en advarsel. Noe som du da ikkje har tat til deg.

Att cum leavet rett etterpå er da bare tilfeldigheter.

Og sondre, tror du får roe ned buksa igjen, virker som blei litt ivrig no ... Du vet nok ingenting du heller, så slutt å prøve å vere morsom ...

UNSKYLD MEG!

FØRSTE GANG: Var jeg på nippet til å få Zippy med i premaden. Dette var noe 75% av stammen ville da jeg først spurte. Det var først ETTER denne "lekasjen" (Jeg fortalte zippy om noen av spillerene som var med) at jeg plutselig fikk beskjed om at han ikke kom in osv osv!

ANDRE GANG: Var jeg bre rettferdig, da jeg fortalte Sondre min mening (d.v.s jeg sa om jeg trodde om han kom inn eller ei). Noe jeg mener han hadde rett til å vite!

Men jaja, BS er da ikke et sted man vil vere for tia uansett?...
 

DeletedUser

Guest
Ville heller vært i BS en alene som du er..

Skal ikke gå innpå det pisset du skrev over, utenom at det e bullshit. Det var kanskje 2 stk utenom deg som ville ha zippy inn, vi sa nei til deg ihvertfall 4 ganger å alikevell trodde du det var et ja.
Så går du å deler alle medlemmene som er i en fakenick stamme med han.
 

DeletedUser

Guest
UNSKYLD MEG!

FØRSTE GANG: Var jeg på nippet til å få Zippy med i premaden. Dette var noe 75% av stammen ville da jeg først spurte. Det var først ETTER denne "lekasjen" (Jeg fortalte zippy om noen av spillerene som var med) at jeg plutselig fikk beskjed om at han ikke kom in osv osv!

ANDRE GANG: Var jeg bre rettferdig, da jeg fortalte Sondre min mening (d.v.s jeg sa om jeg trodde om han kom inn eller ei). Noe jeg mener han hadde rett til å vite!

Men jaja, BS er da ikke et sted man vil vere for tia uansett?...

Bullshit, bullshit og bullshit :)

Mange som ikke ville ha med Zippy i premaden første gang du spurte, ledelsen var ihvertfall sykt skeptiske til det.
Vi fant til slutt ut at vi ikke ville ha han i stammen :)

Andre gang kopierte du rett fra vår chat, om jeg ikke husker feil? Det er noe vi ikke tolererte i BS.
Da hadde 2 fått 2 sjanser, begge missbrukte du.

Det var vel kanskje en grunn for at alle skulle ha latinske navn? Vi hadde tenkt til å være fakenickere hele gjengen en stund, for at ingen skulle vite hvem som var i stammen, når du da nevner flere spillere som var med, var det liksom ikke så mye vits likevel..?

BS er ikke et sted man ikke vil være fortiden? Hæ? Hvorfor vil man ikke det? Vi lever da i sus og dus, atm (love)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Bullshit, bullshit og bullshit :)

Mange som ikke ville ha med Zippy i premaden første gang du spurte, ledelsen var ihvertfall sykt skeptiske til det.
Vi fant til slutt ut at vi ikke ville ha han i stammen :)

Andre gang kopierte du rett fra vår chat, om jeg ikke husker feil? Det er noe vi ikke tolererte i BS.
Da hadde 2 fått 2 sjanser, begge missbrukte du.

Det var vel kanskje en grunn for at alle skulle ha latinske navn? Vi hadde tenkt til å være fakenickere hele gjengen en stund, for at ingen skulle vite hvem som var i stammen, når du da nevner flere spillere som var med, var det liksom ikke så mye vits likevel..?

BS er ikke et sted man ikke vil være fortiden? Hæ? Hvorfor vil man ikke det? Vi lever da i sus og dus, atm (love)

Når ble det luksus å miste noen av de største medlemmene sine + alle sine forrige ledere? :hmm:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at vi mistet viktige og gode spillere...........men det er absolut ikke fakta at vi mistet alle ledere.......men du betrakter vel ikke Undercower eller jeg som ledere?????? Beklager at vi skuffer deg.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Helt ærlig? Nei. Dere var kanskje "endel" av ledelsen, men det var da Cave canem og Cum laude brukerene som LEDET stammen?

men B2T...
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er, om det er tilfellet, da har han ikke fått tillatelse fra meg....
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Det er vel et rykte som kan avkreftes!

Verden er så absolutt tilgjengelig :)
 

DeletedUser

Guest
tro det eller ei, sondre har sniket seg inn på en toppkonto, igjen :eek:
 
Topp